- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja die is stiekem weer lekker omhoog gegaan, volgende week 90 lukt ook nog wel denk ik, en dan de stapjes wat kleiner maken.
rug gaat prima, heup/been blijft lastig, maar dat gaat niet meer veranderen, goed blijven opwarmen dan gaat het allemaal z'n gangetjelekker die sumoos....gaat goed met je heupen en rug?
Sterk werk Droop!!
rug gaat prima, heup/been blijft lastig, maar dat gaat niet meer veranderen, goed blijven opwarmen dan gaat het allemaal z'n gangetje
zolang er lichamelijk of mentaal niks breekt sukkel ik gewoon rustig verder

rug gaat prima, heup/been blijft lastig, maar dat gaat niet meer veranderen, goed blijven opwarmen dan gaat het allemaal z'n gangetje
zolang er lichamelijk of mentaal niks breekt sukkel ik gewoon rustig verder

haha ja hoor, waar gaan we heen
, dan vragen we de rest van de ouwe sukkels ook mee 
zeker, maar je moet de verwachtingen niet te hoog houden, dan valt het altijd mee.
haha ja hoor, waar gaan we heen![]()
, dan vragen we de rest van de ouwe sukkels ook mee
zeker, maar je moet de verwachtingen niet te hoog houden, dan valt het altijd mee.

mag ik ook meesukkelen?

Goed plan!!! gimme all your fatties!

Ik ben degene die achteraan kruipt

iedereen mag meesukkelen !!

Tja, soms gebeurt dat, iets slordige set-up, iets te korte rust ervooreen totale out off the bleu fail op de laatse set ohp.in de herkansing weer niks aan de hand
was in de laatste set dus vermoeidheid heeft daar dan zeker een rol in, meestal gaat de stang dan net iets te ver van je vandaan en dan mis je je rep.Tja, soms gebeurt dat, iets slordige set-up, iets te korte rust ervoor
Maar de progressie blijft erin!