XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Schema ziet er mooi uit. Daar moet je wel langzamerhand kracht mee gaan opbouwen.

Beetje lol dr inpompen dan komen ook de gains ook wel Droop

• Topic Starter Topic Starter
Schema ziet er mooi uit. Daar moet je wel langzamerhand kracht mee gaan opbouwen.
met de nadruk op langzaam, liep de laatste tijd meer vast op vermoeidheid dan op dat ik niet meer zou kunnen verhogen in gewicht, nu zit er steeds iedere vierde week een deload in, en het schema loopt wat langzamer in progressie.

Beetje lol dr inpompen dan komen ook de gains ook wel Droop
lol heb ik er zeker nog in, big but boring, ik hou er wel van om lekker veel reps te maken, en met de assist oefeningen kan ik nog wat schuiven en veranderen,
kracht komt wel terug maar wil nog niet erg biggy en buff worden, valt nog niet zo mee.

Ik wil niet de party pooper zijn. maar waarom doe je BBB niet zoals het schema voorschrijft, maar doe je nog een lift extra na je main lift?

OH pressen (5/3/1?), benchen en dan nog BBB OH press. Dit gaat pittig worden voor je schouders.

Normaal zou je bij BBB OH Press 5/3/1 en dan BBB OH press doen. Of de less boring versie: OH press 5/3/1 met BBB Bench

Zoiets:

Black Iron Beast 5/3/1 calculator

lol heb ik er zeker nog in, big but boring, ik hou er wel van om lekker veel reps te maken, en met de assist oefeningen kan ik nog wat schuiven en veranderen,
kracht komt wel terug maar wil nog niet erg biggy en buff worden, valt nog niet zo mee.
Ik durf te wedden dat je (niet-liftende) vrienden en familie je nu al big en buff vinden. En dat veel wel liftende mensen een beeld bij buff hebben dat alleen met anabolen te doen is. Sterk worden en PR's verbreken is toch ook een groot deel van de lol?

Ik wil niet de party pooper zijn. maar waarom doe je BBB niet zoals het schema voorschrijft, maar doe je nog een lift extra na je main lift?

OH pressen (5/3/1?), benchen en dan nog BBB OH press. Dit gaat pittig worden voor je schouders.

Normaal zou je bij BBB OH Press 5/3/1 en dan BBB OH press doen. Of de less boring versie: OH press 5/3/1 met BBB Bench

Zoiets:

Black Iron Beast 5/3/1 calculator
ik wil ook pittige schouders :P
nee, je zal waarschijnlijk gewoon gelijk hebben, maar ik wou toch perse iedere week 2 keer op kracht trainen voor iedere compound, deze is voor drie maanden, daarna zal ik hem wellicht aan passen, dan zijn de gewichten hoger en kan ik het gewone wendler 531 doen, eventueel met bbb.
ik denk dat het kan, heb ook meer rust in dit schema, train 4 dagen nu.

Ik durf te wedden dat je (niet-liftende) vrienden en familie je nu al big en buff vinden. En dat veel wel liftende mensen een beeld bij buff hebben dat alleen met anabolen te doen is. Sterk worden en PR's verbreken is toch ook een groot deel van de lol?
klopt wel hoor neet, de vooruitgang die ik nu maak in kracht motiveert enorm, en dat geeft voor mij de grootste lol
voor anabolen ben ik een beetje te oud geworden denk ik, maar daar meet ik me ook niet aan

nou, we zijn er weer aan begonnen
weekje rust gehad en weer verder.

training van 28-11

OHP
5x20
5x25
3x30
5x35
5x40
10x45

bench
15x30
5x60 paused
5x65 paused
5x75 paused

ohp
BBB 5x10x25

db row
3x15x20

latpulldown
20x40
15x40
10x40

ez bar curls ss tricep pushdown
15x18/10x30
12x18/12x30
10x18/10x30

duur 1 uur 20 min
lekker weer, even wennen en beetje rommelen met de gewichten op de assist oef deze week.

klopt wel hoor neet, de vooruitgang die ik nu maak in kracht motiveert enorm, en dat geeft voor mij de grootste lol
voor anabolen ben ik een beetje te oud geworden denk ik, maar daar meet ik me ook niet aan

Serieuze vraag: waarom zou je als je oud bent niet aan de aas gaan? Kinderen zijn gemaakt, testniveau is toch al niet meer over om naar huis te schrijven.

Niet dat ik jou in de categorie bejaard schaar hoor.

Serieuze vraag: waarom zou je als je oud bent niet aan de aas gaan? Kinderen zijn gemaakt, testniveau is toch al niet meer over om naar huis te schrijven.

Niet dat ik jou in de categorie bejaard schaar hoor.

je kan er best (met AAS) nog flink wat kg bijplakken hoor Droop. Ik loop zelf ook met die gedachte bv +5-8kg op 12% over 1 jaar eerst m'n conditie en nivo terug

training 29-11

deadlift
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80
7x90

squat
5x40
5x60 pause
5x70 pause
5x80 pause

deadlift
BBB 5x10x50

seated leg curls
20x10
20x15
20x20

ham curls
20x10
15x10
10x10

ab weel
3x10

duur 1 uur 10 min

ik denk dat het in het algemeen best nog wel mogelijk is, je zal je wel goed moeten informeren over je herstel, want dat zal een ander verhaal zijn als je ouder wordt
ik ken er ook wel die half de 40 zijn en on zijn en dat gaat prima,
maar voor mezelf heb ik dat hoofdstuk lang geleden afgesloten

Het was meer vanuit de gedachte: wat maakt het uit, als je niet herstelt op de die leeftijd.

Oh, jij bent een ex-gebruiker? Had je er wel even bij mogen zeggen toen je je beste maxes opgaf ;)

Het was meer vanuit de gedachte: wat maakt het uit, als je niet herstelt op de die leeftijd.
ja dat is toch nog wel een belangrijk punt, je gaat er namelijk geen vrolijk mens van worden

Oh, jij bent een ex-gebruiker? Had je er wel even bij mogen zeggen toen je je beste maxes opgaf ;)
yup heb in het verleden wel gebruikt,ik ben daar maar gewoon eerlijk over, trainde toen puur op hypertrofie, gewicht wat je kon verzetten was bijzaak.
maar die maxes die ik wel eens heb neergezet zijn van veel later, toen gebruikte ik al vele jaren niets meer

om en om gaat dat niet lukken Droop
1 dag trainen 1 dag rust?

om en om gaat dat niet lukken Droop
1 dag trainen 1 dag rust?
in verband met werk en om nog een beetje een sociaal leven er op na te houden zijn de trainingsdagen ma-di-do-vr of za geworden, kreeg de laatste tijd wel erg veel verwijten/commentaar dat ik nergens meer kwam en nergens meer naar toe ging, en dat was ook wel een beetje zo
dus op deze manier heb ik daar rekening mee gehouden :klink:

misschien is A B A en dan B A B iets voor je?

de bedoeling is dat ik op wat langere termijn gewoon wendler 531 BBB ga doen zoals het bedoeld is, ik zit nu nog vrij laag in de gewichten en het zit maar steeds in mijn kop dat ik nog te weinig doe, vandaar die tweede lift erbij
als ik straks ( met de verwachtte progressie ) op hogere gewichten kom wil ik gewoon 4 keer per week 1 mainlift doen met wat assists werk

als straks de kg zwaarder worden kijk je uit naar meer rust...echt wel..

training 1-12

bench
10x40
5x45
3x55
5x60
5x65
9x75

ohp
2x5x40
2x5x42.5
7x45

bench
BBB 5x10x45

bor
10x40
10x50
8x60
6x70

latpull down
3x15x42.5

triceppush down ss ez bar curl
15x32.5/15x18
15x32.5/15x18
10x32.5/10x18

duur 1 uur 25 min

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven