- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met de nadruk op langzaam, liep de laatste tijd meer vast op vermoeidheid dan op dat ik niet meer zou kunnen verhogen in gewicht, nu zit er steeds iedere vierde week een deload in, en het schema loopt wat langzamer in progressie.Schema ziet er mooi uit. Daar moet je wel langzamerhand kracht mee gaan opbouwen.
lol heb ik er zeker nog in, big but boring, ik hou er wel van om lekker veel reps te maken, en met de assist oefeningen kan ik nog wat schuiven en veranderen,Beetje lol dr inpompen dan komen ook de gains ook wel Droop
Ik durf te wedden dat je (niet-liftende) vrienden en familie je nu al big en buff vinden. En dat veel wel liftende mensen een beeld bij buff hebben dat alleen met anabolen te doen is. Sterk worden en PR's verbreken is toch ook een groot deel van de lol?lol heb ik er zeker nog in, big but boring, ik hou er wel van om lekker veel reps te maken, en met de assist oefeningen kan ik nog wat schuiven en veranderen,
kracht komt wel terug maar wil nog niet erg biggy en buff worden, valt nog niet zo mee.
ik wil ook pittige schoudersIk wil niet de party pooper zijn. maar waarom doe je BBB niet zoals het schema voorschrijft, maar doe je nog een lift extra na je main lift?
OH pressen (5/3/1?), benchen en dan nog BBB OH press. Dit gaat pittig worden voor je schouders.
Normaal zou je bij BBB OH Press 5/3/1 en dan BBB OH press doen. Of de less boring versie: OH press 5/3/1 met BBB Bench
Zoiets:
Black Iron Beast 5/3/1 calculator

klopt wel hoor neet, de vooruitgang die ik nu maak in kracht motiveert enorm, en dat geeft voor mij de grootste lolIk durf te wedden dat je (niet-liftende) vrienden en familie je nu al big en buff vinden. En dat veel wel liftende mensen een beeld bij buff hebben dat alleen met anabolen te doen is. Sterk worden en PR's verbreken is toch ook een groot deel van de lol?
klopt wel hoor neet, de vooruitgang die ik nu maak in kracht motiveert enorm, en dat geeft voor mij de grootste lol
voor anabolen ben ik een beetje te oud geworden denk ik, maar daar meet ik me ook niet aan
Serieuze vraag: waarom zou je als je oud bent niet aan de aas gaan? Kinderen zijn gemaakt, testniveau is toch al niet meer over om naar huis te schrijven.
Niet dat ik jou in de categorie bejaard schaar hoor.
Serieuze vraag: waarom zou je als je oud bent niet aan de aas gaan? Kinderen zijn gemaakt, testniveau is toch al niet meer over om naar huis te schrijven.
ja dat is toch nog wel een belangrijk punt, je gaat er namelijk geen vrolijk mens van wordenHet was meer vanuit de gedachte: wat maakt het uit, als je niet herstelt op de die leeftijd.
yup heb in het verleden wel gebruikt,ik ben daar maar gewoon eerlijk over, trainde toen puur op hypertrofie, gewicht wat je kon verzetten was bijzaak.Oh, jij bent een ex-gebruiker? Had je er wel even bij mogen zeggen toen je je beste maxes opgaf![]()
in verband met werk en om nog een beetje een sociaal leven er op na te houden zijn de trainingsdagen ma-di-do-vr of za geworden, kreeg de laatste tijd wel erg veel verwijten/commentaar dat ik nergens meer kwam en nergens meer naar toe ging, en dat was ook wel een beetje zoom en om gaat dat niet lukken Droop
1 dag trainen 1 dag rust?