Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor de ohp heb ik eigenlijk een te laag startgewicht genomen, dan krijg je die gekkigheid, dat gaat vanzelf over als de gewichten weer wat toenemen.Ik zou die repouts wat hoger in gewicht doen, dan doe je tenminste een fatsoenlijke krachtset. Tenzij je heel lang Wendler gaat doen, kan komt het vanzelf natuurlijk.

wel lekkere gekte tochNo pain, no gain!! Gekte man, die 10-repper op squats![]()
dat is op de ohp dag ook een beetje de bedoeling, dan bench ik met paused reps en die zijn een stukje zwaarder, als ik faal op het benchen is dat bijna altijd op het eerste stukje van het uitdrukken, dus met die pauze creeer ik een beetje moeite in dat gedeelte van de bench.Mooie training, hoor. Lukt nog aardig tot nu toe, maar zie dat bench al zwaarder begint te worden na het pressen.
ja, klopt ik hou me keurig netjes aan het schema, maar de verleiding is wel groot om weer eens lekker te maxen, vandaag ging de ohp weer lekker vlot en ik wou weer opbouwen naar een maxset maar ik heb het niet gedaan.Er zit een goeie regelmaat in je trainingen. Gaat lekker hier!

tsja je hebt gelijk, het word toch nooit niks meerJe bent gek Droop, zo hard werken voor die paar kilootjes![]()