- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

netjes man, en je drukt nog steeds goede gewichten, dus weinig kracht ingeleverd.bw 82kg,
cutten is mooi geweest zo, er is een dikke 10 kg af
Bench is ook wel behoorlijk gebleven hé na de cut!training 28-10
bench
20x30
15x50
5x70
3x80
4x87.5
ohp
8x30
5x40
5x50
5x54.5
5x54.5
5x54.5
5x54.5
5x54.5
8x45
10x40
ab wheel
20-15-10
tricep pushdown
15x25
10x30
10x30
klaar
bw 82kg,
cutten is mooi geweest zo, er is een dikke 10 kg af
wil nu zo lang mogelijk dit bw aanhouden en pas weer kcals gaan verhogen als ik vast ga lopen met dit schema.
kracht is aardig op peil gebleven idd, dat valt echt niet tegennetjes man, en je drukt nog steeds goede gewichten, dus weinig kracht ingeleverd.

bench komt lekker mee, maar voor mij is de ohp belangrijker, en die heeft wel wat in moeten leveren hoor, maar is niet erg, komt wel weer.Bench is ook wel behoorlijk gebleven hé na de cut!
En komt er een foto van al dat harde werk?

jah voelt me wel beter op dit gewicht, probeer dit wel vast te houden..........maar ik beloof nixMooie prestatie Droop! congratz met je BW
Het voelt wel beter als je dr goed uit ziet toch?
ik blijf ook rond de 78 hangen op 12%, dus geen wintervachtje voor mij meer![]()

ohp en bench doe jij me zo na hoor, we trainen alleen wat verschillend.Nog steeds strakke training. Doe het je niet na in ieder geval. Goed gewicht zo.
Dat weet ik niet zo zeker. Ik red 5x55kg echt niet. ROM is dan wel redelijk groot bij mij. Lange armen en ik raak mijn borst aan in de onderste positie.ohp en bench doe jij me zo na hoor, we trainen alleen wat verschillend.
DROOP!!! jij bent een lekkerbek en een cheaterjah voelt me wel beter op dit gewicht, probeer dit wel vast te houden..........maar ik beloof nix![]()

nee, dat trokken de handjes niet meer, daarbij komt dat zo een ''halve'' rep veel energie kost, dus lekker zo gelaten6e rep DL even opnieuw grip en nog een keer proberen? Of zat dat er niet meer in?
kiekum gaan
ja, dat ken ik ook wel van hams curls......

jij morgen op de meet denk ik?
ben dan altijd weer blij dat ik thuis train, want dat is geen fijn schouwspel voor de medesporter.
dank U pieter
nog een mooie link voor je over wraps
straps haha autocorrect