- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
denk ik ook, altijd wel goede ervaringen mee gehad
jawel hoor, wel blij mee, beetje minder sets en reps op wat lagere gewichten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk ik ook, altijd wel goede ervaringen mee gehad
jawel hoor, wel blij mee, beetje minder sets en reps op wat lagere gewichten

is nog steeds een flinke training hoor, of hij 'doable' is weet je zelf het beste.....jawel hoor, wel blij mee, beetje minder sets en reps op wat lagere gewichten
zag ze gisteren in het krabbegat ook weer verkleed rondhuppelenHier in Oeteldonk was het weer feest op de markt gisteren ook al![]()
het mag op zich ook wel pittig zijn wat gewichten betreft, het was het aantal reps wat me uiteindelijk opbrak in het vorige schema.is nog steeds een flinke training hoor, of hij 'doable' is weet je zelf het beste.....
wel compenseren met een lange reeks dan................toch?het mag op zich ook wel pittig zijn wat gewichten betreft, het was het aantal reps wat me uiteindelijk opbrak in het vorige schema.
daar heb ik nu wel aardig in gekort, is goed te doen zo

compenseren met een hogere frequentie en afwisselen in intensiteit.wel compenseren met een lange reeks dan................toch?![]()
![]()
High Frequency 3-4x/wk is ongeveer 70% 1RM je kan goed techniek je oefenen, en ook wat snelheid er aan brengencompenseren met een hogere frequentie en afwisselen in intensiteit.
heb de schema's niet over elkaar heen gelegd, maar ik denk dat er op weekbasis niet veel verschil zit in de hoeveelheid kgs die verzet worden
alleen de verdeling is anders, maar beter te behappen.
het is natuurlijk een ouwe mannen training, dus 1 zware oefening per trainingNog even en je ohp is hoger dan je bench..... goeie train weer hoor

Zeg ouwe mannen kunnen best wel wat hoor.het is natuurlijk een ouwe mannen training, dus 1 zware oefening per training![]()

Ja klopt hoor, niet te negatief doen

excuse-moi

ja dat klopt, goed kracht kunnen behouden tijdens het cutten naar ~82kg,misschien, maar tijdens de cut bleef je wel boven verwachting draaien![]()

Als je maar niet in slaap valt.bij de legcurl blijf ik tussen de sets maar op het bankje liggen, dat scheelt met de kramp![]()

Ik ben blij dat er nog iemand met slechte hams isbij de legcurl blijf ik tussen de sets maar op het bankje liggen, dat scheelt met de kramp![]()

weinig kans op met verkrampende hammies, blijf je echt wel wakker van

kan er weinig gewicht mee verzetten in een isolatie oefening als leg curls,