Fitness Seller

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Altijd maar die hormonen... het heeft invloed ja, maar lang niet zoveel als mensen denken. Als je 3-4x zo hoog als normaal moet gaan zitten om echt wat te merken, lijkt het me duidelijk dat het verschil tussen matige en hoge natuurlijke hormoonspiegel niet veel gaat uitmaken. Er zijn zoveel meer factoren die samen veel belangrijker zijn.
Hormonen samen met hormoonreceptoren natuurlijk. :) Welke andere reden kan verklaren dat 17-jarige jongens per jaar evenveel droge massa kunnen aanzetten als de meest zware AAS+HGH gebruikers?
En nee, kleine natuurlijke variaties in circulerende hormoonlevels zijn waarschijnlijk niet zo heel belangrijk. Als je echt alle ins en outs wilt weten moet je de stickies van Galen doorwerken.

Hormonen samen met hormoonreceptoren natuurlijk. :) Welke andere reden kan verklaren dat 17-jarige jongens per jaar evenveel droge massa kunnen aanzetten als de meest zware AAS+HGH gebruikers?

Pubers zitten niet op 3-4x hogere bloedwaardes dan dertigers, dus er is duidelijk meer aan de hand dan hormonen alleen. Hypogonale mannen hebben ook gewoon spieren. En Mr. Olympia worden is niet slechts een kwestie van de hoogste doses durven nemen. Nogmaals: er is veel meer van invloed dan je geslachtshormonen. Nutriënttransport, myostatine, groeihormoon, en nog vele dingen meer die waarschijnlijk nog maar amper onderzocht zijn.

Ook dat.

• Topic Starter Topic Starter
training 20-12

deadlift (sumo)
5x45
5x55
3x70
5x75
5x85
10x95

squat
10x40
5x50
5x60
5x80
5x100
3x105
alle 5-jes paused

deadlift
BBB 5x10x56

seated leg curls
25x10
20x20
15x30
10x35
10x40

ham curls
15x10
10x12
6x12.5 ( hele fijne kramp)

ab weel
3x15 ( nog meer kramp)

duur 1 uur 20 min
veel te weinig gegeten en gedronken vandaag, dus voelde allemaal niet zo lekker

Ik heb dat ook maar dan met te weinig slaap.....das mooi niks eeey

Ondanks dat toch een mooie training met flink volume, maat. Nice!

training 22-12

bench
10x40
5x50
3x60
5x65
5x70
9x80

ohp
5x40
5x45
5x47.5
5x50
5x52.5
5x55

bench
BBB 5x10x52.5

bor
10x40
10x50
10x60
10x70
8x75

lat pulldown
2x15x50
1x10x50

tricep pushdown ss ez bar curls
12x35/12x20
15x35/15x20

duur 1 uur 20 min
ohp liep erg lekker vandaag, verleiding was groot om weer lekker te maxen, maar niet gedaan

Ziet er goed uit, redelijk wat volume. Daar zal je wel lekker moe van zijn :)

Redelijk wat volume? Belachelijk veel is het! ;)

Droop is goed bezig...vooral zo doorgaan, eeeey :kerst:

Ziet er goed uit, redelijk wat volume. Daar zal je wel lekker moe van zijn :)
valt met ub trainingen altijd wel mee, van lb heb ik wel meer last, vooral deadlifts kunnen me aardig moe maken

Redelijk wat volume? Belachelijk veel is het! ;)
ik vind het gewoon lekker

Droop is goed bezig...vooral zo doorgaan, eeeey :kerst:
yups bos, het komt voor mij nu weer op een nivo dat het weer een beetje uitdagend gaat worden, dus doorgaan doe ik zeker.

valt met ub trainingen altijd wel mee, van lb heb ik wel meer last, vooral deadlifts kunnen me aardig moe maken

ik vind het gewoon lekker

yups bos, het komt voor mij nu weer op een nivo dat het weer een beetje uitdagend gaat worden, dus doorgaan doe ik zeker.

me to....ik heb lang n plateau gehad bij 80...daar wil ik nu wel doorheen beuken :kerst:

Mooie trainingen hoor, maar wel alert blijven met dat hoge press volume hoor! Je schiet niets op met een spontane slijmbeursontsteking kan ik je uit eigen ervaring vertellen.

me to....ik heb lang n plateau gehad bij 80...daar wil ik nu wel doorheen beuken :kerst:
stiekum ernaar toe werken, en op een goede dag pak je hem easy :wl:

Vanuit een dude-istisch perspectief zeker :P
ja of super-dude istisch perspectief, dat kan ook nog :D

Mooie trainingen hoor, maar wel alert blijven met dat hoge press volume hoor! Je schiet niets op met een spontane slijmbeursontsteking kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
ja ik ken ze, pas nog zo een mooie bult op mijn elleboog gehad, daar heb ik de chin ups de schuld van gegeven, mee gestopt en het is nu bijna weg, maar je hebt wel gelijk die ontstekinkjes kunnen erg langdradig worden

Je volume is in ieder geval symmetrisch, dat scheelt wel in de kans op blessures denk ik.

Zo vorderingen blijven maken en je wordt super-dude.... :D

training 24-12
onder het motto drank maakt meer kapot dan je lief is, een wat ingekorte training

squat
10x40
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
7x100

deadlift
10x40
5x60
5x80
3x100
3x110
115
120

squat
BBB 5x10x62.5

duur: een klein uurtje
was niet zo goed, reden bekend

Ha ha, wel eerlijk opgebiecht :roflol:. Was er veel koffie voor de training nodig? Toch goed bezig geweest hoor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven