A3anT
Cool Novice
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt, komt veel meer uit de benen, maar ook je onderrug doet nog wel mee hoorDat is wel fijn, die doorbraak bij DL. Sumo pak je zwz meer op beenkracht dan rugkracht toch?
ik weeg 88.1 kg
meer legdrive en een andere stand van je rug, deze is bij sumo veel rechter als bij conventional,Sumo is toch n heel andere techniek, ga dr ff voor zitten..
klopt, komt veel meer uit de benen, maar ook je onderrug doet nog wel mee hoor
ik weeg 88.1 kg
meer legdrive en een andere stand van je rug, deze is bij sumo veel rechter als bij conventional,
Ecto!

zeker weten, is voor mij gewoon een betere houding
pas ziek geweest.
Ik wil ook wel naar 88 kg, beetje vet minder kan geen kwaad hier, hoor.zeker weten, is voor mij gewoon een betere houding
pas ziek geweest.
ik pak de deadlift nu eigenlijk alleen maar sumo, ik heb het een tijd lang conventional geprobeerd maar dat ging gewoon iedere keer mis met mn rug, dat betekende dan weer een tijd lang niet deadliften of een tijd lang op lage gewichten, dat gaat slecht voelen en dan krijg ik er de pest in, met sumo liften geeft gewoon meer vertrouwen en sinds kort durf ik weer door te trekken op wat hoger gewicht, ik wil nu weer gaan werken om weer met gruwlijke gewichten te smijten op mijn dl