- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ga je toch gewoon de originele BBB aanhouden?ik moet de dagen dat ik lb doe wel een beetje aan gaan passen, dat gaat wel een beetje zwaar worden allemaal, dat word of schuiven met oefeningen of langzamer zwaarder gaan maken.
ik ben bang dat het wel een beetje weinig gaat worden
daar heb je waarschijnlijk ook wel gelijk in, maar ik wil het allebei, op dit nivo kan het ook nog wel een beetje samenJe kiest nu voor hypertrofie. Daar kun je niet ook nog een krachtschema bij pakken.
daar is deze oude man heel blij meeMooie training zeg, 100 kg bench voor reps en dat ook nog eens na zware OHP!![]()
het was een uitspatting hoor, maar je hebt zo wel eens van die momenten dat het gewoon ff kan, en dan moet je het op mijn leeftijd wel pakken

daar heb je waarschijnlijk ook wel gelijk in, maar ik wil het allebei, op dit nivo kan het ook nog wel een beetje samen
thx man.
ja dat kan ook, maar dan doe ik maar 1 keer per week squatten en deadliften, en dat wil ik 2 keer doen ( squat eigenlijk wel 3x maar daar heb ik op het moment echt geen tijd voor)Die BBB moest je toch van je hoofd lift doen? Als een soort backoff sets.