- Waardering
- 23.836
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup, dl gaat lekker, doe nu 135 met reps, en vandaag pure egolifting tot 150, kon niet verder want mijn bar hing vol, moet grote platen bijkopen

yup komende tijd wil ik 3x per week benchen, met wat ondersteunende oefeningen voor de bench
mwaah, veel verder kom ik nog niet hoor, al denk ik dat 155-160 ook wel kan op een goed moment, maar daar ben ik nog niet op uit, zit nu in de 130 range te werken.Oh, 150 was nog niet eens je echte max hahaha.. koop er meteen maar een paar sets bij, met zo'n progressie![]()
yup, gewoon pokke eigenwijs, kan er ook niks aan doen, maar het is niet zoveel hoor en de rest doe ik even iets rustiger
yup bos,
yup bos,
ik dacht al, hoe lang zou het duren voor dat ie hem herkend
nope
nou, daar zeg je zoiets,
nee nee, powerlifters of powerlifting zijn niet eng ofzo, ik krijg alleen nu pas in de gaten dat deze manier van trainen me veel brengt.Zo lang je niet obsessief aan een Willk score gaat werken lijkt me powerlifter geen scheldwoord![]()

Het gaat je in ieder geval goed af zo. Niks mis met wat tactisch geplanned high rep werk naast het beuken met zware gewichten.nee nee, powerlifters of powerlifting zijn niet eng ofzo, ik krijg alleen nu pas in de gaten dat deze manier van trainen me veel brengt.
ik kom uit een verleden van veel reps, betrekkelijk laag gewicht en dan tot falen trainen en workouts van 2-3 uur, ik doe nu eigenlijk het tegenover gestelde, en dat is best even wennen voor een oude eigenwijze man