- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ik heb ook niet gezegd welk jaar....wahahanog niet hoor, beetje oefenen nog, ben natuurlijk ook geen 20 meer, alles gaat traag hier![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb ook niet gezegd welk jaar....wahahanog niet hoor, beetje oefenen nog, ben natuurlijk ook geen 20 meer, alles gaat traag hier![]()
ging lekker, volgende week even rustig op de dl en squat, bench gaat even voor.
bench gaat eindelijk lekker nu, maar verder dan 10 sets gaat het programma niet, maandag weer lager in sets en dan weer opbouwen.
volgende week is de laatste week smolov jr dan staat 10x3x90 op het programma, met 90 kg heb ik al meer gewerkt en soms een uitschieter naar boven, maar nooit echt lekker, en het kwam er altijd op neer dat ik dan weer een stap terug moest, als ik a.s vrijdag haal, dan kan ik vanuit die 90 weer opbouwen, maar dan in een schema met minder sets.Heel wijs ik zou sws het volume gaan halveren, (onderhoud) wel dezelfde intensiteit natuurlijk op DL en SQ.
Anders ga je het niet redden denk ik, tenzij je laag hebt gecalculeerd, maar dan ga je ook niks winnen...
Hoe ver zit je bijna klaar met die cycle?
Lekker veel volume via 3-tjes met 10x3 altijd! Nice!
meestal 1 minuutje of iets meer, maar bij de 10x3 heb ik de eerste 5 sets 1 min gedaan en de laatste 5 sets 90 secDat je na 10 sets nog genoeg kracht over hebt voor een extra rep is een goed teken, dat geeft alvast wat vertrouwen voor die 90 kg. Hoeveel rust neem je tussen die sets?
ja ik hoop het en ik denk het ook wel, maar dan ook voor een setje van 3 of 5, dan is het echt

lekker verder man...niceja ik hoop het en ik denk het ook wel, maar dan ook voor een setje van 3 of 5, dan is het echt![]()
+13x3RM is zoiets als 90 % van 1RM, dus een paar reps op 100 moet wel lukken Droop!
3x3RM is zoiets als 90 % van 1RM, dus een paar reps op 100 moet wel lukken Droop!
ik ga toch volgende week maandag even kijken wat mijn 1 rm is
veel eten is nooit een probleem