- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
yup
thx, krijg er nu weer een beetje vertrouwen in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup
ja tis best veel, en ik voel m wel lekker zitten nu hoorje heb weer veel tonnen ijzer weggesjouwd Droop
ga ja maandag alweer toppen....wel snel hoor!!
mijn spotter is maandag in de gym, de rest van de week train ik of thuis of we lopen elkaar mis ivm werk, maar maandag lukt wel hoor, komt goed.Ja inderdaad di wo of do pak ff je rust man of heb je anders geen spotter?
thx,
Tuurlijk heb je in je opschrijfboekje (of telefoon) de setjes al lang uitgeschreventhx,
we gaan het zien, durf er nog geen nummertje op te plakken.

haha, yes klopt, maar opschrijven is 1, ze dan ook nog drukken is 2Tuurlijk heb je in je opschrijfboekje (of telefoon) de setjes al lang uitgeschreven![]()
jawel, kan zeker, maar deze spotter en ik gaan way back en kennen elkaar door en door. weet precies wanneer hij moet helpen.Kan je niet mensen in de sportschool vragen voor spotten?
is ook voor jouw goed haalbaar hoor, gewoon ff volhoudenJeez, mooie training zeg! Kan ik alleen nog maar van dromen![]()
squatrack heb ik thuis ook, werkt goed iddIk bench altijd in een squatrack met safetys, dan heb je ook geen spotter nodig die misschien te snel de bar uit je handen graait