XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hij gaat lekker Droop....vooral zo doorgaan..lekker weer n pr...toppertje!!
yup een 3x65 had ik nog niet op de ohp
wel aardig aan de max met de ohp nu, voor volgende week wat schuiven in het schema zodat ohp en bench niet meer in 1 workout zitten

training 25-2

squat
10x40
5x60
5x80
5x90
5x105
5x105
5x107.5
5x107.5

deadlift (sumo)
5x40
5x70
5x90
3x110
3x130
3x140

squat
3x10x65

ab wheel
3x10

duur 1 uur 10 min
bw is nu bijna 92 kg, ga de calorieen iets terug brengen

training 27-2

ohp
5x40
5x50
3x55
3x57.5
3x60
3x62.5
3x65

squat
10x40
10x60
8x80
8x80
8x80
8x80

deadlift
5x40
5x60
5x80
5x100
5x110
5x115

squat
3x10x65

duur 1 uur 15 min
weer wat wijzigingen in het schema, alle isolatie een tijdje niet doen, nu alleen bench 3x per week, ohp 2x per week, squat 2 keer per week en deadlift 2 keer per week.
ga op iedere compound een lichtere en zware dag doen, en 1 keer per week proberen te verhogen in gewicht.

Droop jij ben nie bang...overmoedig misschien
Das n uitdaging...

Als je alleen compounds gaat doen zou ik niet te laag in kcals gaan zitten.

Droop jij ben nie bang...overmoedig misschien
Das n uitdaging...
nee, is niet overmoedig toch, deed het al een tijdje een beetje zo, maar skip nu de isolatie ( was toch al weinig) en er komen lichtere dagen in nu, dus minder gewicht maar wat meer reps.
en 3 keer bankdrukken gaat ook licht/medium/zwaar worden

Als je alleen compounds gaat doen zou ik niet te laag in kcals gaan zitten.
nee klopt, das niet verstandig, denk ik ook.
maar wel iets gaan minderen want ik ga iets te snel naar de 100 kg nu, en geloof me dat ziet er niet fraai uit :eek:

nee, is niet overmoedig toch, deed het al een tijdje een beetje zo, maar skip nu de isolatie ( was toch al weinig) en er komen lichtere dagen in nu, dus minder gewicht maar wat meer reps.
en 3 keer bankdrukken gaat ook licht/medium/zwaar worden

ah ok hoe liggen de % light medium heavy ..50-70-90?

ja zoiets zal het gaan worden op de bench, en dan ga ik op mijn 1rm iets lager zitten zodat ik wat meer marge heb, en ga dan iedere week 1 kg verhogen, misschien de eerste week wat meer. maar rustig aan.
dan hoop ik heel langzaam en zonder onderbreking naar die 100 kg te gaan.

• Like
Waarderingen: cnh
ja zoiets zal het gaan worden op de bench, en dan ga ik op mijn 1rm iets lager zitten zodat ik wat meer marge heb, en ga dan iedere week 1 kg verhogen, misschien de eerste week wat meer. maar rustig aan.
dan hoop ik heel langzaam en zonder onderbreking naar die 100 kg te gaan.
mooi plan je bedoelt 100 OHP. ...haha...succes man

training 28-2

bench
15x40
5x60
5x6x70
11x70

cg bench
8x60
8x60
7x60

bor
10x40
10x60
10x70
5x80
5x85

lat pulldown
15x40
3x8x60

duur 1 uur 10 min

weer wat wijzigingen in het schema, alle isolatie een tijdje niet doen, nu alleen bench 3x per week, ohp 2x per week, squat 2 keer per week en deadlift 2 keer per week.
ga op iedere compound een lichtere en zware dag doen, en 1 keer per week proberen te verhogen in gewicht.
Zeker mooie principes. het wekelijks verhogen zal een uitdaging zijn (op een bepaald moment onmogelijk denk ik)
hoeveel trainingsdagen in de week worden dat?

de verhogingen in gewicht zullen ook niet hoog zijn hoor, 1 kg op ub en 2,5 kg op lb, en soms zal dat niet lukken inderdaad.
ik wil toch nog het maximale eruit halen de komende tijd, de tijd dat ik wat moet gaan cutten komt steeds dichterbij en dan is het wel even gedaan met krachttoename denk ik.

Hehe, ik zie opeens overal wisselende rep-ranges. Hoe zou dat nou komen? :D

de verhogingen in gewicht zullen ook niet hoog zijn hoor, 1 kg op ub en 2,5 kg op lb, en soms zal dat niet lukken inderdaad.
ik wil toch nog het maximale eruit halen de komende tijd, de tijd dat ik wat moet gaan cutten komt steeds dichterbij en dan is het wel even gedaan met krachttoename denk ik.
prima toch. beter om langzame progressie te maken dan steeds te stallen :) Let's do it!

ja juist in de kruipmodus Droop
voordeel is dat je (langer) heel blijft

Hehe, ik zie opeens overal wisselende rep-ranges. Hoe zou dat nou komen? :D
grappig he :fluit: en ook wisselende intensiteiten enzo. heel leerzaam zo'n forum met allemaal van die trainingslogs :D

prima toch. beter om langzame progressie te maken dan steeds te stallen :) Let's do it!
yup, easy does it, langzaam vooruit

a juist in de kruipmodus Droop
voordeel is dat je (langer) heel blijft
heel proberen blijven gaat zeker een rol spelen bos, het smolov uitstapje is maar net goed afgelopen, dat moet ik eigenlijk niet meer doen zulke grappen en dat lekker aan de jonge honden overlaten.

ik werk meestal met opbouwend volume ipv intensiteit en dat gaat me (nog steeds) goed af...och ja ieder zijn ding...eey

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven