- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup, lekker gespeeld weer.
ja ging wel lekker weer
yup dat klopt, dan is het een beetje licht/medium/zwaar verspreid over de week, ik heb de laatste reeks van 10x3x90 van vorige week als basis genomen voor de zwaarste serie, die is nu 6x3 geworden en daar ga ik weer mee uitbouwenBegrijp ik goed dat je nu voor bench steeds 6 sets op 6,5,3 reps doet met als laatste set een repout? Ziet er wel interessant uit, hoe ben je van plan het te verhogen?
yup dat klopt, dan is het een beetje licht/medium/zwaar verspreid over de week, ik heb de laatste reeks van 10x3x90 van vorige week als basis genomen voor de zwaarste serie, die is nu 6x3 geworden en daar ga ik weer mee uitbouwen
ik ben nu van plan om iedere week 1 kg te verhogen op alle drie de workouts, dus de werkgewichten voor volgende week zijn 71-81 en 91 kg
ik heb omdat ik het makkelijkst blijf ''hangen'' in de tweede helft van het uitdrukken een close grip variant in gedaan, maar ik kan natuurlijk altijd nog de eerste 2 of 3 setjes van een lichtere serie paused doen.Nog overwogen om een paused variant te doen één van die 3 sessies? Kan enorm helpen!
ik heb omdat ik het makkelijkst blijf ''hangen'' in de tweede helft van het uitdrukken een close grip variant in gedaan, maar ik kan natuurlijk altijd nog de eerste 2 of 3 setjes van een lichtere serie paused doen.