XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
en het gaat ook gooood!!

Direct resultaat van de paused! Het valt even tegen in het begin, maar het went. Varieer ook nog eens met 1, 2 of 3 sec pauze.
meestal gaat alles heel langzaam bij mij, maar dit niet dan.
is inderdaad knap zwaar, je moet je echt focussen op het uitdrukken met heel je lijf.

Nice hoor! DL zit een beetje op de max nu?
nee zit nog niet op de max denk/hoop ik, maar ik merk wel dat ik even aan het gewicht moet wennen nu, vandaar de wat rustigere verhoging

Dat is het Droop in de kruipmodus en je blijft heel!

Verstandig :thumb:

Verstand komt met de jaren he! ;)

training 14-3

bench (licht)
20x40
10x60
6x70
5x6x72.5
10x72.5

close grip bench press
10x60
10x60
10x60
hier zoek ik toch wat anders voor, ook met ez bar niet lekker
mss toch weer een iso

bor
10x40
10x60
10x70
10x80
5x85
5x90

lat pull down
5x10x40
3x5x60
2x5x70

duur 1 uur 5 min

Lekkere rows hoor :thumbs:

Je BOR zijn echt sterk! Waarschijnlijk heb je kast van een rug!

Is high pin press misschien een idee? Voordeel is dat het dezelfde beweging is als een normale bench alleen dan een kortere rom, daardoor kun je ook lekker zwaar gaan en je went er meteen aan om hoge gewichten vast te houden.

is samen met pull/chin ups een van de beste ruggenbouwers die je kan doen, zowel voor kracht als massa, ik vind het altijd een lekkere oefening die je goed voelt.
Jammer, is echt goede assistance. Zeker weten? Grip schouderbreedte of iets wijder, lager touchen (ik zit bijna op mijn buik)?
ik zal het de volgende keer dan toch nog een proberen zoals jij zegt, ik voel de triceps ook goed als ik hem doe maar het wringt wel heel erg op mijn oude stramme gewrichten
Je BOR zijn echt sterk! Waarschijnlijk heb je kast van een rug!
haha thx man, kast is een groot woord hoor, maar ik heb wel een redelijke rug, dat klopt.
Wellicht overhead extentions...hammer
BP small hammer...rugby press
hammer grip neemt wel een hoop spanning weg denk ik ja, is het proberen zeker waard
Is high pin press misschien een idee? Voordeel is dat het dezelfde beweging is als een normale bench alleen dan een kortere rom, daardoor kun je ook lekker zwaar gaan en je went er meteen aan om hoge gewichten vast te houden.
is ook nog een optie, kan ik ook thuis doen, je komt dan in ieder geval niet in het gebied waar ik het meeste last heb.

training 16-3

bench (medium)
20x40
10x60
5x70
5x80
2x5x82.5 pauze reps
3x5x82.5
7x82.5

squat
10x40
5x60
5x80
5x100
2x5x112.5
2x5x115

ohp
10x40
8x45
6x50
6x50
6x50

duur 1 uur 15 min

Lekkere pauze reps op de BP. :)

zaterdag weer heavy?

Mooi programma Droop!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven