- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
yup, gaan nog steeds vooruit, niet zo heel hard maar wel vooruit

het zal een keer tijd worden ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup, gaan nog steeds vooruit, niet zo heel hard maar wel vooruit

het zal een keer tijd worden ook

O.K. dan. Dat is nog wel even een cut die ja dan moet doen. Ben je niet bang dat je veel kracht gaat verliezen? Dit is nl. precies waarom ik niet teveel durf te gaan bulken.ik weeg nu bijna 94 kg (kom van 75-77kg) en ik schat dat er ongeveer een kilo of 8 af zal moeten
Als je niet te hard gaat en eens in de week een zware training doet valt dat echt wel mee naar mijn ervaringO.K. dan. Dat is nog wel even een cut die ja dan moet doen. Ben je niet bang dat je veel kracht gaat verliezen? Dit is nl. precies waarom ik niet teveel durf te gaan bulken.
het beetje dat je verliest heb je na je cut zo weer terug 
O.K. dan. Dat is nog wel even een cut die ja dan moet doen. Ben je niet bang dat je veel kracht gaat verliezen? Dit is nl. precies waarom ik niet teveel durf te gaan bulken.
Als je niet te hard gaat en eens in de week een zware training doet valt dat echt wel mee naar mijn ervaringhet beetje dat je verliest heb je na je cut zo weer terug
![]()
het is alweer een tijdje geleden dat ik echt een behoorlijke cut heb gedaan, maar bij mij was het altijd zo dat ik op het allerlaatste pas wat kracht ging verliezen, en ik kreeg dat als dan ik weer ging bulken dubbel en dwars weer terug.
het is precies zoals cnh al zegt, heel rustig afvallen hoog in de eiwitjes blijven, en gewoon zwaar blijven trainen, eventueel wat reps minder maar liefst met hetzelfde gewicht.

ik heb afgelopen week in mfp bijgehouden wat ik aan kcal en de daarbij behorende verdeling van macro's binnenkrijg, die ga ik nu verdelen in 4 meals per dag, het ontbijt blijft hetzelfde, dan 2 meals waarbij ik minder in carbs en een vierde meal 1,5-2 uur voor de training in de avond.Ga je Kcal tellen en alles afwegen?
of gewoon een schepje minder aardappels?![]()
yup dat klopt, maar voor een powerlift wedstrijd heb ik niet de goede getalletjes op mijn liftsHangt er vanaf wat voor wedstrijdpowerliften kun je tot op best hoge leeftijd goed doen heb ik mij laten vertellen
![]()
yup dat klopt, maar voor een powerlift wedstrijd heb ik niet de goede getalletjes op mijn lifts
Puur uit interesse, waar is jouw motivatie? Vind je het trainen gewoon leuk, of zet je ook nog een stip op de horizon?
Ik heb 2xBW squat en zelfs 200 nog niet uit mijn hoofd gezet. Ik moet eigenlijk wel, want dat motiveert me. Beetje hannessen doet het 'm niet voor mij, ook al worden mijn ambities keer op keer weer geknakt.
geinig toch ?