MuscleMeat

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Toch ook wel ff lekker z'n medium treen en zaterdag weer heavy...eey Droop...

ik ga ook wat minder volume pakken met hogere intensiteit

Laatst bewerkt:
yup, zo is het bos, zaterdag weer drietjes met 93.5kg

training 25-3

bench
20x40
10x60
5x70
5x80
3x90
5x3x93.5
4x93.5

deadlift (sumo)
8x40
5x70
5x90
3x110
3x130
3x140
3x150
3x152.5

bor
10x40
5x60
5x80
2x5x90

duur 1 uur 20 min, deadlift had veel tijd nodig vandaag

verder gaat het na ruim anderhalf jaar bulken wel een keer tijd worden om een beetje te gaan cutten, ik weeg nu bijna 94 kg (kom van 75-77kg) en ik schat dat er ongeveer een kilo of 8 af zal moeten, aan vetmeting doe ik niet meer, ik weeg mezelf 2 keer per week en hou mijn middel omtrek bij, verder zal de spiegel zeggen of het goed is of niet.

ik weeg nu bijna 94 kg (kom van 75-77kg) en ik schat dat er ongeveer een kilo of 8 af zal moeten
O.K. dan. Dat is nog wel even een cut die ja dan moet doen. Ben je niet bang dat je veel kracht gaat verliezen? Dit is nl. precies waarom ik niet teveel durf te gaan bulken.

O.K. dan. Dat is nog wel even een cut die ja dan moet doen. Ben je niet bang dat je veel kracht gaat verliezen? Dit is nl. precies waarom ik niet teveel durf te gaan bulken.
Als je niet te hard gaat en eens in de week een zware training doet valt dat echt wel mee naar mijn ervaring :) het beetje dat je verliest heb je na je cut zo weer terug ;)

Als je niet te hard gaat en eens in de week een zware training doet valt dat echt wel mee naar mijn ervaring :) het beetje dat je verliest heb je na je cut zo weer terug ;)

het is alweer een tijdje geleden dat ik echt een behoorlijke cut heb gedaan, maar bij mij was het altijd zo dat ik op het allerlaatste pas wat kracht ging verliezen, en ik kreeg dat als dan ik weer ging bulken dubbel en dwars weer terug.
het is precies zoals cnh al zegt, heel rustig afvallen hoog in de eiwitjes blijven, en gewoon zwaar blijven trainen, eventueel wat reps minder maar liefst met hetzelfde gewicht.

het is alweer een tijdje geleden dat ik echt een behoorlijke cut heb gedaan, maar bij mij was het altijd zo dat ik op het allerlaatste pas wat kracht ging verliezen, en ik kreeg dat als dan ik weer ging bulken dubbel en dwars weer terug.
het is precies zoals cnh al zegt, heel rustig afvallen hoog in de eiwitjes blijven, en gewoon zwaar blijven trainen, eventueel wat reps minder maar liefst met hetzelfde gewicht.
:yes:

Ga je Kcal tellen en alles afwegen?
of gewoon een schepje minder aardappels? :D

Ga je Kcal tellen en alles afwegen?
of gewoon een schepje minder aardappels? :D
ik heb afgelopen week in mfp bijgehouden wat ik aan kcal en de daarbij behorende verdeling van macro's binnenkrijg, die ga ik nu verdelen in 4 meals per dag, het ontbijt blijft hetzelfde, dan 2 meals waarbij ik minder in carbs en een vierde meal 1,5-2 uur voor de training in de avond.
eiwitten blijven gewoon hoog, vetjes eigenlijk ook, deze verlaag ik misschien later nog.
verder ook nog geen cardio, dit kan ik altijd nog doen, maar nu nog niet
gewoon rustig afvallen, leuk houden, en over een tijdje hopelijk een leuk resultaat, wedstrijd kan toch niet meer dus zo precies komt het allemaal niet.

Hangt er vanaf wat voor wedstrijd ;) powerliften kun je tot op best hoge leeftijd goed doen heb ik mij laten vertellen :D

Goede bewustwording van wat er allemaal in die molen draait mbv mfp
Je kan alleen op voeding terug naar 12-15% (zonder cardio)

Lekker je tijd over doen dan blijft het leuk zonder je uit te hongeren...(max -0,5 / wk)
met behoud van kracht....goed bezig Droop

yup dat klopt, maar voor een powerlift wedstrijd heb ik niet de goede getalletjes op mijn lifts

Puur uit interesse, waar is jouw motivatie? Vind je het trainen gewoon leuk, of zet je ook nog een stip op de horizon?

Ik heb 2xBW squat en zelfs 200 nog niet uit mijn hoofd gezet. Ik moet eigenlijk wel, want dat motiveert me. Beetje hannessen doet het 'm niet voor mij, ook al worden mijn ambities keer op keer weer geknakt.

training 27-3

ohp
5x40
5x45
3x50
3x55
3x60
3x65
3x68.5

squat
10x40
10x60
10x82.5
10x82.5
10x82.5
10x82.5
10x82.5

deadlift
5x40
5x70
5x90
5x110
5x125

duur 1 uur 15 min
ging erug lekker, alles ging soepel op en neer
blij met mijn ohp, ging eigenlijk gemakkelijker dan vorige week

Dat beloofd wat :D

Puur uit interesse, waar is jouw motivatie? Vind je het trainen gewoon leuk, of zet je ook nog een stip op de horizon?

Ik heb 2xBW squat en zelfs 200 nog niet uit mijn hoofd gezet. Ik moet eigenlijk wel, want dat motiveert me. Beetje hannessen doet het 'm niet voor mij, ook al worden mijn ambities keer op keer weer geknakt.

trainen is gewoon leuk om te doen, maakt ook al heel lang onderdeel uit van mijn leven, maar ik train altijd wel voor een doel, het is echter wel een beetje een schuivend doel geworden door de tijd heen, toen ik na het ongeluk weer begon met trainen was het doel om weer massa aan te zetten. dat is tot nu toe ook ( deels ) gelukt, maar nu de leeftijd mee gaat spelen kom ik er achter dat dit een steeds langzamer proces begint te worden.(logisch natuurlijk)
ik ben nu steeds meer de motivatie aan het halen uit de toename in kracht, ik kon in het verleden best aardig wat kg wegdrukken/trekken, dus probeer ik nu om weer enigzins in de buurt te komen van mijn oude niveau, niet dat dit helemaal zal lukken maar ik heb ( zonder daar een tijd aan te koppelen) nog wel de ambitie om 130 kg te benchen,160 kg te squatten en 200+ kg te deadliften, als er dan ook nog ergens een bw ohp tussen zit ben ik dik tevreden.
ik heb echter nooit alleen maar op kracht getraind, dus dat is voor mij een beetje een zoektocht, ik heb al wel een beetje de zwaai gemaakt naar alleen de compounds te trainen met wat assist werk,en dat bevalt me erg goed
dus het is proberen sterker te worden met de hoop om daardoor nog spiermassa erbij te pakken,

training 28-3

bench ( light )
20x40
10x60
5x70
5x6x75
12x75

close gripp bp
6x60
6x65
6x70
10x40

bor
20x40
10x60
5x70
5x80
5x90
5x95
15x40

lat pulldown
10x50
10x60
10x70
5x80
5x70

duur 1 uur 5 min
alles weer lekker vlot, het zal het voorjaar wel zijn :D

Het was weer heerlijk vandaag...lekker de raam open en gaserop!! haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven