- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor de dl zeker, maar dat blijft me toch verbazen dat ik daar nog steeds op kan verhogen want die voelt in de laatste set altijd erg zwaar, de bench gaat lijkt het wel steeds gemakkelijker, 3 keer benchen op de week en wat assist oefeningen lijkt toch te werken.
Naar mijn ervaring voelt een deadlift na een bepaald gewicht gewoon altijd zwaar, je weet las of je hem kunt als je het probeert.voor de dl zeker, maar dat blijft me toch verbazen dat ik daar nog steeds op kan verhogen want die voelt in de laatste set altijd erg zwaar, de bench gaat lijkt het wel steeds gemakkelijker, 3 keer benchen op de week en wat assist oefeningen lijkt toch te werken.
volgende week toch weer een kg zwaarder proberen, maar het gaat nu wel moeilijk worden
dacht ik ook al, het is wel een hele reeks geworden zo, volgende keer wat grotere stappen nemen dan maar
is eigenlijk gewoon retezwaar hoor maar staat wel ''stoer'' om er dan gewoon light bij te zetten......toch?
gaat wat beter maar zal nooit een favoriete oefening worden denk ik, maar wat moet dat moet dus hou nog ff vol ermeeMooie training weer, gaat close grip bench al beter?
Ja.maar staat wel ''stoer'' om er dan gewoon light bij te zetten......toch?