eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als het een beetje mee zit dan sneuvelt de 70 volgende week,
was wel lekker heavy idd, ik merk dat ik bij het benchen steeds minder over heb in de laatste repoutset, laatste rep was geen kwaliteitsrep meer ( not @Crakie approved, just not )
ik kan alleen sumo deadlift, met conventional ga ik boven de 120 kg altijd de mist in, mijn heup doet dan niet meer mee en dat veroorzaakt altijd blessures.Ging weer lekker. Die sumo ligt je wel geloof ik....![]()
Sterke deadlift drooppy! Jij gaat ook best wel lekker of niettraining 1-4
bench ( zwaar )
20x40
10x60
5x80
3x90
5x3x95
4x95
2x7x80
deadlift ( sumo )
15x40
5x70
5x90
3x110
3x130
3x140
3x155
bor
10x40
10x60
5x10x70
klaar weer, duur 1 uur 20 min

yup carrot, gaat nog steeds lekker hierSterke deadlift drooppy! Jij gaat ook best wel lekker of niet![]()

@Crakie en @Bosco55555
ik heb het even op mezelf in laten werken, en dan wil ik het volgende gaan doen ( die 5x3x100 moet er komen, dus als het nodig is moet ik wat aanpassen)
de eerste 2 sessies (light en medium) ga ik nog zo handhaven, 5x6 en 5x5 met een repout, tijdens die repouts blijf ik nog ver genoeg weg van falen dus dat kan nog goed.
de zware sessie zal ik gaan doen zoals bos in bovenstaande post beschrijft, deze gaat nu zwaarder worden en zal het meeste impact hebben op mijn progressie. daarbij doe ik op deze dag ook nog mijn deadlifts, die ook steeds zwaarder gaan voelen dus dat zal idd een verbetering zijn.