MuscleMeat

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe gaan de OHP's, is zittend OHP geen optie? Schrale troost natuurlijk, maar dan kun je je schouders in ieder geval nog wel zwaar aanpakken..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Hoe gaan de OHP's, is zittend OHP geen optie? Schrale troost natuurlijk, maar dan kun je je schouders in ieder geval nog wel zwaar aanpakken..
ohp gaat voor wat betreft de uitvoering nog het gemakkelijkst, alleen bovenin en dan stabiel blijven is nog een beetje een dingetje, maar echt zwaar gaat de komende tijd niet lukken, vandaar dat ik alle gewichten behoorlijk naar beneden heb gedaan, en ik moet toegeven dat ik door het gedoe van de afgelopen 2 weken in combinatie met het cutten toch echt wel behoorlijk kracht heb ingeleverd :mad:
het trainen voelt ook gewoon zwaar, ik heb morgen echt gewoon spierpijn van 5x5 squatten met 67.5 kg :eek:

He zonde, in het zicht van de finish nog kracht verloren :(

ik moet toegeven dat ik door het gedoe van de afgelopen 2 weken in combinatie met het cutten toch echt wel behoorlijk kracht heb ingeleverd :mad:
het trainen voelt ook gewoon zwaar, ik heb morgen echt gewoon spierpijn van 5x5 squatten met 67.5 kg :eek:
Nou ja, spierpijn is OK. Als je maar niet defect raakt :)

• #1.025
  • #1.026
training 16-6
wk 1 #3

squat
10x40
5x50
5x60
5x5x70

bench
10x40
10x50
10x60
5x70
5x5x72.5

bor
10x40
5x5x57.5

lat pulldown
4x20x35

kan weer redelijk archen met de bp en de bor kan ik ook weer verdragen aan mijn rug.:)

have Fun!!

• #1.028
training 19-6
wk 2 #4

squat
10x40
5x50
5x60
5x65
5x5x72.5
alles pauzed

ohp
10x40
5x42.5
5x5x45

deadlift
15x40
10x60
5x80
5x90

ab wheel
15-15-10

warm :zweet:
de verleiding was groot om weer meer gewicht te doen, maar niet gedaan
gelijk het hele sl 5x5 programma voor 24 workouts uitgeprint, en daar ga ik me aan houden, dit brengt me aardig terug naar mijn laatste niveau, maar gaat dan wel wat langer duren

mooi vooruitzicht
2018 wordt jouw jaar....kun je je wel beheersen...

Rustig aan lekker opbouwen.
Beter wat langer en dat het goed blijft gaan dan te snel van stapel lopen he! Is wel een bekende valkuil overigens. :rolleyes:
Succes!

+2,5 kg/training voor squat?

• #1.032
mooi vooruitzicht
2018 wordt jouw jaar....kun je je wel beheersen...
dat beheersen is wel een dingetje hoor, in het programma passen nog wel wat curls, dips en chin-ups, daar kan ik mijn energie ook wat in kwijt.

Rustig aan lekker opbouwen.
Beter wat langer en dat het goed blijft gaan dan te snel van stapel lopen he! Is wel een bekende valkuil overigens. :rolleyes:
Succes!
ja het is wel rustig allemaal, 3x ipv 4x per week is al een hele stap terug, en op het moment makkelijk binnen 45 min klaar.

+2,5 kg/training voor squat?
yup, dat is op het moment ( helaas) meer dan genoeg,met squat en deadlift heb ik op het moment de meeste moeite.

klinkt als een FB das nog is een uitdaging
lekker los gaan aan de pully bar..

• #1.034
klinkt als een FB das nog is een uitdaging
lekker los gaan aan de pully bar..
pull/chin ups gaan op het bw wat ik nu heb ook weer een stuk gemakkelijker, ik heb zo een ding staan dus kan er lekker aan slingeren de komende tijd.
gebruik hem nu vooral om lekker uit te hangen, dat is lekker voor je rug, en gelijk een goede grip training

7,5 kg/week gaat hard hoor!

• #1.036
ja klopt, maar ik ben weer erg laag begonnen ( ~60kg) en om een beetje te voelen wat je doet moet er ook wel een beetje gewicht aan hangen, zoals ik de gewichten er nu heb ingezet kom ik over een week of 7-8 weer rond de 120 kg uit dus dat moet te doen zijn.
maar als ik het niet vertrouw met mn rug/poot gaat er weer gewicht af.
wel een beetje autistisch gevoel hoor iedere workout alles 5x5 doen

• #1.037
training 21-6
wk2#5

squat
10x40
5x50
2x60
5x70
5x5x75
werksetjes pauzed

bench
10x40
5x60
5x70
5x5x75
werksetjes pauzed

bor
10x40
5x45
5x5x60

lekker warm weer :)
ondanks overmatig vochtverlies lekker gefreubelt, het gaat iedere keer een beetje beter voelen

Goed nieuws!

Tuurlijk komt T goed!
De volhouder wint he! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven