eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ohp gaat voor wat betreft de uitvoering nog het gemakkelijkst, alleen bovenin en dan stabiel blijven is nog een beetje een dingetje, maar echt zwaar gaat de komende tijd niet lukken, vandaar dat ik alle gewichten behoorlijk naar beneden heb gedaan, en ik moet toegeven dat ik door het gedoe van de afgelopen 2 weken in combinatie met het cutten toch echt wel behoorlijk kracht heb ingeleverdHoe gaan de OHP's, is zittend OHP geen optie? Schrale troost natuurlijk, maar dan kun je je schouders in ieder geval nog wel zwaar aanpakken..

Nou ja, spierpijn is OK. Als je maar niet defect raaktik moet toegeven dat ik door het gedoe van de afgelopen 2 weken in combinatie met het cutten toch echt wel behoorlijk kracht heb ingeleverd
het trainen voelt ook gewoon zwaar, ik heb morgen echt gewoon spierpijn van 5x5 squatten met 67.5 kg![]()

dat zat er dik in met het trainingsniveau van de laatste tijd, maar het is ook dat ik er nog niet vol in ''durf'' te gaan, beetje het vertrouwen terug winnen nogHe zonde, in het zicht van de finish nog kracht verloren![]()
ja spierpijn is niet zo erg, ik heb er alleen nooit zo vaak last van, en defect ben ik alNou ja, spierpijn is OK. Als je maar niet defect raakt![]()

dat beheersen is wel een dingetje hoor, in het programma passen nog wel wat curls, dips en chin-ups, daar kan ik mijn energie ook wat in kwijt.mooi vooruitzicht
2018 wordt jouw jaar....kun je je wel beheersen...
ja het is wel rustig allemaal, 3x ipv 4x per week is al een hele stap terug, en op het moment makkelijk binnen 45 min klaar.Rustig aan lekker opbouwen.
Beter wat langer en dat het goed blijft gaan dan te snel van stapel lopen he! Is wel een bekende valkuil overigens.
Succes!
yup, dat is op het moment ( helaas) meer dan genoeg,met squat en deadlift heb ik op het moment de meeste moeite.
pull/chin ups gaan op het bw wat ik nu heb ook weer een stuk gemakkelijker, ik heb zo een ding staan dus kan er lekker aan slingeren de komende tijd.klinkt als een FB das nog is een uitdaging
lekker los gaan aan de pully bar..
ja klopt, maar ik ben weer erg laag begonnen ( ~60kg) en om een beetje te voelen wat je doet moet er ook wel een beetje gewicht aan hangen, zoals ik de gewichten er nu heb ingezet kom ik over een week of 7-8 weer rond de 120 kg uit dus dat moet te doen zijn.
jawel, het komt goed.........ooit