Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
kleine update
alles is weer een beetje recht getrokken en ben redelijk pijnvrij nu, wat bosco zegt is precies het probleem, doordat 1 been niet meer goed meedoet, ga ik zo gauw ik in de zwaardere gewichten kom scheef trekken en dit veroorzaakt de klachten.
vandaag een beetje met de fysio erover gehad hoe ik nu verder kan, hij heeft op zich geen bezwaar tegen liften maar het moet veel rustiger, veel langzamer progressie in gewichten maken en veel minder op de max liften, nou ik ga er over nadenken hoe dat moet.
verder wel gewoon een beetje cardio en wat armtraining gedaan, morgen nog wat schouder oefeningetjes, en misschien maandag weer een beetje beginnen met het ''echte werk''
dat worden weer flinke stappen achteruit maken, maar dat is niet de eerste keer
Het is natuurlijk kut voor je, maar het doet me deugd om te zien dat je pissig wordt van dit soort tegenvallers. Je hebt echt nog ambities! Ik herken het maar al te goed. Je verzet veel werk, gaat lekker, durft te dromen en dan zoiets... vreselijk. Twee weken heb je jezelf opgeraapt en maak je jezelf wijs dat je het allemaal weer doet omdat het leuk is om te doen blabla maar vroeg of laat krijg je het toch weer op je heupen en wil je dit of dat bereiken. En begint het helemaal opnieuw.

Ik snap de teleurstelling wel.

meer zit er ook even niet in.