- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
wijsheid gains

die 125 is van toepassing op al mijn lifts op het moment, die haal ik nergens op
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wijsheid gains

in ieder geval een monster
Ik ken niemand die meer bencht dan DL idd

is alleen deze week toch? of doe je stiekum >165 kg benches

is alleen deze week toch? of doe je stiekum >165 kg benches![]()

Niet de stilist uithangen hoor. Los is losIk kan wel een bar van de grond tillen met meer gewicht dan ik kan benchen, maar ik kan niet meer deadliften dan benchen![]()

training 5-6
ohp
5x40
5x50
3x55
3x57.5
3x60
62.5-65-67.5
lastig
bench
10x40
5x60
3x5x80
ook lastig/pijnlijk
chin ups
5-5-6-6
chest dips
10-10-8
lat pull down
10x40
niet verder gegaan
dat was niet best.....voelde veel slechter dan ik verwacht had, naast mijn been/heup is nu ook mijn onderrug flink aan het zeuren
dus dit was tevens de laatste training deze week, squat en deadlift gaat niet lukken in deze toestand en ub voelt ook niet best, moet even de zaak op orde krijgen, misschien nog wat lichte trainingen voor herstel maar deze zal ik niet loggen
ga weer loggen als ik een fatsoenlijke training kan doen
nooit berusten in iets wat je beperkt of tegenhoud, nooit doen, daar wordt je oud van !!![]()
kleine update
alles is weer een beetje recht getrokken en ben redelijk pijnvrij nu, wat bosco zegt is precies het probleem, doordat 1 been niet meer goed meedoet, ga ik zo gauw ik in de zwaardere gewichten kom scheef trekken en dit veroorzaakt de klachten.
vandaag een beetje met de fysio erover gehad hoe ik nu verder kan, hij heeft op zich geen bezwaar tegen liften maar het moet veel rustiger, veel langzamer progressie in gewichten maken en veel minder op de max liften, nou ik ga er over nadenken hoe dat moet.
verder wel gewoon een beetje cardio en wat armtraining gedaan, morgen nog wat schouder oefeningetjes, en misschien maandag weer een beetje beginnen met het ''echte werk''
dat worden weer flinke stappen achteruit maken, maar dat is niet de eerste keer