XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij bedoelt de frequentie :D

Je wil inderdaad niet meer DL dan BP

• Topic Starter Topic Starter
training 5-6

ohp
5x40
5x50
3x55
3x57.5
3x60
62.5-65-67.5
lastig

bench
10x40
5x60
3x5x80
ook lastig/pijnlijk

chin ups
5-5-6-6

chest dips
10-10-8

lat pull down
10x40
niet verder gegaan

dat was niet best.....voelde veel slechter dan ik verwacht had, naast mijn been/heup is nu ook mijn onderrug flink aan het zeuren
dus dit was tevens de laatste training deze week, squat en deadlift gaat niet lukken in deze toestand en ub voelt ook niet best, moet even de zaak op orde krijgen, misschien nog wat lichte trainingen voor herstel maar deze zal ik niet loggen
ga weer loggen als ik een fatsoenlijke training kan doen

training 5-6

ohp
5x40
5x50
3x55
3x57.5
3x60
62.5-65-67.5
lastig

bench
10x40
5x60
3x5x80
ook lastig/pijnlijk

chin ups
5-5-6-6

chest dips
10-10-8

lat pull down
10x40
niet verder gegaan

dat was niet best.....voelde veel slechter dan ik verwacht had, naast mijn been/heup is nu ook mijn onderrug flink aan het zeuren
dus dit was tevens de laatste training deze week, squat en deadlift gaat niet lukken in deze toestand en ub voelt ook niet best, moet even de zaak op orde krijgen, misschien nog wat lichte trainingen voor herstel maar deze zal ik niet loggen
ga weer loggen als ik een fatsoenlijke training kan doen

Ik zie alleen wat mindere pulldowns. Rest is toch prima? Veel betere ohp dan ik. Misschien een weekje deloaden en de rug rust geven?

Succes ermee man!

Ow wat een tegenvaller Droop
ff dr uit stappen of wellicht meer mobiliteitsoefeningen?

ga je nog naar de fysio?

Handdoek in de ring ??? Da's niet zo best :(

Sterkte man !

Jeetje Droop... lees nu pas bij na mijn vakantie... maar das echt kl*te.... :(
Misschien even een weekje rustig aan doen. Wat mobiliteits oefeningen doen of een keer een volledige break?
Maar kop op hoor! Sterkte! :kiss:

Bekend verhaal allemaal, het is klote, maar het gebeurd je gewoon. Gewoon even tijdelijk andere dingen gaan doen zodat je lichaam zich weer kan herstellen. Zeker een goeie (sport) fysio opzoeken en eens kijken naar de opties voor dry needling.

Je hebt toen een flinke klap gehad Droop
Als dat "ongemak" nu komt opspelen is er wel degelijk wat aan de hand
Misschien onbalans met liften.....(manueel) fysio ziet dat gelijk

Ik zal voor je :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
kleine update

alles is weer een beetje recht getrokken en ben redelijk pijnvrij nu, wat bosco zegt is precies het probleem, doordat 1 been niet meer goed meedoet, ga ik zo gauw ik in de zwaardere gewichten kom scheef trekken en dit veroorzaakt de klachten.
vandaag een beetje met de fysio erover gehad hoe ik nu verder kan, hij heeft op zich geen bezwaar tegen liften maar het moet veel rustiger, veel langzamer progressie in gewichten maken en veel minder op de max liften, nou ik ga er over nadenken hoe dat moet.
verder wel gewoon een beetje cardio en wat armtraining gedaan, morgen nog wat schouder oefeningetjes, en misschien maandag weer een beetje beginnen met het ''echte werk''
dat worden weer flinke stappen achteruit maken, maar dat is niet de eerste keer

Als je een stapje achteruit doet, krijg je vaak een beter overzicht! Komt weer goed :)

kleine update

alles is weer een beetje recht getrokken en ben redelijk pijnvrij nu, wat bosco zegt is precies het probleem, doordat 1 been niet meer goed meedoet, ga ik zo gauw ik in de zwaardere gewichten kom scheef trekken en dit veroorzaakt de klachten.
vandaag een beetje met de fysio erover gehad hoe ik nu verder kan, hij heeft op zich geen bezwaar tegen liften maar het moet veel rustiger, veel langzamer progressie in gewichten maken en veel minder op de max liften, nou ik ga er over nadenken hoe dat moet.
verder wel gewoon een beetje cardio en wat armtraining gedaan, morgen nog wat schouder oefeningetjes, en misschien maandag weer een beetje beginnen met het ''echte werk''
dat worden weer flinke stappen achteruit maken, maar dat is niet de eerste keer

Een stap achteruit is helemaal niet erg, als je maar weet dat je die later weer in kunt halen. Als je lichaam er weer klaar voor is, merk je dat vanzelf :thumbs:

• Like
Waarderingen: Inb4
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven