XXL Nutrition

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja klopt, maar ik ben weer erg laag begonnen ( ~60kg) en om een beetje te voelen wat je doet moet er ook wel een beetje gewicht aan hangen, zoals ik de gewichten er nu heb ingezet kom ik over een week of 7-8 weer rond de 120 kg uit dus dat moet te doen zijn.
maar als ik het niet vertrouw met mn rug/poot gaat er weer gewicht af.
wel een beetje autistisch gevoel hoor iedere workout alles 5x5 doen

Eenmaal bij de 120 ben je eigenlijk al verder dan je was, want toen deed je geen 3 zware squatsessies per week dacht ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
ik zat voor 5x5 net boven de 100 kg en dat 1x per week en 1 keer per week 5x3 rond de 130 kg als max. en nog een sessie 5x6 lichte setjes
dus als ik 3x per week 5x5 rond de 120 kan ben ik al een heel stuk verder idd, ik zal vast nog wel een keer ergens blijven hangen denk ik
ik volg gewoon het programma en ik zie wel wat het me brengt

Zodra het wat teveel wordt, moet je natuurlijk ingrijpen. Maar wat zou nou effectiever zijn: de frequentie omlaag (de woensdag droppen) of het volume per sessie (van 5x5 naar 3x5 oid)?

• #1.044
Zodra het wat teveel wordt, moet je natuurlijk ingrijpen. Maar wat zou nou effectiever zijn: de frequentie omlaag (de woensdag droppen) of het volume per sessie (van 5x5 naar 3x5 oid)?
daar had ik ook al een klein beetje over na gedacht, en ik had zo bedacht om nu zolang het gaat 3x per week 5x5 te doen met 2.5 kg per keer erbij, maar als ik merk dat het zwaar gaat worden dan ga ik ma-wo-vr 5x3-3x5-5x5 doen, en dan maar 1 keer per week meer verhogen, en als ik nog weer verder kom zou ik het liefst weer door de week heen op light-medium-heavy uit willen komen met wisselende repranges, en dan ook nog een beetje meer op gevoel gaan werken, dus het aantal reps af laten hangen van hoe de dag is.

Dat laatste - op gevoel werken - is sowieso uitstekend!

Als de snelheid eruit gaat moet je opletten.....:pressing:

• #1.047
training 24-6
wk2#6

squat
10x40
5x60
5x70
5x5x77.5
alles pauzed

ohp
10x40
5x42.5
5x45
5x5x47.5

deadlift (sumo)
10x40
5x60
5x70
5x80
5x90

ab wheel
20-15-15

lichte gewichtjes, dus geen problemen
nog even een cut-update, het einde komt in zicht :cheer:woog vanochtend 83 kg, dus nog een kilo te gaan en dan is het wel weer mooi geweest.

Die pauzed squat is zwaar voor de benen maar lichter voor de rug... ideaal eigenlijk :)
Is je 82 je einddoel? Hoeveel is er dan af?

• #1.049
Die pauzed squat is zwaar voor de benen maar lichter voor de rug... ideaal eigenlijk :)
Is je 82 je einddoel? Hoeveel is er dan af?
klopt, je geeft veel beter druk op je benen en voor mij is het zo dat ik in de ''pauze'' even tijd heb de focus te leggen op de balans, dus dat ik met beide benen gelijkwaardig weer naar boven ga.

82 is het einddoel en dan is er een kilo of 10 af, helaas is er van mijn kracht ook wel behoorlijk wat af gegaan, ik heb door dat geneuzel met mijn been/rug behoorlijk wat kgs moeten laten vallen op mijn lifts, maar dat komt wel weer terug,

klopt, je geeft veel beter druk op je benen en voor mij is het zo dat ik in de ''pauze'' even tijd heb de focus te leggen op de balans, dus dat ik met beide benen gelijkwaardig weer naar boven ga.

82 is het einddoel en dan is er een kilo of 10 af, helaas is er van mijn kracht ook wel behoorlijk wat af gegaan, ik heb door dat geneuzel met mijn been/rug behoorlijk wat kgs moeten laten vallen op mijn lifts, maar dat komt wel weer terug,
Na een cut bounce je vanzelf weer hard omhoog ;) komt helemaal goed

Wow.... 10 kg is heel netjes man.
Krachtverlies ws. meer door het geneuzel dan door het cutten. Maar dat ga je echt weer goedmaken binnenkort. :thumb:

10 kg in hoeveel tijd? Sowieso een geweldige prestatie! Je hebt meer vvm dan ik, vermoed ik. De vraag is, waarom til je dan niet meer :trollface:

• #1.053
10 kg in hoeveel tijd? Sowieso een geweldige prestatie! Je hebt meer vvm dan ik, vermoed ik. De vraag is, waarom til je dan niet meer :trollface:
ik ben eind maart/begin april begonnen met cutten,een week of 3-4 geleden ook gestopt met creatine en dat scheelt altijd best wel veel bij mij.
ik sta nu ongeveer op 10-11 % denk ik, buik/onderkant rug zou nog wat beter mogen maar dat is zo hardnekkig, dan moet ik behoorlijk onder de 80 gaan zitten om dat op orde te krijgen, heb ik nu geen zin in, misschien volgend jaar een keer doen, ik wil nu weer focus op kracht leggen.

waarom til ik niet meer, ik was natuurlijk tot mijn recente blessure wel weer aardig bezig dacht ik, maar je raakt hier wel een gevoelig puntje hoor, ik heb toch gewoon wel een behoorlijke ''beperking'' met mijn heup/been, ik negeer dit meestal gewoon maar soms komt dit mijn leven weer behoorlijk in de war sturen en dat is waardeloos voor het vertrouwen.
maar het plan om mijn goals te halen, die staan nog steeds, nog 2 weekjes cutten denk ik en dan weer de kcals beetje voor beetje uppen,

hij zit je te stangen Droop..je kent hem toch

• #1.055
absoluut die frustratie
blijkbaar besef je dat alleen als je het zelf ervaart
er gaat nu nog steeds geen dag voorbij met die herinnering

mooie prestatie met je cut

ik heb er ook net 2kg af in 3wkn het begin is gemaakt haha

ik wil wel een stukje onder de 80
misschien 78 dat zie ik wel niet te laag
ik wil ook nog boven de 100 banken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven