MuscleMeat

Gesloten =

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
training 7-3

deadlift (sumo) l
10x50
5x80
4x8x105

bor
10x50
2x10x70
2x5x80

bench (incline) l
10x30
4x8x50

lat pulldown
4x20x40

klaar :)

• #1.922
training 10-3

squat h
15x30
5x50
5x70
3x80
2x90
2x90
2x100
2x105
8x90

ohp
10x30
5x40
5x45.
5x50
5x52.5

chins
1-2-3-4-5
1-2-3-4
wat eentjes negatives

ab wheel
3x12xbw+5kg

Hoe bevallen de negatives-jes Droop...volhouden hé? ;)

Lekker die back off SQ

• #1.924
Negatives, goed idee!

• #1.926
training 12-3

deadlift (sumo) h
5x50
5x80
2x100
2x120
2x130
2x150
2x160

bech m
10x30
5x50
3x5x72.5

squat m
10x30
5x50
3x70
3x5x85

chins
1-2-3-4
1-2-3-4
wat negatiefjes

hanging knee raises
3x10

Is het nog te doen met je rug en heup met die Sumo?

• #1.929
training 14-3

bench h
10x30
5x50
3x70
2x75
2x80
2x82.5
2x82.5
2x82.5

deadlift m (sumo)
10x50
5x80
3x120
3x5x130

bor
10x50
5x70
5x80
5x85
5x90

lat pulldown
4x15x50

Lekkere borretjes Droop ;)

• #1.934
"zo, dat was lekker" of "blij dat ik er weer even vanaf ben"?
de 'zo, dat was lekker' trainingen krijgen weer duidelijk de overhand sinds ik met mijn nieuwe schema aan de slag ben, maar ik moet eerlijk toegeven dat
de 'blij dat ik er weer even vanaf ben' trainingen de laatste tijd zeker ook aanwezig waren.

denk dat iedereen die al wat langere tijd traint zulke periodes heeft, ik in ieder geval wel, ik zal niet snel een training overslaan maar er zijn periodes dat het wat taaier gaat allemaal, zeker nu de leeftijd en mijn lijf wat beperkingen op gaan werpen, en het me eigenlijk onmogelijk maken om mijn eerder gestelde doelen te halen, dit heeft de laatste tijd behoorlijk door mijn kop gespookt.

ik vraag me dan af of ik moet blijven trainen zonder nog noemenswaardige vooruitgang te boeken, moet ik dan steeds maar weer doorgaan tot de volgende blessure, die je weer een heel eind terugwerpt en dan weer opwerken naar een niveau dat dan weer iets lager ligt dan het vorige?
het antwoord daarop is;
ja, dat moet ik doen. de doelen maar weer een beetje aanpassen en doorgaan, stoppen=nooit meer beginnen op mijn leeftijd, en daar is het nog te leuk voor.
moet ik dat dan hier allemaal loggen?
nee, dat denk ik niet

Heb jij vaste trainingsdagen in de week eigenlijk, en wel eens het gevoel dat je 'moet' maar je lichaam er eigenlijk niet klaar voor is. Ik moet je zeggen dat sinds ik mijn 'weken' rekbaar heb gemaakt, en een training oversla of een kleine tussen training doe als ik het gevoel heb dat ik niet helemaal hersteld ben, dat ik wel meer rust in mijn lijf heb en de grote trainingen beter gaan.

ja, dat moet ik doen. de doelen maar weer een beetje aanpassen en doorgaan, stoppen=nooit meer beginnen op mijn leeftijd, en daar is het nog te leuk voor.
nee, dat denk ik niet
Zeker niet stoppen nu, het loggen snap ik wel. Op een bepaald moment is dat niet meer zo boeiend, wel de sociale (internet) contacten met de medelifters trouwens.

de 'zo, dat was lekker' trainingen krijgen weer duidelijk de overhand sinds ik met mijn nieuwe schema aan de slag ben, maar ik moet eerlijk toegeven dat
de 'blij dat ik er weer even vanaf ben' trainingen de laatste tijd zeker ook aanwezig waren.

denk dat iedereen die al wat langere tijd traint zulke periodes heeft, ik in ieder geval wel, ik zal niet snel een training overslaan maar er zijn periodes dat het wat taaier gaat allemaal, zeker nu de leeftijd en mijn lijf wat beperkingen op gaan werpen, en het me eigenlijk onmogelijk maken om mijn eerder gestelde doelen te halen, dit heeft de laatste tijd behoorlijk door mijn kop gespookt.

ik vraag me dan af of ik moet blijven trainen zonder nog noemenswaardige vooruitgang te boeken, moet ik dan steeds maar weer doorgaan tot de volgende blessure, die je weer een heel eind terugwerpt en dan weer opwerken naar een niveau dat dan weer iets lager ligt dan het vorige?
het antwoord daarop is;
nee, dat denk ik niet

Ik heb hetzelfde hoor Droop. Iedere keer weer terugvallen naar dezelfde gewichten. Iedere keer weer hoopvol beginnen en teleurgesteld eindigen. Waarom er in godsnaam nog mee doorgaan - ik heb dat ontelbare keren gedacht. Uiteindelijk is er maar één reden voor, maar een hele goede: uit een training, of ik er nu zin in had of niet (best vaak niet), kom ik altijd beter dan dat ik erin ging.

• #1.938
Heb jij vaste trainingsdagen in de week eigenlijk, en wel eens het gevoel dat je 'moet' maar je lichaam er eigenlijk niet klaar voor is. Ik moet je zeggen dat sinds ik mijn 'weken' rekbaar heb gemaakt, en een training oversla of een kleine tussen training doe als ik het gevoel heb dat ik niet helemaal hersteld ben, dat ik wel meer rust in mijn lijf heb en de grote trainingen beter gaan.
min of meer wel vaste dagen, maandag, woensdag of donderdag, dit laat ik afhangen van de maandag, en zaterdag, doordat ik nu hml train is de intensiteit van de trainingen wel variabel geworden, en dat is wel prettig, altijd maar maximaal 1 zware oefening en soms alles op medium of zelfs alles light.
maar je hebt wel gelijk, je hoeft alles niet in 1 week te stoppen dat hebben we met z'n allen verzonnen, je moet wel oppassen dat wil je wat progressie blijven maken de intervallen ook niet te groot moeten worden. maar dat spelletje snap jij wel

Zeker niet stoppen nu, het loggen snap ik wel. Op een bepaald moment is dat niet meer zo boeiend, wel de sociale (internet) contacten met de medelifters trouwens.
nee, nee ik ga niet stoppen, en dat loggen dat is niet zo erg, het was meer zoiets van dat moet ik de mede forumgebruikers niet aandoen.
het geleuter met de medelifters is wel ok inderdaad, het is wel leuk om hier nog een wat oudere garde te ''ontmoeten'' die nog serieus aan de ijzers hangt, ik kom ze in mijn dagelijkse leven niet tegen

Ik heb hetzelfde hoor Droop. Iedere keer weer terugvallen naar dezelfde gewichten. Iedere keer weer hoopvol beginnen en teleurgesteld eindigen. Waarom er in godsnaam nog mee doorgaan - ik heb dat ontelbare keren gedacht. Uiteindelijk is er maar één reden voor, maar een hele goede: uit een training, of ik er nu zin in had of niet (best vaak niet), kom ik altijd beter dan dat ik erin ging.
met het laatste ben ik het gelijk eens, je voelt je eigenlijk altijd beter na een training, kom best vaak behoorlijk moe thuis van werk, soms een beetje spanningskoppijn, en dat is na het trainen altijd wel weg of veel beter geworden.

nee, nee ik ga niet stoppen, en dat loggen dat is niet zo erg, het was meer zoiets van dat moet ik de mede forumgebruikers niet aandoen.
het geleuter met de medelifters is wel ok inderdaad, het is wel leuk om hier nog een wat oudere garde te ''ontmoeten'' die nog serieus aan de ijzers hangt, ik kom ze in mijn dagelijkse leven niet tegen
dat geleuter is zeker het leukst.
en je kan je een beetje optrekken aan jullie luitjes met dezelfde leeftijd of lengte/gewicht en tips opdoen over oefeningen of schema's, ik ken ze idd ook niet in mijn omgeving :)

Van je werk ben je vaak moe in je hoofd...druk...haasten...een hoop gezeur....stress
Met sporten is het een fysieke moeheid en daardoor kun je ook beter ontspannen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven