H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, op dat moment ga je all out en probeer je een pr neer te zetten.
Dus bij je 3x5, de 3e set zoveel reps als je kan. Idem voor de 3x3 en 5/3/1.
Zou ik op de DL dag gaan front/back squatten en GM doen ipv pulldowns.

Wendler zelf zegt hierover: ga niet all out, blijf een rep of twee van failure vandaan. Maar goed, met een week herstel tussen lifts kan het toch weinig kwaad lekker te knallen, vind ik.
Dat staat er toch ook![]()
Staat als optie

de focus van 521 ligt zowel op krachttraining als conditioning, zou dat niet 1 van de redenen zijn dat de kracht template vrij conservatief in elkaar zit? hoogstens 1 setje tot failure ook wordt elke lift 1 maal in de week getraind, elke vierde week deloaden etc.
Soms heb ik het idee dat dit voor iemand die louter zijn krachtstats of fysiek wil opkrikken , en weinig of niets om conditioning geeft, niet het meeste optimale schema is.
Conditioning in ter ondersteuning van je lifts, zoals ik het zie ligt hier niet de focus op bij dit schema. Ben benieuwd wat de meer ervarener Wendler fanaten hier van zeggen.
Recent artikel van hem:
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/the_virtual_squat_seminar
ter ondersteuning van je lifts? om zwaarder te squatten moet je squatten en daarna nog wat assistance werk doen, hoe extra conditioning positief kan zijn zie ik niet in (lijkt eerder belemmerend te werken).
de focus van 521 ligt zowel op krachttraining als conditioning, zou dat niet 1 van de redenen zijn dat de kracht template vrij conservatief in elkaar zit? hoogstens 1 setje tot failure ook wordt elke lift 1 maal in de week getraind, elke vierde week deloaden etc.
Soms heb ik het idee dat dit voor iemand die louter zijn krachtstats of fysiek wil opkrikken , en weinig of niets om conditioning geeft, niet het meeste optimale schema is.