MuscleMeat

5 maand trainen

Bezoekers in dit topic

Wickedsick zei:
52 kg, 172 cm


redelijk qua gewicht bij je lengte.. Oke kan beter maar heeft zo ze tijd nodig.. Opzich niet verkeerd bij de lengte.
 
GKilla zei:
redelijk qua gewicht bij je lengte.. Oke kan beter maar heeft zo ze tijd nodig.. Opzich niet verkeerd bij de lengte.
Hij moet op zn minst naar de 60 kg! Want dat gewicht is niet gezond
Kom op bro, zet je schouders eronder en lekker vreten todat je niet meer kan
Maak een voedingschema, die kun je genoeg vinden in de voedingsectie en trainen die handel!
Good luck!
 
En hoeveel in gewicht toegenomen in die 5 maanden?
 
spiertje16 zei:
Volgens mij is wickedsick ook erg jong?

16 jaar meende ik volgens mij gelezen te hebben???

yep gevonde: Dit ben ik, 16 jaar en 5 maand getraind
 
ik denk 5kg, maar spiertje 16: het probleem is dat ik al 4 jaar lang superveel eet, in de refter op school zie ik goed dat ik het dubbele eet van anderen die 20 kg meer wegen, ik zou niet weten op welke manier ik nog meer zou kunnen binnenproppen
dit heb ik vandaag gegeten:
- 16 vierkante sneden meergranenbrood met kippenwit
- 1 potje petit gervais
- 2 bollen ijs
- 2 pakjes lu petit déjeuner koeken
- 1 appel
- 1 snicker
- 1 chocoladekoek
- 1 boterkoek

vandaag was het wat ongezond, meestal worden de chocoladekoeken enzo vervangen door nog meer boterhammen. ook was er geen gekookt eten voorzien. normaal eet ik 2 keer een gewone portie gekookt eten als mijn gekookt eten dan
 
5 kg in 5 maanden is zo slecht nog niet... Gewoon blijven vreten en hard blijven trainen!
 
Oohjaa, ik train ook plus minus 5 keer per week een uurtje en ik koers en tennis ook nog.
 
Wickedsick zei:
ik denk 5kg, maar spiertje 16: het probleem is dat ik al 4 jaar lang superveel eet, in de refter op school zie ik goed dat ik het dubbele eet van anderen die 20 kg meer wegen, ik zou niet weten op welke manier ik nog meer zou kunnen binnenproppen
dit heb ik vandaag gegeten:
- 16 vierkante sneden meergranenbrood met kippenwit
- 1 potje petit gervais
- 2 bollen ijs
- 2 pakjes lu petit déjeuner koeken
- 1 appel
- 1 snicker
- 1 chocoladekoek
- 1 boterkoek

vandaag was het wat ongezond, meestal worden de chocoladekoeken enzo vervangen door nog meer boterhammen.

OMG
Dit is echt 3 keer niks, het is niet gek dat je niet aankomt
Serieus, je moet jezelf opsluiten in de voedingsectie en ALLES lezen
Gebruik de searchfunctie ook vaak en zoek op : bulk, aankomen, eiwitten, carbs/koolhydraten
Je leert alles niet in een keer, het duurt weken voordat je echt alles weet en onder de knie hebt, aldanwel niet langer
Vreten trainen rusten want met dit eten kom je er nooit
 
ooow, ik d8 dat ik tamelijk veel at, toch gezien mijn leeftijd en in vergelijking met mijn leeftijdsgenoten die meer wegen en minder eten.
 
Wickedsick zei:
ooow, ik d8 dat ik tamelijk veel at, toch gezien mijn leeftijd en in vergelijking met mijn leeftijdsgenoten die meer wegen en minder eten.

Nope, je eet veels te weinig en veeeeeeeeeeeels te vettig
Next stop>>Voedingsectie :D ;)
 
dit heeft er nu eigenlijk niets mee te maken, maar waar kan je uitschakelen dat je mails krijgt omdat er gereageerd is op je topic?
 
laat dat maar aanstaan zodat je geen enkel tip mist :D
 
spiertje16 zei:
OMG
Dit is echt 3 keer niks, het is niet gek dat je niet aankomt
Serieus, je moet jezelf opsluiten in de voedingsectie en ALLES lezen
Gebruik de searchfunctie ook vaak en zoek op : bulk, aankomen, eiwitten, carbs/koolhydraten
Je leert alles niet in een keer, het duurt weken voordat je echt alles weet en onder de knie hebt, aldanwel niet langer
Vreten trainen rusten want met dit eten kom je er nooit

Maak daar maar gerust jaren van. Ik hoef denk ik niet meer mijn advies te geven omdat velen het voor me al gedaan hebben. Maar idd, lees zoveel mogelijk over trainen en vooral eten (om massa op te bouwen). Mensen die zeggen dat ze kunnen eten wat ze willen, maar niets aankomen...onzin, dan doe je iets verkeerd. Daarom:lezen, lezen en nog eens lezen. Denk eraan: kennis is macht. En dan beginnen met eten, eten en eten... Dan kom ook jij er wel en zul je je doelen bereiken. Als er 10 kg meer massa opzit, kijk je er zelf ook anders tegenaan...Succes
 
Luukie23 zei:
Maak daar maar gerust jaren van. Ik hoef denk ik niet meer mijn advies te geven omdat velen het voor me al gedaan hebben. Maar idd, lees zoveel mogelijk over trainen en vooral eten (om massa op te bouwen). Mensen die zeggen dat ze kunnen eten wat ze willen, maar niets aankomen...onzin, dan doe je iets verkeerd. Daarom:lezen, lezen en nog eens lezen. Denk eraan: kennis is macht. En dan beginnen met eten, eten en eten... Dan kom ook jij er wel en zul je je doelen bereiken. Als er 10 kg meer massa opzit, kijk je er zelf ook anders tegenaan...Succes

Klopt eigenlijk wel, ik heb er meer als een jaar overgedaan om werkelijk alles onder de knie te krijgen
 
spiertje16 zei:
Klopt eigenlijk wel, ik heb er meer als een jaar overgedaan om werkelijk alles onder de knie te krijgen

Ik weet zeker dat ik ook zal blijven bijleren, daar zijn deze forums natuurlijk ook voor. Dat maakt het ook leuk natuurlijk.
 
in het begin was ik een beetje ontmoedigd door de reacties, maar nu ben ik eerder verbeten om nog meer te gaan eten en het eten ook een beetje te gaan plannen i.p.v. gwn altijd iets uit de kast te gaan pakken.
Binnen enkele maanden zal ik nog eens nieuwe foto's maken en ze hier posten.
Maar hoe train je het best voor massa: zware gewichten, weinig herhalingen? of juist omgekeerd?
 
en moet je eigenlijk als volgt trainen: eerste keer 10 herh - 8 - 6 - 6
en dan een andere soort oefening en hetzelfde doen?
sorry als ik noobvragen en voor jullie mss domme vragen stel, maar ik ga niet naar de gym ofzo en al men voorlopige kennis heb ik van het net gehaald.
 
Wickedsick zei:
in het begin was ik een beetje ontmoedigd door de reacties, maar nu ben ik eerder verbeten om nog meer te gaan eten en het eten ook een beetje te gaan plannen i.p.v. gwn altijd iets uit de kast te gaan pakken.
Binnen enkele maanden zal ik nog eens nieuwe foto's maken en ze hier posten.
Maar hoe train je het best voor massa: zware gewichten, weinig herhalingen? of juist omgekeerd?

Goed dat je verbeten bent, zo trek je er motivatie uit om te laten zien dat je het wel kan
Hoe je traint voor massa?
Kijk maar eens in de trainingsectie staat alles wat je moet weten in beknopte stickys die het redelijk makkelijk uitleggen
Veel succes
 
Wickedsick zei:
en moet je eigenlijk als volgt trainen: eerste keer 10 herh - 8 - 6 - 6
en dan een andere soort oefening en hetzelfde doen?
sorry als ik noobvragen en voor jullie mss domme vragen stel, maar ik ga niet naar de gym ofzo en al men voorlopige kennis heb ik van het net gehaald.

Geen probleem, maar het antwoord op je meeste vragen vind je in de training en voedingsectie
Veel gebruik maken van de search, de search gebruik je zo
Zoeken, intypen waarop je zoekt en dan op onderwerp zoeken
 
Back
Naar boven