Stickler
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 86kg
Dag allemaal,
ik ben inmiddels 3 weken bezig met het 5x5 Stronglifts programma.
Ik ga een logje bijhouden zodat ik mijn eigen progressie goed kan volgen.
De stats:
Leeftijd: 21
Gewicht: 90
Vet%: Ik denk iets minder dan 20%
BP: 52,5 kg
MP: 33 kg
Squat: 60 kg
BOR: 53 kg
Deadlift: 55 kg
De deadlift is aardig laag imo. Ik ben nog bezig om de techniek goed onder de knie te krijgen, dus doe het nog niet te gek met gewichten.
Vanmorgen lekker getraind, en dat ging als volgt. Alles is uiteraard zonder opwarmsetjes.
Squat 5x5x 60kg
MP: 5x5x 33 kg
Deadlift: 1x5x 55kg
CGBP: 4x8x 35 kg
DB Curl: 4x8x 12kg
De assistance doe ik erbij omdat ik het gewoon lekker vind om nog een beetje extra te doen voor de armen. Sommigen beweren dat het niet nodig is, ik vind het lekker.
Nu heb ik nog een vraag voor jullie. Wat zijn realistische doelen voor dit jaar wat betreft de gewichten?
Mijn voedingsschema heb ik laten maken door een persoonlijke begeleider hier op het forum.
Cheers.
Sticks
ik ben inmiddels 3 weken bezig met het 5x5 Stronglifts programma.
Ik ga een logje bijhouden zodat ik mijn eigen progressie goed kan volgen.
De stats:
Leeftijd: 21
Gewicht: 90
Vet%: Ik denk iets minder dan 20%
BP: 52,5 kg
MP: 33 kg
Squat: 60 kg
BOR: 53 kg
Deadlift: 55 kg
De deadlift is aardig laag imo. Ik ben nog bezig om de techniek goed onder de knie te krijgen, dus doe het nog niet te gek met gewichten.
Vanmorgen lekker getraind, en dat ging als volgt. Alles is uiteraard zonder opwarmsetjes.
Squat 5x5x 60kg
MP: 5x5x 33 kg
Deadlift: 1x5x 55kg
CGBP: 4x8x 35 kg
DB Curl: 4x8x 12kg
De assistance doe ik erbij omdat ik het gewoon lekker vind om nog een beetje extra te doen voor de armen. Sommigen beweren dat het niet nodig is, ik vind het lekker.
Nu heb ik nog een vraag voor jullie. Wat zijn realistische doelen voor dit jaar wat betreft de gewichten?
Mijn voedingsschema heb ik laten maken door een persoonlijke begeleider hier op het forum.
Cheers.
Sticks