XXL Nutrition

5x5 Stronglifts: The way to gains

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen ongezien naar de t*fus gegaan, heerlijk :D

Squat: 5x5x62,5k = PR!
Overhead press: 38kg. Fail bij de 3e rep van de 5e set helaas, volgende keer weer 38kg. Eerst fail op dit gewicht.
Deadlift: 1x5x 65 kg = PR!

CGBP: 4x8x 37,5kg. Ging lekker, volgende keer verhogen naar 40kg
DBcurl: 1x8x12kg + 3x8x 14kg.

Afgesloten met 20 minuten cardio. :) Morgen weer een cardiosessie.

Die overhead press is echt killing. :P Ik haalde 42,5kg de eerste keer ook pas de 3e try. Gewoon blijven proberen. :D

Inderdaad, heerlijke oefening! Ik kreeg het pas lastig in de vierde set, dus ik denk dat het volgende keer wel lukt :)

De training van maandag ging ontzettend k*t en is het vermelden niet waard. Inmiddels hersteld van mijn griepje, en het ging vandaag al weer stukken beter.

Squat: 5x5 62,5kg
Overheadpress: 38kg weer fail in de vierde set. Nog 1 keer proberen en daarna deload. :(
Deadlift: 70kg PR!
CGPB: 4x8x 40kg PR!
DBcurl: 1x8x12kg, 2x8x14kg, 1x8x16kg

Je maakt wel mooie vooruitgang.

*abbo*

Ben aan het twijfelen om hier ook mee te beginnen, dus extra informatie is altijd handig ;)

Gaat inderdaad lekker. Zit momenteel in de cut, maar word wel steeds sterker. Een jaar of drie geleden ben ik gestopt met trainen, door omstandigheden. Nu weer zo'n 2 maand aan het trainen. Ondanks de cut merk ik dat mijn spieren vollen worden terwijl mijn vetpercentage gestaag daalt. Zal wel iets met spiergeheugen te maken hebben.

Ik ga je volgen!

En hoe gaat het met de dexaprine?

Prima nog steeds. Neem 1 pil 's ochtends en dan ga naar de Hogeschool. Ben eigenlijk de hele dag actief en gefocust. Tegen drie uur meestal naar de gym. Werk naast m'n HBO ook 4 dagen in de horeca. Als ik tegen half 1 thuis ben , kan ik prima pitten :)

Krijg na twee weken dex al complimenten dat ik slanker oog, vooral in m'n gezicht.

Ik heb me overigens net weer laten meten. Ik ben 0,5kg afgevallen in 2 weken tijd. Mijn vetpercentage is daarentegen 1% omlaag gegaan van 20,5% naar 19,5%. Erg tevreden mee. Ik eet volgens het boek Burn the fat, feed the muscle. Met andere woorden, ik zit maar heel iets onder onderhoud en creeer een calorietekort door veel cardio.

Weer een lekkere cardiosessie achter de rug, dikke 500 kcal verbrand.

Klinkt goed! Misschien ff je stats bijwerken (daar onder je avatar)? :D

Balen, geen training vandaag. College van half 9 tot 5, en om 6 uur werken.. Dan maar morgen :)

Laatste 3 college-uren vielen uit, dus snel naar huis gegaan om mijn spullen te pakken en toch nog even wezen trainen voor werktijd. Ging geweldig!

Squat: 5x5x65kg PR
BenchPress: 5x5x55 PR!
BOR: 5x5x63kg PR
Skull crushers: 4x8x 18kg
DB Curl: 4x8x14kg PR

:)

Goed bezig.

Als je kleine 0.5kg oid plates hebt kan je die gebruiken om met military press rustiger te stijgen. Ook kan je bvb week 1 5x5x35 week 2 6x4x37.5 week 3 5x5x37.5 etc

Good luck

Goed bezig.

Als je kleine 0.5kg oid plates hebt kan je die gebruiken om met military press rustiger te stijgen. Ook kan je bvb week 1 5x5x35 week 2 6x4x37.5 week 3 5x5x37.5 etc

Good luck

Thanks!

Ik ga als het volgende keer niet lukt eerst een keer deloaden, zoals beschreven is. Mocht ik daarna weer blijven hangen op 38kg, ga ik je tip is proberen!

Gister weer lekker getraind, met maar liefst 3 PR's. Vooral met het PR op de overhead press ben ik blij aangezien dit de derde try was.

Squat: 5x5x67,5KG PR!
Overhead press: 5x5x38kg PR! :D
Deadlift: 1x5x75kg PR!

Daarna nog even 3 setjes cable curls en rope pulls :)

Terug
Naar boven