MuscleMeat

5x5 Stronglifts variatie

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel je 2 dagen 5x5 en 1 dag die slappe riedel hierboven? Ik vind het flauwekul maar als je niet te stoppen bent doe dan 3 dagen 5x5 en voeg bij elke training 1 oefening toe van hierboven. Als je mij zou vragen yo snor wat zou jij voor oefening erbij doen als je echt wilt; dan zou ik zeggen beste mladen dan zou ik op een dag een leg curl/ GHR doen, de andere dag een rear lateral oefening/ face pulls en een dag dips/ bb curls.
Waarom vind je dit slap?

1. apparaten
2. de keuze qua oefeningen is meer van hetzelfde, je doet immers genoeg voorkant schouders met 2x bench en 1x OH press, genoeg row met 2x row in de week, genoeg bench met 2x bench per week en met 3x squat zou ik niet direct denken aan legpress.

Nu iets anders...

Als ik SL 5x5 2 keer per week doe ipv. 3 keer zou ik dan bv. een meer op massa dag kunnen introduceren zoals bv:

LegPress (Technogym Pure Strengt) 4*8-10
BenchPress (Technogym Pure Strengt) 4*8-10
Row (Technogym Pure Strengt) 4*8-10
ShoulderPress (Technogym Pure Strengt) 4*8-10
Eerst maak je je druk om het tot de laatste gram uitvoeren en begrijpen van de wu en nu ga je het hele programma ombouwen?

In het engels noemen ze dat "majoring in the minors".

Bedoel je 2 dagen 5x5 en 1 dag die slappe riedel hierboven? Ik vind het flauwekul maar als je niet te stoppen bent doe dan 3 dagen 5x5 en voeg bij elke training 1 oefening toe van hierboven. Als je mij zou vragen yo snor wat zou jij voor oefening erbij doen als je echt wilt; dan zou ik zeggen beste mladen dan zou ik op een dag een leg curl/ GHR doen, de andere dag een rear lateral oefening/ face pulls en een dag dips/ bb curls.
Eensch, maar: WUT, chins!!! Iedere trainingsdag (vooruit om de trainingsdag minimaal) chins!!! (Is ook een persoonlijk dingetje)

• Topic Starter Topic Starter
Eerst maak je je druk om het tot de laatste gram uitvoeren en begrijpen van de wu en nu ga je het hele programma ombouwen?

Eensch, maar: WUT, chins!!! Iedere trainingsdag (vooruit om de trainingsdag minimaal) chins!!! (Is ook een persoonlijk dingetje)

Haha nee.

Pardon, je hebt helemaal gelijk. Ik ging er gemakshalve vanuit dat er om en om pull-ups & chins werden gedaan. Dat is zo gekomen omdat ik dat vroeger zelf altijd deed.

Terug
Naar boven