---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------
ik profiteer meer van dippen dan van banken, wel hoofd gebogen houden!
Dré
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien wat carbs na de training in plaats van enkel 3 eiwitten en 250 ml melk ?
bcaa's kunnen ook helpen
Spieren kosten geld!! Gelijk welke manier je eraan wil geraken..
Volgens mij moet je het wel voor een deel bij je voeding zoeken. Probeer eens voor je training wat cafeine te nemen, dat vermindert ook al de spierpijn. Verder zou ik toch zorgen dat je om de 3 uur 30g proteine neemt. Ik neem whey eiwit voor en na mijn training. In het verleden deed ik ook altijd veel te veel oefeningen voor de borst; mijn herstel was ook veel trager daardoor. Gewoon zwaar en minder sets!
Spieren kosten geld!! Gelijk welke manier je eraan wil geraken..
volgens mij moet je het wel voor een deel bij je voeding zoeken. Probeer eens voor je training wat cafeine te nemen, dat vermindert ook al de spierpijn. Verder zou ik toch zorgen dat je om de 3 uur 30g proteine neemt. Ik neem whey eiwit voor en na mijn training (ik blijf doen wat voor mij werkt; en minder werkte niet zo goed voor mij, gelijk welke studie daarvan gemaakt is of welk forumlid dat ook beweert. Gewoon voor jezelf proberen. in het verleden deed ik ook altijd veel te veel oefeningen voor de borst; mijn herstel was ook veel trager daardoor. Gewoon zwaar en minder sets!
+1
misschien loopt je borst achter omdat je ze overtraint
Ik train al sinds 1985 en heb het ook nog steeds!
Soms een dag, soms 4 dagen, soms op het vervelende af.
Borst, triceps en kuiten zijn killers.
Ik ken er ook die zelden of nooit spierpijn hebben. Ik vind het wel lekker als het binnen de perken blijft.![]()
). Werd er soms gek van. Zelfs lopen ging soms met moeite, laat staan een trap op.Nou, sinds ik Mega Grow van XXL neem, herstel ik als een gek.
Met benen trainen had ik 5-6 dagen last met alles.
Vooral als ik dan ging zitten op de wc, die wcbril die dan zo in de hams gedrukt wordt (herkenbaar denk ik). Werd er soms gek van. Zelfs lopen ging soms met moeite, laat staan een trap op.
Anyway, sinds ik Mega Grow gebruik is de spierpijn voor 60% minder schat ik zo!
aanrader dus

Die uitspraak is waarschijnlijk in het leven geroepen door iemand die nog nooit een zware blessure gehad heeft..@MasterM90 (en ook vele anderen): ik lees niet graag iets als NO PAIN NO GAIN (in je sig) : gezien mijn blessureverleden ,vind ik dat het eerder PAIN IS NO GAIN moet zijn, want eenmaal een blessure geraak je er niet zo makkelijk vanaf en zal het alleen maar erger worden als je keihard voorttraint. Dus eerder achteruitgang.
Wat spierstijfheid of doorzetten wanneer je moe bent of geen kracht meer hebt, noem ik niet echt PIJN.Die uitspraak is waarschijnlijk in het leven geroepen door iemand die nog nooit een zware blessure gehad heeft..
@MasterM90 (en ook vele anderen): ik lees niet graag iets als NO PAIN NO GAIN (in je sig) : gezien mijn blessureverleden ,vind ik dat het eerder PAIN IS NO GAIN moet zijn, want eenmaal een blessure geraak je er niet zo makkelijk vanaf en zal het alleen maar erger worden als je keihard voorttraint. Dus eerder achteruitgang.
Wat spierstijfheid of doorzetten wanneer je moe bent of geen kracht meer hebt, noem ik niet echt PIJN.Die uitspraak is waarschijnlijk in het leven geroepen door iemand die nog nooit een zware blessure gehad heeft..
Moet je reclame voor ze maken ofzo? Omdat je zo aandringt

Ik weet wel wat er bedoeld wordt met die uitspraak (ben niet achterlijk). Ik zeg alleen met een knipoog wat het bij mij oproept (zie ook mijn smiley bij mijn eerdere post). En ik heb heus al genoeg spierstijfheid gehad in mijn 20 jaar dat ik al train. BTW, ben al geopereerd aan mijn schouder en elleboog, zit zelfs met artrose, het gevolg van te blijven trainen met pijn ivm ontstekingen. Krijg je niet zomaar van wat aerobic of fitness.Ik denk dat met die uitspraak niet wordt bedoeld dat je blessures moet oplopen voordat je vooruitgang boekt.
Het representeert het keiharde trainen: bloed, zweet en tranen!
Keihard knallen en verstand op nul.
Voelen zul je het! Als je je benen traint moet je de volgende dag niet meer kunnen lopen!
Als je spierpijn niet echt pijn vindt, heb je nog nooit fatsoenlijk spierpijn gehad vriend.
Nee, maak geen reclame, heb er gewoon goede ervaringen mee.
Maar misschien wel een goed idee om mij ook lid te maken van het XXL team.
Rene?![]()
Nu begrijp je misschien iets meer mijn NO PAIN , NO GAIN-opmerking (moet je natuurlijk niet zo serieus nemen).