jere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Vetpercentage
- 10%
IK train al zon 5 jaar en begin al aardig wat massa bij te zetten.
Maar ik heb 1 minpunt met name mijn lats
,ik heb wel dikte in mijn rug maar niet echt een wijde v -vorm schape .
MIjn slechtste oef zijn chins ;ik weet het het is de basisoef .
IK heb er nogtans al zwaar op getraint maar het komt nie echt goed, ik kan mij met moeite 6 keer optrekken terwijl ik mar 85,kg weeg .
Ik ben er echt beschaamd over
Als mijn lats gaan bijtrekken gaat dit mijn algemene fysiek ten goede komen en gaat alles nog veel mooier ogen.
Wat mijn strijdplan betreft om mijn lats te laten groeien is een 6 uur durende shock training.
Deze houd in gedurende 6 uur om de 5 min een set chins uit te voeren
Dus set chins /5min rust /set chins /5min rust/enz(komt op 72 sets in totaal
)
En onder tussen wel wat voeding tot mij nemen gedurende die zes uur
Deze shock training zou ik 1x per maand doen
IK hoop dat dit mijn lichaam laat aanzetten tot groei en zodoende mijn symetrie beter word
Heeft er hier iemand ervaring mee met dit trainingssysteem en wat zijn jullie bevindingen hiermee omtrent
Maar ik heb 1 minpunt met name mijn lats
,ik heb wel dikte in mijn rug maar niet echt een wijde v -vorm schape .MIjn slechtste oef zijn chins ;ik weet het het is de basisoef .
IK heb er nogtans al zwaar op getraint maar het komt nie echt goed, ik kan mij met moeite 6 keer optrekken terwijl ik mar 85,kg weeg .
Ik ben er echt beschaamd over
Als mijn lats gaan bijtrekken gaat dit mijn algemene fysiek ten goede komen en gaat alles nog veel mooier ogen.
Wat mijn strijdplan betreft om mijn lats te laten groeien is een 6 uur durende shock training.
Deze houd in gedurende 6 uur om de 5 min een set chins uit te voeren
Dus set chins /5min rust /set chins /5min rust/enz(komt op 72 sets in totaal
)En onder tussen wel wat voeding tot mij nemen gedurende die zes uur
Deze shock training zou ik 1x per maand doen
IK hoop dat dit mijn lichaam laat aanzetten tot groei en zodoende mijn symetrie beter word
Heeft er hier iemand ervaring mee met dit trainingssysteem en wat zijn jullie bevindingen hiermee omtrent