AndroidHealthClinic

6 uur durende shock training rug

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
IK train al zon 5 jaar en begin al aardig wat massa bij te zetten.
Maar ik heb 1 minpunt met name mijn lats:mad: ,ik heb wel dikte in mijn rug maar niet echt een wijde v -vorm schape .
MIjn slechtste oef zijn chins ;ik weet het het is de basisoef .
IK heb er nogtans al zwaar op getraint maar het komt nie echt goed, ik kan mij met moeite 6 keer optrekken terwijl ik mar 85,kg weeg .
Ik ben er echt beschaamd over :(
Als mijn lats gaan bijtrekken gaat dit mijn algemene fysiek ten goede komen en gaat alles nog veel mooier ogen.

Wat mijn strijdplan betreft om mijn lats te laten groeien is een 6 uur durende shock training.

Deze houd in gedurende 6 uur om de 5 min een set chins uit te voeren

Dus set chins /5min rust /set chins /5min rust/enz(komt op 72 sets in totaal:eek: )
En onder tussen wel wat voeding tot mij nemen gedurende die zes uur
Deze shock training zou ik 1x per maand doen

IK hoop dat dit mijn lichaam laat aanzetten tot groei en zodoende mijn symetrie beter word:D

Heeft er hier iemand ervaring mee met dit trainingssysteem en wat zijn jullie bevindingen hiermee omtrent???

Hier heeft hoop ik niemand ervaring mee. Je breekt er meer mee af dan dat je zou kunnen opbouwen. Niet doen dus.

En staar je niet blind op dat chinnen, er zijn genoeg andere oefeningen. Ik chin nooit en heb ook een redelijke rug.. ;)

Ga gewoon 2-3 keer per week chinnen... Zorg gewoon dat je bv. eerst 30 reps haalt, hoeveel sets maakt niet uit, zoveel als je nodig hebt. En dan opbouwen.

Gebruik HMB, dat is anti katabool en bouwt spiermassa in record tijd op! Toch Brutez? :P

Als je die 6 uur durende training gaat uitvoeren, neem je dan ook nog eten mee naar je sportschool? Ik zou er dan nog een paar rows ingooien. Succes ermee ;)

Begin eens met het posten van je huidige rugschema...

BOR's zijn effectiever op je lats :D

• Topic Starter Topic Starter
huidige rugschema