MuscleMeat

6 uur durende shock training rug

ik doe gewoon een shoch rugtraining binnen het uur, waar je zwart van gaat zien, geen probleem.

6 uur, slaat nergens op

• Topic Starter Topic Starter
Ga het toch eens uitproberen en zien wat het geeft:cool:
Veel sclechter dan nie kunnen ze toch niet worden en int weekend ben ik altijd thuis dus tijd in overvloed:D

over het algemeen wordt de rug te zwaar getraind (te veel gewicht)
waardoor de striktheid van de beweging verloren gaat en dus ook het rendement van je rug trainging.
voor het optrekken (chinnen) kan je trainingsmaatje je helpen door je benen te ondersteunen bij de voeten, iets meeduwen.

shock training zou ik zeker niet doen ,vindt het zelf de reinste flauwekul

train ze

grt B

6 uur is gewoon te lang bro, voor welke training dan ook. Je kan wel een keer proberen 100 reps te chinnen of als je echt hardcore wil doen 150 ofzo.

Als je kracht wil moet je es een ijzeren bar in je tuin hangen.. Ga er elke dag een 15 minuten aan slingeren. Je hoeft jezelf niet eens op te trekken, gewoon aan hangen en trukkjes doen.. Heeft mijn lats (ooit) ijzersterk gemaakt ;)

De massa, de meeste massa die ik gewonnen heb was toen ik meer nadruk begon te leggen op trekken met de rug ipv met de armen bij rugoefeningen. Ik werd gedwongen om minder gewicht te nemen, en meer te concentreren op de spiercontractie..

Wat ook helpt is poseren.. Doe es een tijdje veel latposes... Sinds ik m'n vleugels bovenhaal voor de spiegel, zijn ze groter geworden..

;)

Misschien eens een andere oefening doen dan chinnen? Ik doe het zelf nooit en er zijn zat BB'ers met een mooie rug die het niet doen. Ik denk dat je gewoon wat meer rows moet doen met meer gewicht en minder herhalingen.

jere zei:
huidige rugschema

chins 5sets
front puldown brede greep 5sets
one arm cable row 5sets per arm

herhalingen tussen de 8 en de 12 per set

Vind je 't gek. :D

Ik zie geen deadlift, ik zie geen pullovers, ik zie geen rows.

Ik denk dat je overenthausiast bent. Juist intensiteit maakt sterker en nu wil je 5 minuten rusten? Lichamelijk heeft dit geen zin, maar dan nòg frapanter, hoe hou je het geestelijk vol om 6 uur in een sportschool te verblijfen? En waar haal je die tijd dan vandaan? Je kan wel tussendoor eten, maar heb je dan pasta's of aardappelen bij je? Want dat zijn juist de bronnen die je groot maken.

Mijn mening, chin tot je niet meer kan en laat dan iemand je voeten langzaam optillen en als je positief niet meer kan, ga je negatief door. Zortg dat je bij elke set het gevoel heb dat er onder je oksels een vuurgevecht plaatsvindt voordat je stopt. 6 sets is IMO het maximum.

6 uur rug,i wish you good luck with that

roxxe zei:
kerel die dat schema uitvond, mogen ze aan z'n testikels aan de ariane hangen ^^

dude je gaat je rug hiermee niet groeien, integendeel:rolleyes:

je hebt een betere triceps/biceps nodig hiervoor, train die dude + squat/deadlift
de uitvinder is Arnold Scharzenegger: deze ging naar het bos geladen met een stang en een hele op gewichten en dan maar de hele dag squatten, in zijn boek zegt hij dat hij daarnaa een hele week niet meer kon lopen maar moest kruipen.:eek: :D

teh_pwnerer zei:
de uitvinder is Arnold Scharzenegger: deze ging naar het bos geladen met een stang en een hele op gewichten en dan maar de hele dag squatten, in zijn boek zegt hij dat hij daarnaa een hele week niet meer kon lopen maar moest kruipen.:eek: :D
wauw! ok dat gaan we ook doen 1 week vakantie nemen! en met een groep het bos in sqautten!
heb er nu al zin in.

Eigenlijk zouden we een overzichtje moeten maken wat Arnold zogezegd allemaal deed, en waar (een paar uitzonderingen te na) we nu het toch al over eens zijn dat het ofwel a) bullshit is ofwel b) enkel nuttig voor Arnie zelf maar zeker en vast c) het geen zin heeft.

1) een week elke dag de hele dag lang squatten, liefst in een bos :-p
2) arnold presses, want blessure's aan de rotator cuffs, dat willen we allemaal
3) vul maar aan...

Terug
Naar boven