- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je tegen failure aan te trainen of konden er wel een paar reppies extra uit hier en daar?
Succes bro, ff volhouden tot de zomer he...
Mooie training om het weekend in te gaan, en tevens nuchter te blijven...
Thnx gasten
Suc7 en onthoud, de aanhouder wint.
Gewichten van woensdag snap ik niet zo goed, een deadlift van 20 kg ?
Heb een aantal weken geleden mijn hamstring gescheurd.
Die Rom. DL. is enkel bedoeld als PNF stretching om mijn hamstrings weer op lengte te brengen.
De andere oefeningen zijn ook veel lichter dan normaal.
Wat ik zo fijn vind aan 5*5 is dat je makkelijk kan verhogen ni gewicht. Een verhoging van 5kg met 5 reps is gewoon makkelijker dan met 8 reps, daarom vind ik dit wel prettig. En zeker in kracht zie ik wel progressie.Hoe voelt het nou elke keer die 5x5 setjes merk je enige progressie erbij?
Is het niet een idee om gewoon af en toe af te wisselen bijvoorbeeld 3x8 etc.
Als je toch in de range van 25 hh wil zetten lijkt mij goed om dit af en toe binnen je huidge schema te varieren.
Ik was er om 9.00-9.45. Moet altijd werken maandagmiddag, dus moet wel zo vroeg trainen.damn gast, jij was wel heel erg vroeg vanmorgen!
training ziet er prima uit, ben benieuwd wanneer ik je nou is tegenkom daarenige wat ik zie zijn ouwe knarren op maandagochtend hehe - ik was er om half elf
Thnx bro.
Denk het ook wel, zit er in!Die 70kg moet echt wel gaan lukken man volgende keer!
Goed bezig baas, zo vroeg op de dag al.
Ik heb zo'n gevoel dat de gewichten de komende tijd omhoog gaan vliegen hier.
2,5kg verhogen op bench is wel erg.....tja ik heb er geen woorden voor eigenlijk....ik ben zo opgevoed dat schijven van 2,5kg al niet op de stang thuishoren, laat staan 1,25kg.