MuscleMeat

A new beginning: 2010

Lekker gerehabed:o

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag:

Incline benchpress:
5x 40kg
5x 50kg
5x 55kg
5x 60kg
5x 60kg

MP:
5x 30kg
5x 35kg
5x 35kg
5x 37,5kg
5x 37,5kg

Chins, wide grip:
3x6x BW

bent over side raises:
12x 6kg
12x 6kg
12x 8kg

Vanochtend gewoon al ****ing 9 uur wakker, vanwege me k*t werkritme. Lag gister pas om een uurtje of 5 in bed, dus reken maar uit dat ik ****ing weinig slaap gehad heb.
Toch nog wel een nette training neergezet.

Voelt je hamstring al wel goed dan :D ?

Helaas niet. Maar gaat de goede kant op, de GM gingen al stuk dieper dan vorige week.
Heb het wel beetje gehad met die rehab, volgende week gewoon weer zwaarder squatten.

Snap dat rehab k*t is, maar is dat wel zo verstandig dan om zwaarder te gaan ?

Snap dat rehab k*t is, maar is dat wel zo verstandig dan om zwaarder te gaan ?

Als je de theorie er op naslaat zou mijn hamstring weer 100% belastbaar moeten zijn, dus daar vertrouw ik dan maar op.
Daarbij zal ik de squat gaan verhogen, omdat die de hamstring toch iets minder belast. De goodmorning en straight leg deadlift zal ik minder snel gaan verhogen.

Is wel k*t met voeding of is het wel doen?

Is aardig k*t inderdaadn. Meestal maak ik iets voor avondeten en neem ik zo'n 6 boterhammen mee met 200gr kipfilet en dan eet ik vaak nog iets als ik thuis ben + bak kwark.

Dus stel op maandag als ik al mijn maaltijden optimaal neem, krijg je dit:
1: brinta, melk, whey
2: rijst, tonijn,
Richting werk.
3: boterhammen, kipfilet
4: avondeten
5: Iets van de afhaal
6: bak kwark.

Op dinsdag en woensdag is het het lastigst, dan moet ik het meeste eten als ik al thuis ben, dus savonds.

jij moet ook die shakes kopen bro --> rice and protein

afhaal is k*t by the way. kost nauwelijks tijd ff tartaar bakken, rijst en groente

Het leven van een fysiotherapeut gaat niet over rozen. Wanneer begon je kuur ook alweer?

Beginnerbb en ik gaan hoogstwaarschijnlijk samenwerken in de avonduren, dat betekent elke pauze en na het werk BRUTE bodybuilding meals.

Ik hoop maar dat daar een magnetron staat; zoniet dan zet ik er zelf wel eentje neer.

Beginnerbb en ik gaan hoogstwaarschijnlijk samenwerken in de avonduren, dat betekent elke pauze en na het werk BRUTE bodybuilding meals.

Ik hoop maar dat daar een magnetron staat; zoniet dan zet ik er zelf wel eentje neer.

Staat er:D
heb je al gesprek gehad?

Deze week.

Zou mooi zijn...

Terug
Naar boven