MuscleMeat

A new beginning: 2010

• Topic Starter Topic Starter
Maandag:

UB1:

Benchpress:
5x 40kg
5x 50kg
5x 60kg
5x 65kg
5x 70kg

BOR:
5x 50kg
5x 60kg
5x 65kg
5x 70kg
5x 75kg PR!! (cheated as hell)

db shoulder press, seated:
8x 16kg
8x 18kg
8x 20kg

db curls:
3x10x 10kg

Tevreden met mijn PR op de BOR, maar moet zeggen dat hij er niet erg netjes uit zag. Op de bench was een evenaring van mijn pr. Vorige keer dat ik dit drukte woog ik 10 kg zwaarder.

Die bench toch gehaald, nice man! Boeiend dat je BOR er niet netjes uit zag trouwens, want pr=pr haha :D!

Gaat je gewicht al de goeie richting op of nog niet gewogen ?

Lekker bezig ouwe, zo vroeg op de maandag al!

Die bench toch gehaald, nice man! Boeiend dat je BOR er niet netjes uit zag trouwens, want pr=pr haha :D!

Gaat je gewicht al de goeie richting op of nog niet gewogen ?
Thnx man.

Ja, heb me vrijdag gewogen. De afgelopen twee weken is mijn gewicht een goede 0 kg gestegen.
Voedsel moet omhoog, maar zoals al werd opgemerkt is dat lastig met mijn werktijden.
Maar goed, ik word wel sterker, dus mijn gewicht zou moeten volgen, heb ook wel het idee dat het er in de spiegel een stukje beter uitziet.

Lekker bezig ouwe, zo vroeg op de maandag al!

Thnx ouwe. Jij ook lekker vroeg op!

Netjes man een PR...op maandagmorgen nog wel:o

Dinsdag:

LB1:

Squat:
15x 50kg
15x 50kg
15x 60kg

Stiff legged deadlift:
10x 20kg
10x 30kg
10x 40kg

Swiss ball leg curl:
3x5

Decline crunches:
2x 15

Leg raises:
2x 15

Lekker hoor. Squat was best slopend.

Nice :D! Ga je morgen denk wel voelen dan.

Hoezo Squat + 2 hamstring oefeningen, ik weet dat je met je hamstring zit. Geen Leg-extensions of andere Quad oefening ?

Ga je ooit eens aan een soortgelijk schema als mij beginnen beginnerbb of groei je hier mee?

Denk dat je op een gewoon split schema veel beter groeit

Je denkt? Je groeit er gewoon beter op. Vind het persoonlijk maar niks. 1 oefening per spiergroep, vage trainingsmethode blijft het. Zit er nog enige doordachtheid achter of is het voor de luie bodybuilder.:D

Ja ik weet t ook wel zeker, vind het altijd maar gaar die halve bb /kracht schema"'s met heel weinig volume

Nice :D! Ga je morgen denk wel voelen dan.

Hoezo Squat + 2 hamstring oefeningen, ik weet dat je met je hamstring zit. Geen Leg-extensions of andere Quad oefening ?
Juist daarom.
Daarbij is de quadriceps altijd sterker dan de hamstrings, extra hamstringoefeningen zijn daarom geen overbodige luxe. Open ketenoefeningen ben ik al jaren mee gestopt, vanwege verrotte knieën.

Ga je ooit eens aan een soortgelijk schema als mij beginnen beginnerbb of groei je hier mee?
Een schema als jou? Mail maar door en zal er mijn gedachte eens over laten gaan.

Waarom denk je dat?

Je denkt? Je groeit er gewoon beter op. Vind het persoonlijk maar niks. 1 oefening per spiergroep, vage trainingsmethode blijft het. Zit er nog enige doordachtheid achter of is het voor de luie bodybuilder.:D
Ben je scheel ofzo? 1 oefening per spiergroep? Zo zit het niet in elkaar he.
Maar moet zeggen dat dit schema ook meer op kracht gericht is.
Ik geloof er in dat als je grotere gewichten verplaatst je ook grotere en meer MU's gebruikt, waardoor je uiteindelijk zou moeten groeien dus.
Nog even buiten beschouwing gelaten dat mijn krachtstats ronduit pathetic zijn en met 8-12 reps zou ik het gewicht veel minder snel kunnen verhogen.

Ja ik weet t ook wel zeker, vind het altijd maar gaar die halve bb /kracht schema"'s met heel weinig volume
Waarom vind je dat gaar?
En is gaarheid dan de juiste reden om het niet te doen?
Je kan imo nooit kracht en bb honderd procent gescheiden houden. Als je kracht toeneemt zal je BW ook toenemen en vise versa, dus waarom niet.

Laatst bewerkt:
Juist daarom.
Daarbij is de quadriceps altijd sterker dan de hamstrings, extra hamstringoefeningen zijn daarom geen overbodige luxe. Open ketenoefeningen ben ik al jaren mee gestopt, vanwege verrotte knieën.

Nee oke dan snap ik het :thumbup:! Open keten oefeningen vind ik ook k*t ja.

Dat valt echt wel mee, ik maak ook niet echt enorme krachtsprongen en kom toch als ik goed eet 3/4 kg per maand aan, het lijkt me gewoon niet genoeg belasting voor de spier om optimaal te groeien

Als jij denkt dat je groeit van deze "karige" trainingen, vooral zo doorgaan...

Ik persoonlijk vind het niet eens de moeite om naar de gym te gaan voor die paar oefeningetjes. Maar ieder lichaam is anders.

Wel lekker gepompt met die 15 reppers.

Als jij denkt dat je groeit van deze "karige" trainingen, vooral zo doorgaan...

Ik persoonlijk vind het niet eens de moeite om naar de gym te gaan voor die paar oefeningetjes. Maar ieder lichaam is anders.

Wel lekker gepompt met die 15 reppers.

Hoe kan ik nou op 2 wekenz eggen of iets werkt of niet. ga het minstens 4 weken volhouden, en vooralsnog heb ik wel het idee dat ik sterker word.

Ben trouwens alsnog wel 45 minuten bezig ongeveer.

Ik vind ook dat je het moet proberen! Voor mij is het niks! Want vind het de moeite niet om voor zo weinig naar de gym te gaan!

Maar ik zeg, gewoon door gaan, baat het niet, dan schaad het niet!

Een schema als jou? Mail maar door en zal er mijn gedachte eens over laten gaan.

BOEM, BABY!

Maandag Borst&Bicep

Incline Bench Dumbbell Press 4s
Barbell Bench Press 4s
Smith Machine Incline Bench Press 4s
Peckdeck Butterfly's 3s

Barbell Curls 4s
Hammer Dumbbell Curls 4s
Single Arm Cable Curls 3s

Dinsdag Quads,Hamstrings&Kuiten

Barbell Squat 4s
Leg Presses 4s
Barbell Stiff Leg Deadlifts 4s
Leg Extensions 4s

Standing Calf raises 4s
Seated Calf raises 4s

Donderdag Schouders&Triceps

Seated Barbell Deltoid Military Presses 4s
Upright Barbell Deltoid Rows 4s
Dumbbell Deltoid Lateral Raises 3s
Bent Over Cable Rear Deltoid Raises 3s

Skullcrushers 4s
Smith Machine Close Grip Bench Presses 4s
Triceps pushdown 4s
Dumbbell kickbacks 3s

Vrijdag Rug,Traps&Kuiten

Barbell deadlift 4s
Wide Grip Pull Ups 4s
Seated Cable Rows 4s
V Bar Pulldowns 4s

Barbell Shrugs 4s

Standing Calf raises 3s
Seated Calf raises 3s

s= sets
rep range zal 12,10,10,10 worden ( kuiten 20,15,15,15 )

Terug
Naar boven