Fitness Seller

A new beginning: 2010

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Tiger, misschien dat ik hem overneem als ik weer overstap op split.

Ja jongens, ik sta open voor jullie kritiek en begrijp ook wel waar die vandaan komt. Maar om eerlijk te zijn zie ik jullie met weinig argumenten aankomen, waarom je niet zou kunnen groeien van een schema als dit. Eeuwenoude dogma's en stigma's daar gelaten. Ik heb hier over nagedacht en pas gewoon de fysiologsiche basisregels toe in mijn trainingsplan. We zullen na afloop zien of ik hiervan gegroeid ben of niet. Vooralsnog heb ik het idee dat in ieder geval mijn kracht vooruit gaat, en daar is het me in de eerste plaats ook om te doen.
Op dit moment staat of valt alles met mijn voeding. Eet ik goed dan pak ik zo een kilo per week, eet ik minder goed zal ik ook minder winst boeken. Het blijft moeilijk eten met mijn werktijden, maar probeer toch genoeg kcal binnen te krijgen.

Het schema is ook niet slecht, er zit wel logica in.

Alleen voor mij persoonlijk is het te weinig om de spieren te stimuleren tot groei; de intensiteit in volume is te laag.

Maar je voelt bij jezelf het beste of het werkt, als je van 1 oefening voldoende stimulatie krijgt dan is dat prima.
En misschien werkt het nu, en over een tijdje niet meer. Trial and error.

Heb je na zo'n training niet het gevoel dat je nog wel een half uur door kan?
En als je hier ruim 45minuten over doet pak je wel erg veel rust tussen de sets ofniet?

En ik adviseer je om een goede weightgainer te pakken; rice&protein van bodylab, super lekker en echt een ideaal supje om 2x per dag 100gram van te nemen als je de mogelijkheid niet hebt om uitgebreid te kunnen eten.

Laatst bewerkt:
Heb je na zo'n training niet het gevoel dat je nog wel een half uur door kan?
En als je hier ruim 45minuten over doet pak je wel erg veel rust tussen de sets ofniet?

Jawel, maar ik werk me ook de hele dag de t*fus, dus een korte training vind ik ozich geen probleem.
En ik pak zo'n 2-3 minuten rust, tussen de zwaardere sets, tussen de lichtere pak ik vaak wat minder.

Daar zijn we dan!!
Good to be back. Het is blijkbaar op dbb niet meer geoorloofd om het woord "r*tard" te gebruiken. Nou goed, ik zal het vervangen door een wat netter woord als "oelewapper" of "pannenkoek".
Niks mis verder met een weekban. Heb natuurlijk wel getraind afgelopen week. zal deze in een moment posten.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Vrijdag:

UB2:

Incline benchpress:
5x 40kg
5x 50kg
5x 55kg
5x 60kg
5x 62,5kg (PR!)

MP:
5x 25kg
5x 30kg
5x 35kg
5x 40kg
5x 40kg

Pull ups:
6x BW
6x BW
12x BW (rep out)

Bent over side raises:
12x 6kg
12x 8kg
12x 8kg

Zaterdag:

LB2:
Hamstring rehab:

Squat:
15x 50kg
15x 60kg
15x 70kg
5x 80kg

Goodmorning:
12x 20kg
12x 30kg
12x 40kg

Hyperextensions:
3x12x

Leg raises:
2x15

decline crunches:
2x12

Maandag:

UB1:

Bench:
5x 40kg
5x 50kg
5x 60kg
5x 67,5kg
5x 72,5 kg (PR!!)

BOR:
5x 50kg
5x 60kg
5x 65kg
5x 70kg
5x 75kg

Seated db shoulder press:
8x 16kg
8x 18kg
8x 20kg

db curl:
10x 8kg
10x 10kg
10x 12kg

Dinsdag:

LB1:

Squat:
15x 60kg
15x 60kg
15x 70kg

Straight leg deadlift:
12x 30kg
12x 40kg
12x 50kg
12x 50kg

Gut of gut. Heb je Big-T uitgemaakt voor r*tard. Waar gaat het toch heen met dbb?

Hahahaha en dan krijg je een weekban omdat je iemand een r*tard noemt. Damn, die moderator moet een aardige hoeveelheid zand in zijn k*tJE hebben.

Niet Big T.
Ik heb een r*tard uitgemaakt voor r*tard. Blijkbaar wordt de waarheid niet meer gewaardeerd.
Het was die oetlul die EricR voor racist uitmaakt:D

Heb het net door zitten lezen, maar jij hebt duidelijk gelijk. Die smoothy snapt de post van ericr echt totaal niet, want daar is niets racistisch aan.

Laatst bewerkt:
hahahaha een weekban had ie hoor, ik was al bang dat je een week niet getraind had maar sorry dat ik geen vertrouwen in je had, ik zie zelfs gewoon een paar pr's! :bow:

Met name die chins op 12 reps is brutaal, zeker als je eerst twee setjes van 6 hebt gemaakt. Dat betekend dat 8 reps voortaan het minimum is dat snap je zeker ook wel

Maandag:

Bench:
5x 40kg
5x 50kg
5x 60kg
5x 67,5kg
4x 75kg(PR!) (denk dat ik met spotter die laatste rep ook wel had gedurfd.)

BOR:
5x 50kg
5x 60kg
5x 70kg
5x 75kg
5x 75kg

Seated db shoulderpress:
8x 16kg
8x 18kg
7x 20kg (Krijg dit gewicht maar niet omhoog, terwijl ik met alle andere oefeningen wel sterker word.)

db curls:
10x 8kg
10x 10kg
10x 12kg

Blij met mijn PR, Bench gaat hard vooruit. En dat ondanks het slechte eten van dit weekend.

Mooi man die stijgende lijn met bench!

Zie je vanavond!

Loo komt bij mij werken.
We gaan daar in de avonduren de boel eens lekker op stelten zetten.
Waarschijnlijk zijn we binnen een maand allebei uit onze functie gezet.

Ga je eindelijk aan een echte baan beginnen?

Ja man, eerste dag. En ik ben het nu al zat.

Loo komt bij mij werken.
We gaan daar in de avonduren de boel eens lekker op stelten zetten.
Waarschijnlijk zijn we binnen een maand allebei uit onze functie gezet.

Dat was echt ke*ker epic man; dat jij een bord macaroni voor m'n neus zat weg te vreten. :mad:
Ik had ook honger, meteen naar m'n auto gesprint daarna om m'n whey shake met haver te nemen, en als bonus nog gestopt bij de mac net.

WTF...Loo heeft werk!:o

OT: Nice PR op die bench man:rocknana:

Vrijdag:

Incline bench:
5x 40kg
5x 50kg
5x 57,5kg
5x 75,5 kg
1x 62,5kg:sad: (Don't know what happend there)

MP:
5x 25kg
5x 30kg
5x 35kg
5x 40kg
5x 42,5kg (PR!!)

chin up:
3x6x BW

bent over side raises:
12x 6kg
12x 6kg
12x 8kg

Gister biertjes gedronken, maar uurtje of 6 geslapen, denk dat dat debet is aan de slechte incline bench.

Zaterdag:

Deadlift:
5x 80kg
5x 90kg
5x 90kg (****ing hamstring begon op te spelen, als voorzorg maar lager in gewicht gegaan.)
5x 80kg
5x 80kg

Goodmorning:
8x 40kg
5x 60kg
5x 50kg
5x 50kg
5x 50kg

Decline crunches:
2x 15

Leg raises:
2x 15

Klote hamstring. Wilde weer hogen in gewicht, maar werd gelijk terug gefloten.

Gister biertjes gedronken, maar uurtje of 6 geslapen, denk dat dat debet is aan de slechte incline bench.

:roflol: oja da's waar ook ik kwam je nog tegen in de stad.

Tuurlijk die shit heeft invloed op je training, of je moet de hele vrijdag uitslapen maar dat was niet het geval...

Terug
Naar boven