AndroidHealthClinic

'Aangeklaagd na meppen inbreker'

****ing gestoord natuurlijk, waar gaat dit in vredesnaam over? Als het verhaal klopt, dan is hij nog extreem rustig gebleven! Denk dat 9 van de 10 mensen zo'n gast wel wat meer aan zouden willen doen!

Ugh... wat een dikke onzin hier weer in nederland

Zo als ik al 'ns eerder zei, een kennis van mij heeft een paar dagen in de cel gezeten plus zijn baan verloren, doordat hij een tasjes dief aanhield die zojuist een oud vrouwtje beroofde midden in de stad.

Dief deed aangifte omdat hij in een klem werd gehouwe en daar door wat lichte kneuzingen had.

Bizar of niet.

Wel ****ing duh als je op iemand slaagt met een ****ing baseballknuppel dat je vervolgt wordt voor slagen en verwondingen. Debiele Hollander.

Heeft niks met noodweer te maken. Je hebt geen vrijbrief om iemand verrot te slaan omdat hij wat van je steelt.

Zo als ik al 'ns eerder zei, een kennis van mij heeft een paar dagen in de cel gezeten plus zijn baan verloren, doordat hij een tasjes dief aanhield die zojuist een oud vrouwtje beroofde midden in de stad.

Dief deed aangifte omdat hij in een klem werd gehouwe en daar door wat lichte kneuzingen had.

Bizar of niet.

Dan was dat waarschijnlijk zijn eerste feit van slagen en verwondingen niet.

Nou ik hoor het al. Je kan beter meteen zwaar letsel aanbrengen aangezien je daar sowieso voor berecht gaat worden. :S

Nou ik hoor het al. Je kan beter meteen zwaar letsel aanbrengen aangezien je daar sowieso voor berecht gaat worden. :S

Nee, je legt die persoon in een klem die weinig/geen bewijsbare schade toebrengt, maar wel immobiliseert.

Ik vind het weer grappig hoe weinigen hier de wet kennen op gebied van noodweer.

Wel ****ing duh als je op iemand slaagt met een ****ing baseballknuppel dat je vervolgt wordt voor slagen en verwondingen. Debiele Hollander.

Heeft niks met noodweer te maken. Je hebt geen vrijbrief om iemand verrot te slaan omdat hij wat van je steelt.

Dan was dat waarschijnlijk zijn eerste feit van slagen en verwondingen niet.

Met één klap sla je iemand toch niet verrot? Hij heeft hem zelfs gewaarschuwd te blijven zitten totdat de politie zou arriveren.

Ik vind trouwens wel dat je iemand verrot mag slaan als die bij je inbreekt. Ik ga dan echt niet zeggen: "Nou meneer, niet inbreken bij mij hoor, dat is verboden." en dan een paar klappen in mijn gezicht krijgen.

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Nee, je legt die persoon in een klem die weinig/geen bewijsbare schade toebrengt, maar wel immobiliseert.

Ik vind het weer grappig hoe weinigen hier de wet kennen op gebied van noodweer.

Ik weet heus wel wat mag en wat niet mag. Kennelijk heb jij geen realistische kijk op een situatie als deze. Zodra je iemand in een klem legt en die persoon verzet zich hevig, dan breng je hem zichtbare schade toe.
Tevens heb je een grotere kans dat de persoon die bij je inbreekt een mes oid trekt en je neersteekt als je hem probeert in een klem te leggen.

Nogmaals, ik ken de wet, maar ik ben het er echt niet mee eens.

En wat zou jij doen als je thuis komt en er staat een man met een bivakmuts zijn zak in te laden?

Deed nooit een vlieg kwaad. Dat is één ding wat zeker is.

:roflol: dat zeggen ook veel slachtoffers van huiselijk geweld of familieleden van een crimineel.
Je kan in inverzekering worden gesteld voor 3x 24 uur. Dat zouden die paar dagen kunnen verklaren. DAt hij zijn baan kwijt is heeft meer te maken met zijn werkgever.

Het was niet eens een echte honkbalknuppel, zo'n speelding. En hij had alleen op zijn been geslagen.. ****ing triest dit. Ik zou elke inbreker hier helemaal kapot maken

Het was niet eens een echte honkbalknuppel, zo'n speelding. En hij had alleen op zijn been geslagen.. ****ing triest dit. Ik zou elke inbreker hier helemaal kapot maken

Nee, je zou huilend naar je moeder rennen, dat denk ik eerder...

Terug
Naar boven