Daniel1986
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo als ik al 'ns eerder zei, een kennis van mij heeft een paar dagen in de cel gezeten plus zijn baan verloren, doordat hij een tasjes dief aanhield die zojuist een oud vrouwtje beroofde midden in de stad.
Dief deed aangifte omdat hij in een klem werd gehouwe en daar door wat lichte kneuzingen had.
Bizar of niet.
Nou ik hoor het al. Je kan beter meteen zwaar letsel aanbrengen aangezien je daar sowieso voor berecht gaat worden. :S
Wel ****ing duh als je op iemand slaagt met een ****ing baseballknuppel dat je vervolgt wordt voor slagen en verwondingen. Debiele Hollander.
Heeft niks met noodweer te maken. Je hebt geen vrijbrief om iemand verrot te slaan omdat hij wat van je steelt.
Dan was dat waarschijnlijk zijn eerste feit van slagen en verwondingen niet.
Nee, je legt die persoon in een klem die weinig/geen bewijsbare schade toebrengt, maar wel immobiliseert.
Ik vind het weer grappig hoe weinigen hier de wet kennen op gebied van noodweer.
Dan was dat waarschijnlijk zijn eerste feit van slagen en verwondingen niet.
Nee, je legt die persoon in een klem die weinig/geen bewijsbare schade toebrengt, maar wel immobiliseert.
Ik vind het weer grappig hoe weinigen hier de wet kennen op gebied van noodweer.
Deed nooit een vlieg kwaad. Dat is één ding wat zeker is.
dat zeggen ook veel slachtoffers van huiselijk geweld of familieleden van een crimineel.Het was niet eens een echte honkbalknuppel, zo'n speelding. En hij had alleen op zijn been geslagen.. ****ing triest dit. Ik zou elke inbreker hier helemaal kapot maken
En wat zou jij doen als je thuis komt en er staat een man met een bivakmuts zijn zak in te laden?

Nee, je zou huilend naar je moeder rennen, dat denk ik eerder...

och erm

haha sneu, maar ga je gang internetheld. Go for itNou ik weet wel dat ik nu even een melding ga maken, en dat is niet voor een inbreker![]()
Nou ik weet wel dat ik nu even een melding ga maken, en dat is niet voor een inbreker![]()
zie quote 35, ik heb zijn woorden aangepast. Boefje!
zie quote 35, ik heb zijn woorden aangepast. Boefje!