Het gaat toch uitlopen op een groot ruk feest, of er komt een grote mat partij ...
Als je er een feest verwachtte kon je sowieso al beter niet gaan. Gewoon gezelligheid moet je voor gaan, zal wel neit veel te feesten vallen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat toch uitlopen op een groot ruk feest, of er komt een grote mat partij ...

Als je er een feest verwachtte kon je sowieso al beter niet gaan. Gewoon gezelligheid moet je voor gaan, zal wel neit veel te feesten vallen![]()
Njah, ik ging zo wie zo voor het feest, ware het niet dat ik vandaag ook de hele dag al in bed heb gelegen en alleen maar heb lopen kotsen en zweten als een rund ..
Om die reden ga ik nooit naar feesten met eigen auto. Heb nogal een lompe rijstijl en in combinatie met dronken lui resulteerde dat de laatste x in een kotsbui 
Om die reden ga ik nooit naar feesten met eigen auto. Heb nogal een lompe rijstijl en in combinatie met dronken lui resulteerde dat de laatste x in een kotsbui
![]()

Whaha man ik hoop echt dat dit uit de hand gaat lopen (op een toffe manier), maar ben bang dat het een domper gaat worden.
hoe baas is dat.wie o wie durft te bellen?
Evert van Hart
Lui! Ik heb het 06 nummer van Merthe! Een vriend van mij heeft bij haar in de klas gezeten! 06-19667363
wie o wie durft te bellen?
Evert van Hart
Lui! Ik heb het 06 nummer van Merthe! Een vriend van mij heeft bij haar in de klas gezeten! 06-19667363

Als dat waar is denk ik dat hij daar niet veel vrienden mee maakt..
Yellow clawth hoeft niet eens te komen ze spelen op elke feest dezelfde mixtape af. Kunnen ze beter cd van hun opzetten lol.