XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Als je er een feest verwachtte kon je sowieso al beter niet gaan. Gewoon gezelligheid moet je voor gaan, zal wel neit veel te feesten vallen :roflol:

Njah, ik ging zo wie zo voor het feest, ware het niet dat ik vandaag ook de hele dag al in bed heb gelegen en alleen maar heb lopen kotsen en zweten als een rund ..

Njah, ik ging zo wie zo voor het feest, ware het niet dat ik vandaag ook de hele dag al in bed heb gelegen en alleen maar heb lopen kotsen en zweten als een rund ..

:roflol: Om die reden ga ik nooit naar feesten met eigen auto. Heb nogal een lompe rijstijl en in combinatie met dronken lui resulteerde dat de laatste x in een kotsbui :o

:roflol: Om die reden ga ik nooit naar feesten met eigen auto. Heb nogal een lompe rijstijl en in combinatie met dronken lui resulteerde dat de laatste x in een kotsbui :o

Njah, waarschijnlijk na morgen een antibiotica kuur ... dus geen alcohol voor mij ;)

Zelfs al komt iedereen, wordt het 1 groot sausagefest

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
De NOS op nl3 gaat ook weer even reclame maken zo

Whaha man ik hoop echt dat dit uit de hand gaat lopen (op een toffe manier), maar ben bang dat het een domper gaat worden.

Whaha man ik hoop echt dat dit uit de hand gaat lopen (op een toffe manier), maar ben bang dat het een domper gaat worden.

Hahaha, schitterend inderdaad.

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 22:35 ----------

Het zou overigens helemaal schitterend zijn als er in Haren allemaal gasten op komen dagen met hun eigen geluidsinstallaties, en gewoon overal beginnen te draaien. Dat er allerlei straten volstaan met dronken lui en muziek.

Anarchie man. Shit.

Er schijnt ook een livestream te volgen zijn via [Link niet meer beschikbaar]

Yellow Claw hahaha nice

wie o wie durft te bellen?

Evert van Hart
Lui! Ik heb het 06 nummer van Merthe! Een vriend van mij heeft bij haar in de klas gezeten! 06-19667363

Yellow clawth hoeft niet eens te komen ze spelen op elke feest dezelfde mixtape af. Kunnen ze beter cd van hun opzetten lol.

• Topic Starter Topic Starter
Gaat erom dat er een dj aanwezig is :)

Terug
Naar boven