XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

en een nieuwe copypasta was born

Ik kan er vanaaf niet bij zijn, beetje k*t maar … ja stomme h**r je kan er zelf ook niet bij zijn. Je bent gevlucht met je ouders, ****ing mietje wil je niet dik party enzo? Gewoon zuipen weet je wel, bier whisky al die shit helemaal naar de kloten gaan en dan de volgende dag alles opruimen natuurlijk of je ouders dat doen, maakt niet uit. Maja, gefeliciteerd dusnog ook al ben je een stomme k*twijf

later

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 15:21 ----------

Zo te zien is Rutger van Pownews ook aanwezig.

Loool, more pics pls! :D

hhahaha prachtig die foto, dat gaat me een behoorlijk zooitje worden, kan niet wachten op de foto's

Beetje apart dat de politie nu niet meteen begint met opruimen, gewoon iedereen een boete doen en al de problemen zijn opgelost.
Nee, nu gaan ze lekker wachten tot er een paar honderd man staat, wat dan lekker uitgroeit naar nog iets meer. Soms snap ik het niet helemaal in NL

still no booze & drugs in sight ...

chick zal wel spijt hebben dat ze gevlucht is :roflol:

Beetje apart dat de politie nu niet meteen begint met opruimen, gewoon iedereen een boete doen en al de problemen zijn opgelost.
Nee, nu gaan ze lekker wachten tot er een paar honderd man staat, wat dan lekker uitgroeit naar nog iets meer. Soms snap ik het niet helemaal in NL
+1

Als dit voor het huis staat met een waterkanon, wat paarden en een paar honden gaan die jongeren echt niet blijven staan

Gezellig, iedereen staat daar beetje droog in die straat dis gunna be good.

Boete voor wat? Op straat staan om half 4 smiddags?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 15:32 ----------

En wat maakt het uit waar de politie staat. Het is niet alsof je IN dat huis moet zitten ofzo. Gewoon muziek, alcohol en wat in de wijk rondhangen haha.

Hier het bericht over de livestreams, om 4 uur komen de eerste beelden als het goed is. Ben benieuwd:D.

Onbemand vliegtuig gaat Facebookfeest Haren livestreamen
AMSTERDAM - Een onbemand vliegtuigje gaat vanavond beelden maken van het 'Project X'-Facebookfeest in Haren en deze live uitzenden op internet.

Foto: ANP
De livestream begint om 4 uur op het station in Groningen met 'gewone' camera's. Sander Akkerman, van productiebedrijf SA Multimedia, verwacht dat de drone om 7 uur vanavond de lucht in gaat.
SA Multimedia krijgt van productiebedrijf Dutchview een zogenaamd 'Liveview'-apparaat. Met het apparaat, waar zes simkaarten inzitten, kan te allen tijde overal worden uitgezonden.
Of dat ook legaal is, is niet duidelijk. "Ik moet je heel eerlijk vertellen, we schieten hem gewoon de lucht in en we hebben geen toestemming", aldus Akkerman. "Het is gewoon een consumentending waar je volgens mij altijd mee mag vliegen. Hij gaat niet heel hoog."
Gemeente
Een woordvoerder van de gemeente Haren zei niet op de hoogte te zijn van de plannen. Ook zij weet niet of het legaal is om een drone de lucht in te schieten. "Als mensen dit willen doen, dan moeten ze dat doen. Ik heb geen idee of daar een vergunning voor nodig is."
Op Facebook hebben al ruim 30.000 mensen aangegeven dat ze aanwezig zullen zijn. Hoewel het onwaarschijnlijk is dat dat aantal daadwerkelijk komt opdagen, denkt Akkerman dat een opkomst van 5 tot 10 procent mogelijk is, zoals op een eerder Project X-feest in Duitsland het geval was. In Hamburg kwamen vorig jaar 1500 mensen op een Facebookfeest af.
Ondertussen treft de gemeente maatregelen voor het feest. Om feestgangers op een dwaalspoor te zetten zijn de straatnaamborden op de Stationsweg in Haren verwijderd.

Het wordt verdomme ook steeds belachelijker :roflol:

moest wel lachen toen ik stem hoorde @ 15 sec

[Link niet meer beschikbaar]

hahah straat bordjes eraf schroeven zodat mensen het niet gaan vinden, ben bang dat dat niet gaat helpen...

Haha dit is zo epic heh, iedereen weet dondersgoed dat er nooit sprake van een feest is geweest, ze komen alleen maar voor de totale anarchie die daar gaat heersen. En de burgemeester maar volhouden, er is hier geen feest!!!:roflol:

Boete voor wat? Op straat staan om half 4 smiddags?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 15:32 ----------

En wat maakt het uit waar de politie staat. Het is niet alsof je IN dat huis moet zitten ofzo. Gewoon muziek, alcohol en wat in de wijk rondhangen haha.

Als het goed is hadden ze een noodverordening afgekondigd dus dan moet je luisteren als de politie zegt dat je weg moet.

ps hier de livestream nog een keer

http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren

Terug
Naar boven