Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt geen **** uit, zyzz pose en ff een u mirin erbij; krijg eeuwig internet respect. Ik weet hoeveel dit forum voor je betekent.
minder dan een uur rijden dus is wel te doen.Ik ga eerst ff eten, kijk eerst ff hoe het gaat met toestroom mensen en als t beetje druk wordt daar dan rij ik er wel ff heenminder dan een uur rijden dus is wel te doen.
Halfnaakte kerel met een rood zyzz broekje aan. Dat ben ik
Als ik daar aanwezig was geweest had ik dat zeker gedaan.geloof niet dat ook maar iemand van DBB gaat trollen voor die cam. Zowel. Karma
INFINITE
Gewoon trollen, met een beetje geluk is er bij die 50k mensen die kijken nog een paar lekkere bishes die je willen. Wie weet hou je er (naast natuurlijk reden nummer 1, infinite karma) nog een neukertje aan over. Ik zie alleen maar voordelen om heel eerlijk te zijn.

Als je je naam bekend maakt voor de camera heb je daar zeker veel kans op. Zo ook mijn neef die mee deed aan The Paingame, hield er 5-6 neukertjes aan over (srs).Gewoon trollen, met een beetje geluk is er bij die 50k mensen die kijken nog een paar lekkere bishes die je willen. Wie weet hou je er (naast natuurlijk reden nummer 1, infinite karma) nog een neukertje aan over. Ik zie alleen maar voordelen om heel eerlijk te zijn.
Als je je naam bekend maakt voor de camera heb je daar zeker veel kans op. Zo ook mijn neef die mee deed aan The Paingame, hield er 5-6 neukertjes aan over (srs).
buff of niet, ik zeg doen! be a sick c*nt, not a sad c*nt. kan je zo een filmpje geven, zyzz in z'n ecto jaren waarbij die midden in een groep gaat dansen uit het niets

Op elk potje past een dekseltje, mijn ijzerbroeder. Niet zo negatief zijn over jezelf. De negativiteit zal je niet verder brengen in het leven, positiviteit aan de andere kant...

buff of niet, ik zeg doen! be a sick c*nt, not a sad c*nt. kan je zo een filmpje geven, zyzz in z'n ecto jaren waarbij die midden in een groep gaat dansen uit het niets![]()