XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Maakt geen **** uit, zyzz pose en ff een u mirin erbij; krijg eeuwig internet respect. Ik weet hoeveel dit forum voor je betekent.

Ik ga eerst ff eten, kijk eerst ff hoe het gaat met toestroom mensen en als t beetje druk wordt daar dan rij ik er wel ff heen :roflol: minder dan een uur rijden dus is wel te doen.

Livestreams doen niet veel atm

Ik ga eerst ff eten, kijk eerst ff hoe het gaat met toestroom mensen en als t beetje druk wordt daar dan rij ik er wel ff heen :roflol: minder dan een uur rijden dus is wel te doen.

Yup. Ik ben in 20 min op station, 5 min naar haren. Dus binnen half uur kan ik er zijn, maar eerst maar eens eten en progressie volgen.

moeten nog even wachten voor de echte spanning en sensatie (als deze uberhaupt gaan komen)

Halfnaakte kerel met een rood zyzz broekje aan. Dat ben ik

Halfnaakte kerel met een rood zyzz broekje aan. Dat ben ik

337.gif

in Groningen beginnen de feestjes altijd rond 1 uur he..:)

• Topic Starter Topic Starter
Ben mezelf nu aan het bezatten met de jillz van mn moeder, gaat helemaal goed komen met die zyzz pose en de camera trollen

• Like
Waarderingen: Roth
geloof niet dat ook maar iemand van DBB gaat trollen voor die cam. Zowel. Karma

INFINITE

Karma vr wie gespot wordt met een zyzz pose/bordje met dbb orgie op

Gewoon trollen, met een beetje geluk is er bij die 50k mensen die kijken nog een paar lekkere bishes die je willen. Wie weet hou je er (naast natuurlijk reden nummer 1, infinite karma) nog een neukertje aan over. Ik zie alleen maar voordelen om heel eerlijk te zijn.

Gewoon trollen, met een beetje geluk is er bij die 50k mensen die kijken nog een paar lekkere bishes die je willen. Wie weet hou je er (naast natuurlijk reden nummer 1, infinite karma) nog een neukertje aan over. Ik zie alleen maar voordelen om heel eerlijk te zijn.

Moet je wel buff zijn :roflol:

Als je je naam bekend maakt voor de camera heb je daar zeker veel kans op. Zo ook mijn neef die mee deed aan The Paingame, hield er 5-6 neukertjes aan over (srs).

Google maps toonde me net aan dat het maar een rit van 3uur51 minuten is voor me :) wie gaat mee ???

moet bijna de helft van nederland doorkruisen om te zijn lol

Op elk potje past een dekseltje, mijn ijzerbroeder. Niet zo negatief zijn over jezelf. De negativiteit zal je niet verder brengen in het leven, positiviteit aan de andere kant..

Als je je naam bekend maakt voor de camera heb je daar zeker veel kans op. Zo ook mijn neef die mee deed aan The Paingame, hield er 5-6 neukertjes aan over (srs).

Dit. Met een beetje fatsoenlijke kop lukt dat wel, gewoon ff je hotmail op een bordje zetten en om je kop hangen.

Op elk potje past een dekseltje, mijn ijzerbroeder. Niet zo negatief zijn over jezelf. De negativiteit zal je niet verder brengen in het leven, positiviteit aan de andere kant...

Als je als ecto de zyzz pose in mini broekje voor de camera gaat doen gok ik niet dat je veel kans maakt op een neukertje :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 18:53 ----------

buff of niet, ik zeg doen! be a sick c*nt, not a sad c*nt. kan je zo een filmpje geven, zyzz in z'n ecto jaren waarbij die midden in een groep gaat dansen uit het niets ;)

True :roflol:

Maar ik doelde meer op het deel dat je er een neukertje aan over houd :p

Terug
Naar boven