Personalfitjust
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk fysiek, maar vind de krachtstats vrij laag voor het fysiek.
Misschien eens goed naar voedings/trainingsschema kijken want er valt vast meer uit te halen dan dat.
Idd, vind ik eigenlijk zelf ook. Weinig variatie in herhalingen laatste halfjaar ongeveer alleen tussen de 6-8 reps gedaan. Ga dat eens flink omhoog en omlaag gooien (denk dat dat slim is not sure, srs).
Thnx for advice
Ik hou er zelf van om laag in de reps te beginnen en eigenlijk de laatste 1-2 oefeningen dan in de hogere reprange te gaan zitten.
Heb qua oefeningen ook zowieso een A en een B week voor de variatie die ik ongeveer om de 2 maanden wel omgooi.
Maar moet zeggen dat ik op lage reps ook redelijk goed reageer.
Ik ben ook een voorstander van rug/biceps en borst/triceps.
Helaas is bodybuilden voor iedereen anders dus je zult zelf dingen uit moeten proberen.
BP: 6x85kg
SQ: 6x50 ( Train laatste 6 maanden alleen op aparaten benen )
DL: Nog nooit gedaan eigenlijk

Goed bezig.
fitnessmodel heeft weinig massa en staat erg droog trouwens.
Ik raak altijd zo confuzzled als ik krachtstats aan een fysiek probeer te koppelen, je wilt niet weten hoever het soms uiteenloopt.
Indrukwekkend fysiek, als ik eerlijk ben is het enige wat jij moet doen om nu een fitnessfysiek te krijgen is zo droog mogelijk proberen te staan.
Benen zijn eigenlijk best goed, zeker als je bedenkt dat je niet deadlift en nog maar net begint met squatten, maar ik denk dat het uiterlijk van je benen nogal kan veranderen als je erg droog gaat staan, althans dat zie ik bij anderen.
Ga zo door!
P.S.: dat van je armen valt mee hoor, ik vind ze nou niet echt achterlopen, je hebt gewoon een erg goede borst, dan lijken ze kleiner
Thnx man!lijkt me max 14% denk eerder 12.. hoop dit jaar ook op zoiets uit te komen 10-12% :d ziet er goed uit gozer.
---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 10:51 ----------
![]()
Zou btw wat meer gaan Dl'en en SQ'en aan je stats te zien, dan zul je weer een flinke groei impuls krijgen.
Fitness models zijn over het algemeen behoorlijk buff, zegmaar net naturel te bereiken, maar vaak wel AAS in het spel. Dus wil je een fitness model fysiek moet je zeker flinke massa pakken.
99% van die fitness modellen juiced als een baas. En het zijn natuurlijk gewoon bodybuilders maar met een wat andere insteek.Optimist99% van die fitness modellen juiced als een baas. En het zijn natuurlijk gewoon bodybuilders maar met een wat andere insteek.
Ik dacht eerst dat die gast Lazar Angelov natural was, tot dat Said Chestbrah ook bij mutated nation kwam. Beetje jammer, dat beschaamt wel een beetje de hoop die ik had in fitnessmodels, en ben een stuk minder overtuigd dat er natural zo een fysiek te behalen valt..
Mensen onderschatten vaak hoe groot zulke fitness models zijn. Veel ervan waren ook gewoon bodybuilders voordat ze de fitnessindustrie ingingen.
Zo een fysiek is voor de meeste mensen niet naturel te behalen denk ik, tenzij je goede genen hebt. Maar jij bencht 6*85 of zo, terwijl ik je ook had geloofd als je bench 125 was of zo. Ik denk eerlijk gezegd dat jij behoorlijk goede genen hebt.
Oh, en ik las dat je squat in een smithmachine. Als je sportschool geen squatrek heeft, kun je het beste naar een ander gaan. De smith squat is leuk en aardig, maar ondergeschikt aan de gewone squat, en het is niet zo geweldig voor je gewrichten.
Goed gewerkt kerel !
Al valt het me wel op dat je op die foto met weegschaal 1 sok binnenstebuiten aan hebt.
Doe zo door
Droogtrainen voor een a&f shoot? Lever je al gains weer in.
Droogtrainen betekent in dit stadium van verstand van voeding/training,veel massa inleveren en wat vet verliezen.
Heb dit zelf ook gedaan en zo vroeg al cutten heb je niks aan. beste paar jaar verdiepen in voeding en training dan word je vanzelf droger want je gaat steeds beter eten (mijn ervaring)
Zou voor clean bulk gaan en als je dan toch echt droger wilt worden, cardio op nuchtere maag!
succes brah