XXL Nutrition

aap13 mini update - From ecto to fitness model(doelstelling)

• Topic Starter Topic Starter
Goed fysiek man, ik weet niet hoe je rug en benen er nu bijstaan, maar volgens mij zijn je borst/schouders/armen sowieso je sterke punten.

Hoe staan je krachtstats nu?

thnx! Mijn rug is wel wat steviger geworden, en ben begonnen met deadliften.

Deadlift is nu 1x 160kg
Benchen ben ff mee gestopt omdat ik mijn chest ongelijk vond gaan. Dus ben ff overgestapt naar dumbell press, zeer binnenkort ga ik wel weer over op benchpress.

8 keer 90 kg moet me wel lukken denk ik.
Benen zijn vooruit gegaan, maar niet indrukwekkend. In november doe ik weer fullbody pix!
En mijn armen zijn nogsteeds hetzelfde met 3 -4 kg erbij,snap er niks van...

thnx! Mijn rug is wel wat steviger geworden, en ben begonnen met deadliften.

Deadlift is nu 1x 160kg
Benchen ben ff mee gestopt omdat ik mijn chest ongelijk vond gaan. Dus ben ff overgestapt naar dumbell press, zeer binnenkort ga ik wel weer over op benchpress.

8 keer 90 kg moet me wel lukken denk ik.
Benen zijn vooruit gegaan, maar niet indrukwekkend. In november doe ik weer fullbody pix!
En mijn armen zijn nogsteeds hetzelfde met 3 -4 kg erbij,snap er niks van...

Das al een vooruitgang vergeleken met 6*85 van(geen idee hoe lang geleden??) bench.

Squat je ook?

Ja, je moet het in percentages zien. Stel dat je armen 38 cm meten, dan is 1 cm erbij ongeveer 2-3 procent groter. Bij benen bijvoorbeeld is 1 cm erbij ongeveer 1-2% groter. Armen groeien niet zo snel.

Bij mij groeien ze ook niet :o

Laatst bewerkt:
Das al een vooruitgang vergeleken met 6*85 van(geen idee hoe lang geleden??) bench.

Squat je ook?

Ja, je moet het in percentages zien. Stel dat je armen 38 cm meten, dan is 1 cm erbij ongeveer 2-3 procent groter. Bij benen bijvoorbeeld is 1 cm erbij ongeveer 1-2% groter. Armen groeien niet zo snel.

Bij mij groeien ze ook niet :o

Thnx, sinds november!

Ja nogsteeds op smith.. max 80kg, beetje schaamtelijk.. haha.
Ohja, dat is wel een goede, bij mij is het alleen zo erg dat ik het gevoel heb dat ze super erg achterlopen,maar dat zal mijn ecto kant wel zijn dan.
Maar je armen zijn ook weinig gegroeit of?

Stats boeien geen ****. Kijk hoe ik squat srs haha
15 x 40
15 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80
5 x 90

Elke set heeft maar iets van 15 a 20 sec rust zet alleen gewicht erbij en gelijk gaan.
En ik train al 2 jaar, benen groeien prima.

Thnx, sinds november!

Ja nogsteeds op smith.. max 80kg, beetje schaamtelijk.. haha.
Ohja, dat is wel een goede, bij mij is het alleen zo erg dat ik het gevoel heb dat ze super erg achterlopen,maar dat zal mijn ecto kant wel zijn dan.
Maar je armen zijn ook weinig gegroeit of?

Das een beetje vreemd, 80 kg smith terwijl je deadlift goed in orde is.

Iedereen zit te haten op leg presses, maar als je een goed diepe leg press doet is dat ook top voor je benen hoor, of je kan barbell hack squat doen, zoek maar op, tis een oeroude oefening, een soort deadlift voor je quads.

Ik denk dat je armen niet echt achterlopen, true je borst en schouders zijn beter, dan lijken je armen automatisch minder.

Ja, ik meet de mijne allang niet meer, eigenlijk meet ik lichaamsdelen sowieso niet meer, het schommelt te veel met vocht en vet en zo.

je hebt wel de aanhechtingen mee

Stats boeien geen ****. Kijk hoe ik squat srs haha
15 x 40
15 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80
5 x 90

Elke set heeft maar iets van 15 a 20 sec rust zet alleen gewicht erbij en gelijk gaan.
En ik train al 2 jaar, benen groeien prima.

Precies , lekker boeiend wat iemand zijn stats zijn

Ook al kan ik zwaar sqauten ik sqaut op uitvoering weinig gewicht langzaam herhalen

Staat er goed bij man, goede schouders ook! Wat voor oefeningen doe je voor je schouders?

Ge-update

Mooi fysiek man! Props! (al hangt dit nog wel af van hoe de benen erbij staan, daar nog foto's van?)

Ziet er zwaar goed uit gek!!

wanne lekkere vent bende gij

Dit log kan gesloten worden!!! Ben mijn wachtwoord van dit account kwijt :')

Rakto, kl***zak

Terug
Naar boven