Fitness Seller

aap13 mini update - From ecto to fitness model(doelstelling)

mooi progressie man, beter gewoon clean bulken word je vanzelf wel droger na een tijdje want ik denk wel dat jij ook een snelle stofwisseling hebt. En gewoon die squats/bench/deadlift knalle :)

je komt er wel

• Topic Starter Topic Starter
mooi progressie man, beter gewoon clean bulken word je vanzelf wel droger na een tijdje want ik denk wel dat jij ook een snelle stofwisseling hebt. En gewoon die squats/bench/deadlift knalle :)

je komt er wel

Thnx man, ja ik ben ecto, heb een snelle stofwisseling! Ben nu alles aan het knallen, hoop voor de zomer nog 2 kilo te pakken. Thnx!

je komt er wel

Bulken en droger worden? Kan toch helemaal niet?.....

Awesomee

Nieuwe update voor de geintresseerden

snap nooit dat zoveel mensen altijd fan van zyzz zijn...

snap nooit dat zoveel mensen altijd fan van zyzz zijn...

Snap ik ook niet , ik vind het echt een verwijfde k*t met een enorm irritant karakter. Een aandachtsh**r.
Als je puur naar de fysiek kijkt is het dan wel weer een voorbeeld.

Snap ik ook niet , ik vind het echt een verwijfde k*t met een enorm irritant karakter. Een aandachtsh**r.
Als je puur naar de fysiek kijkt is het dan wel weer een voorbeeld.

+1000 wat een k*t vent was dat.. zelfde als die Jeff Seid ook echt een aandachtsh**r.
Beide wel een ziek fysiek:p

OT: Goed fysiek!

+1000 wat een k*t vent was dat.. zelfde als die Jeff Seid ook echt een aandachtsh**r.
Beide wel een ziek fysiek:p

OT: Goed fysiek!

Thnx!

Ik werd helemaal door hem geinspireerd. Vind het echt hard hoe hij zegt dat hij zijn leven heeft veranderd door middel van fitness. En als dat filmpje aesthetic era kijk, krijg ik helemaal kippenvel. Overigens vind ik het karakter wel super tof.

Geef het toch toe, jullie willen allemaal als Zyzz zijn.
Stel u de vraag, hoeveel keer kijk je in de spiegel per dag? Waarschijnlijk veel te veel.

Dus eet, slaap en train goed. En **** de haters.

Zyzz zijn ? zou zo niet dood gevonden willen worden. op zijn lichaam na is er niks bijzonders aan hem. Roidsrage, heeft meer lijnen gesnoven als een voetbalveld heeft en feest alleen maar. wat zou die na zijn 30ste doen? dan nog niet over zijn haar gehad.

Zou me niks verbazen als Tim Sharky hem heeft omgelegd met ze dikke bek.

Zyzz zijn ? zou zo niet dood gevonden willen worden. op zijn lichaam na is er niks bijzonders aan hem. Roidsrage, heeft meer lijnen gesnoven als een voetbalveld heeft en feest alleen maar. wat zou die na zijn 30ste doen? dan nog niet over zijn haar gehad.

:p :roflol:

Ik sluit me bij je aan.
Trouwens typisch zon comment van een zyzz fan. "jullie willenen allemaal als hem zijn" .
Lijkt wel een justinbieber gekte maar dan op bodybuild gebied.

Je kan zijn fysiek als een voorbeeld stellen maar de meeste imiteren hem gewoon.
Dit getuigt van een laag zelfbeeld en geen eigen karakter denk ik dan.
Wees gewoon je zelf en imiteer geen ander. Je wilt toch niet overkomen als een wannebe ?

Zyzz had een diploma van de universiteit, dus na zijn 30e had hij zeker wel wat te doen. Ik snap wel dat jullie hem niks vinden, maar een generatie van sukkeltjes, heeft hij wel op een goed spoor gezet. Waar ik er een van ben ja... Als ik zyzz zijn videos niet had gezien zou ik nooit naar de sportschool zijn gestapt

Dan spreek ik trouwens voor mijzelf en 10000 andere mensen

Laatst bewerkt door een moderator:
op zijn lichaam na is er niks bijzonders aan hem?

Je kan zijn fysiek als een voorbeeld stellen?

Je zit hier op een bodybuildingforum, alleen je lichaam telt.
En wat die vent achterlaat na zijn leven geleefd te hebben is wel iets anders dan
Een paar vetrollen :D

Haters Pfff...

Zit er goed uit komt beetje buurt van mat ogus

Ik vind dit wel super naïef, ik vind jou zelfs al verdacht, niet beledigend bedoeld overigens, dus als het niet zo is kan je het zeer zeker als een compliment opvatten.

Voor mijn fysiek hoef je niet te kuren, ookal is het enige waar ik aan dacht een winstrol only kuurtje , maar op het laatste moment toch bedacht omdat ik het niet nodig vond dit jaar( en beetje eng...). Maar ga sowieso AAS gebruiken op een gegeven moment.

Voor mijn fysiek hoef je niet te kuren, ookal is het enige waar ik aan dacht een winstrol only kuurtje , maar op het laatste moment toch bedacht omdat ik het niet nodig vond dit jaar( en beetje eng...). Maar ga sowieso AAS gebruiken op een gegeven moment.

Goed fysiek man, ik weet niet hoe je rug en benen er nu bijstaan, maar volgens mij zijn je borst/schouders/armen sowieso je sterke punten.

Hoe staan je krachtstats nu?

Terug
Naar boven