- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi progressie man, beter gewoon clean bulken word je vanzelf wel droger na een tijdje want ik denk wel dat jij ook een snelle stofwisseling hebt. En gewoon die squats/bench/deadlift knalle
je komt er wel
mooi progressie man, beter gewoon clean bulken word je vanzelf wel droger na een tijdje want ik denk wel dat jij ook een snelle stofwisseling hebt. En gewoon die squats/bench/deadlift knalle
je komt er wel
snap nooit dat zoveel mensen altijd fan van zyzz zijn...
Snap ik ook niet , ik vind het echt een verwijfde k*t met een enorm irritant karakter. Een aandachtsh**r.
Als je puur naar de fysiek kijkt is het dan wel weer een voorbeeld.

+1000 wat een k*t vent was dat.. zelfde als die Jeff Seid ook echt een aandachtsh**r.
Beide wel een ziek fysiek
OT: Goed fysiek!
Zyzz zijn ? zou zo niet dood gevonden willen worden. op zijn lichaam na is er niks bijzonders aan hem. Roidsrage, heeft meer lijnen gesnoven als een voetbalveld heeft en feest alleen maar. wat zou die na zijn 30ste doen? dan nog niet over zijn haar gehad.
Zou me niks verbazen als Tim Sharky hem heeft omgelegd met ze dikke bek.

Zyzz zijn ? zou zo niet dood gevonden willen worden. op zijn lichaam na is er niks bijzonders aan hem. Roidsrage, heeft meer lijnen gesnoven als een voetbalveld heeft en feest alleen maar. wat zou die na zijn 30ste doen? dan nog niet over zijn haar gehad.
Zou me niks verbazen als Tim Sharky hem heeft omgelegd met ze dikke bek.
Ik dacht eerst dat die gast Lazar Angelov natural was
Ik vind dit wel super naïef, ik vind jou zelfs al verdacht, niet beledigend bedoeld overigens, dus als het niet zo is kan je het zeer zeker als een compliment opvatten.
Voor mijn fysiek hoef je niet te kuren, ookal is het enige waar ik aan dacht een winstrol only kuurtje , maar op het laatste moment toch bedacht omdat ik het niet nodig vond dit jaar( en beetje eng...). Maar ga sowieso AAS gebruiken op een gegeven moment.