AndroidHealthClinic

Sticky AAS-boek: Bonds Androgene Anabole Steroïden

Bezoekers in dit topic

Wat is zo'n beetje de levertijd Peter? Had stiekem vandaag al gehoopt te kunnen lezen. :)
 
Wat is zo'n beetje de levertijd Peter? Had stiekem vandaag al gehoopt te kunnen lezen. :)
Ik heb vandaag de boeken (en 's avonds gelukkig ook de enveloppen, niet geheel onbelangrijk) binnengekregen. Ik doe ze morgen first thing op de post.
 
Ik heb vandaag de boeken (en 's avonds gelukkig ook de enveloppen, niet geheel onbelangrijk) binnengekregen. Ik doe ze morgen first thing op de post.
Ooh prima! Mooi leesvoer van 't weekend. Dank :thumb:
 
Met trots kan ik melden dat vanaf heden mijn boek, waar ik lang aan heb gewerkt, te krijgen is via mijn website:

Licht nu eens toe aan je lezerspubliek waar jouw interesse voor AAS vandaan komt en in welke mate je er praktijkervaring mee hebt.
 
Licht nu eens toe aan je lezerspubliek waar jouw interesse voor AAS vandaan komt en in welke mate je er praktijkervaring mee hebt.
Ik kan niet goed iets aanwijzen wat nu precies mijn interesse voor AAS heeft gewekt. Maar ik denk dat met name de artikelen van Big Cat die hij had geschreven voor bodybuilding.com destijds een 'trigger' waren (ik vond de materie simpelweg boeiend). Het kent nu eenmaal vele aspecten: van de biochemie kant tot de fysiologie. Zelf gebruik ik overigens niet.
 
Ik ga het boek niet kopen omdat het me helaas echt niet interesseert, maar ik wil je wel feliciteren met je prestatie. Het is een hele operatie om een boek te schrijven, zeker zo'n wetenschappelijk werk.
 
Ik ga het boek niet kopen omdat het me helaas echt niet interesseert, maar ik wil je wel feliciteren met je prestatie. Het is een hele operatie om een boek te schrijven, zeker zo'n wetenschappelijk werk.
Dankjewel, het is inderdaad enorm veel werk geweest. Inmiddels ook al enige tijd bezig met een tweede boek (over voedingssupplementen).
 
Waarom gebruik je zelf niet?
Denk je in de toekomst wel te gaan gebruiken?
Geen behoefte aan; ik train vooral voor mezelf en voor m'n plezier. Vind de gezondheidsnadelen zodoende ook niet opwegen tegen extra spiermassa (ik heb die ambitie ook niet).
 
Ik heb geen geld en ik ben te dom voor deze zucht wikipedia termen. Maar congrats.
 
Licht nu eens toe aan je lezerspubliek waar jouw interesse voor AAS vandaan komt en in welke mate je er praktijkervaring mee hebt.
"Je lezerspubliek" moet "mij"'zijn.
Want jij zal het waarschijnlijk niet lezen gezien je natty heiligdom (no offence) en mij als aanstaand "lezerspubliek" boeit dit echt to-táál niet.
 
Gelukkig wordt galens volgende boek over supplementen wel al vanaf level 1 interessant. Voor ieder wat wils.
 
Binnekort even bestellen ben al lang op zoek naar een boek als deze in het nederlands
 
502weo.jpg


Heb gelijk 2 vials tren bijbesteld, staat in opmerkingen.
 
Eerste lichting is op de post, ik mail later vandaag de T&T-codes.
 
netjes hoor
maar heb ik jouw boek nodig om groot te worden?
eerlijk antwoord aub thx
 
netjes hoor
maar heb ik jouw boek nodig om groot te worden?
eerlijk antwoord aub thx
Je hebt geen enkel boek nodig om groot te worden, dus ook de mijne niet.
 
Tweedehands ook verkrijgbaar? :o

Netjes overigens, zal de eerste zijn die dit boek aanraad bij mijn lokale bieb!
 
Back
Naar boven