Fitness Seller

Sticky AAS-boek: Bonds Androgene Anabole Steroïden

• Topic Starter Topic Starter
ook al ben ik anti AAS toch maar het boek besteld :)
:)

Ik zal later nog even reageren op je opmerking bij de bestelling.

Tweedehands ook verkrijgbaar? :o

Netjes overigens, zal de eerste zijn die dit boek aanraad bij mijn lokale bieb!
Denk nog niet dat ie op marktplaats staat... :D

T&T-codes zijn de deur uit voor de mensen die al besteld hebben vandaag voor 11:00.

Er was zojuist iemand die bestelde maar deze heeft geen bevestigingsmail gekregen omdat z'n inbox vol zat. Laat even weten via PM als je meeleest en je ruimte hebt vrijgemaakt in je inbox, dan mail ik hem nog toe naar je.

:)

Ik zal later nog even reageren op je opmerking bij de bestelling.

Denk nog niet dat ie op marktplaats staat... :D

T&T-codes zijn de deur uit voor de mensen die al besteld hebben vandaag voor 11:00.

Er was zojuist iemand die bestelde maar deze heeft geen bevestigingsmail gekregen omdat z'n inbox vol zat. Laat even weten via PM als je meeleest en je ruimte hebt vrijgemaakt in je inbox, dan mail ik hem nog toe naar je.

Top ben benieuwd. Even maximale uit mijn huidige cycle halen :)

kreeg net mailtje dat hij vandaag binnen zou moeten komen :D

gisteravond in me gym had ik het met een trainer over DBB en die vroeg of ik een Peter Bond kende, en dat hij een boek aan het schrijven was over AAS :roflol:

Basic fit Vondelweg Haarlem.

Evert heet hij ( achternaam kan ik niet ff op komen) hij had het er over dat hij je nog een keer een lift heeft gegeven na een lezing ofzo :P
Ah Evert, ja die ken ik wel. Ik heb destijds een presentatie gegeven bij hun krachtsportvereniging.

Gefeliciteerd met het op de markt brengen van je boek. Al een prestatie op zich, zeker over zo'n complex onderwerp. Op het eerste oog niet zo interessant voor me, maar heb toch even het inkijkmodel gedownload en deze zal ik binnenkort even doorlezen.

Je tweede boek, waar je dus nu mee bezig bent, vind ik wel interessant :) Succes daarmee, en we zien hem wel verschijnen hier.

Binnen! Ziet er erg netjes uit. Bedankt!
Vanavond met een spuit in m'n been maar eens even beginnen met lezen.

Tip mbt de verzending. Slechts een futiliteit.. Als het binnen je mogekijkheden past, print dan alle adressen van je klanten van die dag op een a4'tje en knip de adressen uit. Dat oogt net wat professioneler dan handgeschreven.

Tip mbt de verzending. Slechts een futiliteit.. Als het binnen je mogekijkheden past, print dan alle adressen van je klanten van die dag op een a4'tje en knip de adressen uit. Dat oogt net wat professioneler dan handgeschreven.

Dit dus;)

Naar mn vriendin laten sturen waar ik juist vandaag uiteindelijk niet heen kan :'( morgen dan maar

Ik heb er juist voor gekozen om het handgeschreven te doen om het een persoonlijke touch te geven :o Toen ik de proefexemplaren verstuurde deed ik het wel zo vanuit de printer rollend.

Ik heb m ook binnen, ziet er echt netjes uit!

Mooie lijst met wikipedia termen ook aan het begin, dat bespaart me weer een hoop gezucht.

Ik heb er juist voor gekozen om het handgeschreven te doen om het een persoonlijke touch te geven :o Toen ik de proefexemplaren verstuurde deed ik het wel zo vanuit de printer rollend.
Oh! In dat geval vis ik de enveloppe uit de vuilnisbak en plak ik die in het boek als aandenken van Drs. Galen :)

Naar mn vriendin laten sturen waar ik juist vandaag uiteindelijk niet heen kan :'( morgen dan maar
Mocht je er weer niet in? :P

Whut, zo meteen ook eens bestellen..

Btw, ben ik de enige die hier niet wist dat je ook een blog had met artikels?

Soms heb je van die dagen dat al je spullen weer buiten liggen uit het raam getieft.
Vriendin van dr wou langskomen en blijven slapen maar dat zie ik niet zitten aangezien ik morgen gewoon moet werken

Nope wist ik ook niet :o

Trio is niks mis mee toch.

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven