turkishbeest
Cool Novice
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 15%
bedankt voor je eerlijke antwoordJe hebt geen enkel boek nodig om groot te worden, dus ook de mijne niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor je eerlijke antwoordJe hebt geen enkel boek nodig om groot te worden, dus ook de mijne niet.

Denk nog niet dat ie op marktplaats staat...Tweedehands ook verkrijgbaar?
Netjes overigens, zal de eerste zijn die dit boek aanraad bij mijn lokale bieb!

Ik zal later nog even reageren op je opmerking bij de bestelling.
Denk nog niet dat ie op marktplaats staat...
T&T-codes zijn de deur uit voor de mensen die al besteld hebben vandaag voor 11:00.
Er was zojuist iemand die bestelde maar deze heeft geen bevestigingsmail gekregen omdat z'n inbox vol zat. Laat even weten via PM als je meeleest en je ruimte hebt vrijgemaakt in je inbox, dan mail ik hem nog toe naar je.

Je hebt hem morgen waarschijnlijk, hij is net op de post gegaan. Ik stuur je later ook nog even de T&T.Top ben benieuwd. Even maximale uit mijn huidige cycle halen![]()
Wtfkreeg net mailtje dat hij vandaag binnen zou moeten komen
gisteravond in me gym had ik het met een trainer over DBB en die vroeg of ik een Peter Bond kende, en dat hij een boek aan het schrijven was over AAS![]()
Welke gym?
Ah Evert, ja die ken ik wel. Ik heb destijds een presentatie gegeven bij hun krachtsportvereniging.Basic fit Vondelweg Haarlem.
Evert heet hij ( achternaam kan ik niet ff op komen) hij had het er over dat hij je nog een keer een lift heeft gegeven na een lezing ofzo![]()
Succes daarmee, en we zien hem wel verschijnen hier.Binnen! Ziet er erg netjes uit. Bedankt!
Vanavond met een spuit in m'n been maar eens even beginnen met lezen.
Tip mbt de verzending. Slechts een futiliteit.. Als het binnen je mogekijkheden past, print dan alle adressen van je klanten van die dag op een a4'tje en knip de adressen uit. Dat oogt net wat professioneler dan handgeschreven.

Ik heb er juist voor gekozen om het handgeschreven te doen om het een persoonlijke touch te gevenBinnen! Ziet er erg netjes uit. Bedankt!
Vanavond met een spuit in m'n been maar eens even beginnen met lezen.
Tip mbt de verzending. Slechts een futiliteit.. Als het binnen je mogekijkheden past, print dan alle adressen van je klanten van die dag op een a4'tje en knip de adressen uit. Dat oogt net wat professioneler dan handgeschreven.
Toen ik de proefexemplaren verstuurde deed ik het wel zo vanuit de printer rollend.Graag gedaan!
Oh! In dat geval vis ik de enveloppe uit de vuilnisbak en plak ik die in het boek als aandenken van Drs. GalenIk heb er juist voor gekozen om het handgeschreven te doen om het een persoonlijke touch te gevenToen ik de proefexemplaren verstuurde deed ik het wel zo vanuit de printer rollend.

Mocht je er weer niet in?Naar mn vriendin laten sturen waar ik juist vandaag uiteindelijk niet heen kan :'( morgen dan maar

Soms heb je van die dagen dat al je spullen weer buiten liggen uit het raam getieft.
Nope wist ik ook nietBtw, ben ik de enige die hier niet wist dat je ook een blog had met artikels?

Soms heb je van die dagen dat al je spullen weer buiten liggen uit het raam getieft.
Vriendin van dr wou langskomen en blijven slapen maar dat zie ik niet zitten aangezien ik morgen gewoon moet werken
Nope wist ik ook niet![]()