zeror
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel! Moet je nagaan dat ik nog m'n best doe om netjes te schrijven op die enveloppenHeb 'm binnen, je hebt wel echt een handschrift van een 5 jarige maar je boek ziet er top uit.
Succes met de verdere verkoop.

Thanks. Heb je al een kijkje genomen in het inkijkexemplaar? Deze is hier te vinden: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/bond_s_aas-inkijkexemplaar-pdf.69627/Gefeliciteerd met je boek! Denk erover het ook aan te schaffen! Is het wel degelijk te lezen voor iemand met weinig kennis over de materie? Mvg
HAHAHAHAHAHAHAHA. Toen ik het boek bemachtigde, dacht ik ook al van.... Huh, wat een gek handschrift. Gelukkig is je boek gedrukt en niet handgeschrevenHeb 'm binnen, je hebt wel echt een handschrift van een 5 jarige maar je boek ziet er top uit.
Succes met de verdere verkoop.

Dat komt uitgebreid aan bod in het nieuwe boek dat ik aan het schrijven ben.HAHAHAHAHAHAHAHA. Toen ik het boek bemachtigde, dacht ik ook al van.... Huh, wat een gek handschrift. Gelukkig is je boek gedrukt en niet handgeschreven
Nu moet je wel ff een boekie schrijven over de algemene werking van humane (spier)cellen, want dat verklaard heel veel over de werking van AAS. Enkele interessante onderwerpen zoals endocytose, mitochondriale energie omzetting waaronder de elektrotransport keten, transcriptie & translatie, werking van Golgi waaronder eiwitmodificatie, Cytocolische eiwitproductie en genexpressie.... Allemaal onderwerpen die je kunt behandelen om bodybuilders hierzo verder op de hoogte te brengen van onze lichamelijke processen om zo onze lichaam beter te kunnen begrijpen. (Of iedereen koopt gewoon het boek essential cell biology. Maar dat terzijde...)

Dat komt uitgebreid aan bod in het nieuwe boek dat ik aan het schrijven ben.
Leuk handschrift he, ik word er al jaren mee geplaagd![]()

Jep, heb al heel wat op papier staan zelfs.Ohhhw je bent al bezig voor je tweede boek??!!? Wauw, je bent letterlijk goddelijk.![]()
Herkenbaar...
Ohhhw je bent al bezig met je tweede boek??!!? Wauw, je bent letterlijk goddelijk. Tip: wij bodybuilders doen zo ontzettend stoer over wat wij allemaal wel niet kunnen tillen, sjouwen etc. Dus vertel wat over microtubulaire Motor Proteïnes ( bijv kinesine ) die verantwoordelijk zijn voor transport van grote moleculen zoals hormonen en eiwitten. Geen enkele schepsel op aarde heeft zoveel trekkracht als deze proteine.
Btw: je boek leest idd heel goed, ookal ben ik niet verder gekomen dan pagina 3 ivm studeren (o.a. celbiologie!) en werk. Herfstvakantie komt er aan, dus dat wordt lezen!![]()