AndroidHealthClinic

Sticky AAS-boek: Bonds Androgene Anabole Steroïden

Gefeliciteerd met je boek! Denk erover het ook aan te schaffen! Is het wel degelijk te lezen voor iemand met weinig kennis over de materie? Mvg

• Topic Starter Topic Starter
Heb 'm binnen, je hebt wel echt een handschrift van een 5 jarige maar je boek ziet er top uit.

Succes met de verdere verkoop.
Dankjewel! Moet je nagaan dat ik nog m'n best doe om netjes te schrijven op die enveloppen :roflol:

Gefeliciteerd met je boek! Denk erover het ook aan te schaffen! Is het wel degelijk te lezen voor iemand met weinig kennis over de materie? Mvg
Thanks. Heb je al een kijkje genomen in het inkijkexemplaar? Deze is hier te vinden: https://forum.bodybuilding.nl/attachments/bond_s_aas-inkijkexemplaar-pdf.69627/
Het inkijkexemplaar geeft een goed beeld van hoe goed het te lezen is. Sommige hoofdstukken zullen wel wat makkelijker zijn dan andere. De hoofdstukken die bijwerkingen behandelen, en het eerste hoofdstuk, zijn wat toegankelijker dan de rest denk ik.

Ga ik zeker bestellen!

Net deel 1 & 2 gelezen. Het leest imo heel chill. Boeken over dit soort dingen worden vrij snel langdradig of lastig te volgen, maar door de duidelijke definities, uitleg en goeie verdeling in hoofdstukken/paragrafen heb je daar hier geen last van.

Goed gedaan, Bond Bink!!! :)

Netjes hoor, een goed kwalitatief boek schrijven dat ook nog eens lekker weg leest doe je niet zomaar. Succes met verkoop :)

Thanks heren! Het doet me deugd.

Gisteren besteld ik zal morgen de betaling doorvoeren.

Heb 'm binnen, je hebt wel echt een handschrift van een 5 jarige maar je boek ziet er top uit.

Succes met de verdere verkoop.
HAHAHAHAHAHAHAHA. Toen ik het boek bemachtigde, dacht ik ook al van.... Huh, wat een gek handschrift. Gelukkig is je boek gedrukt en niet handgeschreven :)

Nu moet je wel ff een boekie schrijven over de algemene werking van humane (spier)cellen, want dat verklaard heel veel over de werking van AAS. Enkele interessante onderwerpen zoals endocytose, mitochondriale energie omzetting waaronder de elektrotransport keten, transcriptie & translatie, werking van Golgi waaronder eiwitmodificatie, Cytolitische eiwitproductie en genexpressie.... Allemaal onderwerpen die je kunt behandelen om bodybuilders hierzo verder op de hoogte te brengen van onze lichamelijke processen om zo onze lichaam beter te kunnen begrijpen. (Of iedereen koopt gewoon het boek essential cell biology. Maar dat terzijde...)

Laatst bewerkt:
HAHAHAHAHAHAHAHA. Toen ik het boek bemachtigde, dacht ik ook al van.... Huh, wat een gek handschrift. Gelukkig is je boek gedrukt en niet handgeschreven :)

Nu moet je wel ff een boekie schrijven over de algemene werking van humane (spier)cellen, want dat verklaard heel veel over de werking van AAS. Enkele interessante onderwerpen zoals endocytose, mitochondriale energie omzetting waaronder de elektrotransport keten, transcriptie & translatie, werking van Golgi waaronder eiwitmodificatie, Cytocolische eiwitproductie en genexpressie.... Allemaal onderwerpen die je kunt behandelen om bodybuilders hierzo verder op de hoogte te brengen van onze lichamelijke processen om zo onze lichaam beter te kunnen begrijpen. (Of iedereen koopt gewoon het boek essential cell biology. Maar dat terzijde...)
Dat komt uitgebreid aan bod in het nieuwe boek dat ik aan het schrijven ben.

Leuk handschrift he, ik word er al jaren mee geplaagd :(

inkijkexemplaar leest gemakkelijk, vandaag besteld... morgen betalen... ik promoot het verder hier in Belgie ;-)

Dat komt uitgebreid aan bod in het nieuwe boek dat ik aan het schrijven ben.

Leuk handschrift he, ik word er al jaren mee geplaagd :(

Ohhhw je bent al bezig met je tweede boek??!!? Wauw, je bent letterlijk goddelijk. Tip: wij bodybuilders doen zo ontzettend stoer over wat wij allemaal wel niet kunnen tillen, sjouwen etc. Dus vertel wat over microtubulaire Motor Proteïnes ( bijv kinesine ) die verantwoordelijk zijn voor transport van grote moleculen zoals hormonen en eiwitten. Geen enkele schepsel op aarde heeft zoveel trekkracht als deze proteine.:)

Btw: je boek leest idd heel goed, ookal ben ik niet verder gekomen dan pagina 3 ivm studeren (o.a. celbiologie!) en werk. Herfstvakantie komt er aan, dus dat wordt lezen! :)

Laatst bewerkt:
Nu dag 2 op de helft van het voorwoord.

Zeer benieuwd.

Ohhhw je bent al bezig met je tweede boek??!!? Wauw, je bent letterlijk goddelijk. Tip: wij bodybuilders doen zo ontzettend stoer over wat wij allemaal wel niet kunnen tillen, sjouwen etc. Dus vertel wat over microtubulaire Motor Proteïnes ( bijv kinesine ) die verantwoordelijk zijn voor transport van grote moleculen zoals hormonen en eiwitten. Geen enkele schepsel op aarde heeft zoveel trekkracht als deze proteine.:)

Btw: je boek leest idd heel goed, ookal ben ik niet verder gekomen dan pagina 3 ivm studeren (o.a. celbiologie!) en werk. Herfstvakantie komt er aan, dus dat wordt lezen! :)

Voor de tekenfilm liefhebbers:

Moleculair 3d

Monsterlijk sterke eiwitten zijn dit. Mieren worden geprezen om hun sterkte in verhouding met hun lichaamsgewicht, maar dit eiwit....

5bw65s.png

:)

Terug
Naar boven