MuscleMeat

Sticky AAS-boek: Bonds Androgene Anabole Steroïden

Bezoekers in dit topic

Hey galen, hoe staat het met je vervolg boek? Wanneer ben je van plan om deze uit te brengen? En hoeveel heb je tot nu toe verkocht?
 
Hey galen, hoe staat het met je vervolg boek? Wanneer ben je van plan om deze uit te brengen? En hoeveel heb je tot nu toe verkocht?
Vervolgboek gaat lekker, al 23.5k woorden op papier en ik werk er nog steeds ieder weekend wel een paar uur aan. De planning is vooralsnog eind 2016.

Ik heb er tot nu toe te weinig gekocht om break-even met de kosten te spelen :o
 
Vervolgboek gaat lekker, al 23.5k woorden op papier en ik werk er nog steeds ieder weekend wel een paar uur aan. De planning is vooralsnog eind 2016.

Ik heb er tot nu toe te weinig gekocht om break-even met de kosten te spelen :o

In het Engels uitgeven, dan komt dat helemaal goed. :)
 
Vervolgboek gaat lekker, al 23.5k woorden op papier en ik werk er nog steeds ieder weekend wel een paar uur aan. De planning is vooralsnog eind 2016.

Ik heb er tot nu toe te weinig gekocht om break-even met de kosten te spelen :o
Stuur je boek op naar verschillende universiteiten in Nederland. Hahahaha. Ik denk niet dat ze gelijk een bestelling zullen plaatsen, maar wie weet...
 
Ik heb er tot nu toe te weinig gekocht om break-even met de kosten te spelen :o

Uit nieuwsgierigheid, hoeveel exemplaren zou je ongeveer moeten verkopen om quitte te spelen?

Respect trouwens voor het schrijven van zo een boek! Super initiatief.
 
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel exemplaren zou je ongeveer moeten verkopen om quitte te spelen?

Respect trouwens voor het schrijven van zo een boek! Super initiatief.
140 ongeveer.

Thanks!
 
140 stuks moet je toch makkelijk te behalen zijn?

En als je het in het engels laat vertalen, hoeveel zou je er dan moeten verkopen?

Knap dat je dit doet. Echter is het voor mij niet interessant want ik snap de helft toch niet haha.
 
Ik vertaal het voor 50 euro G

Mijn Google vriend kan dat.
 
Ben van plan je boekje in de nabije toekomst aan te schaffen. Wel geen goeie toevoeging voor de openbare boekenplank echter :o.
Heb zowat opgevangen dat je volgende boek over supplementen gaat, zal die dan tezelfdertijd ook aanschaffen.

Ik vroeg me af of je toevallig verschillende compounds ook apart behandelt of het boek gegeneraliseerd is.
 
140 stuks moet je toch makkelijk te behalen zijn?
Dat valt tegen, weinig mensen gaan daadwerkelijk over op kopen.

En als je het in het engels laat vertalen, hoeveel zou je er dan moeten verkopen?
Geen idee, maar laten vertalen lijkt me vrij prijzig, en dan zou ik wederom moeten drukken (ook kosten). Verzenden naar buitenland brengt ook het e.e.a. met zich mee (verschillende verzendkosten, en geen idee hoe ik dat boekhoudtechnisch doe). Daarbij komt nog dat het het een stuk minder aantrekkelijker is voor buitenlanders om het te kopen: alleen al verzenden naar Belgie kost 11 eu.

Ben van plan je boekje in de nabije toekomst aan te schaffen. Wel geen goeie toevoeging voor de openbare boekenplank echter :o.
Heb zowat opgevangen dat je volgende boek over supplementen gaat, zal die dan tezelfdertijd ook aanschaffen.

Ik vroeg me af of je toevallig verschillende compounds ook apart behandelt of het boek gegeneraliseerd is.
Boek bevat geen hoofdstukken die gewijt zijn aan de verschillende AAS individueel. Er staat een inhoudsopgave op mijn website: http://peterbond.nl/androgene-anabole-steroiden-boek/
Wel behandel ik hier en daar wat specifieke dingetjes van sommige AAS.
 
Engelstalige e-book?
 
140 moet niet zo moeilijk zijn lijkt mij. Promoot je het boek ook ergens anders dan hier?
 
Engelstalige e-book?
Is inderdaad nog iets wat ik overweeg.
140 moet niet zo moeilijk zijn lijkt mij. Promoot je het boek ook ergens anders dan hier?
Bodynet, maar dat forum is op sterven na dood. Heb ook nog in enkele Facebookgroepen gepost, maar dat heeft me ook bijna niets opgeleverd (slechts 2 exemplaren als ik me niet vergis). Heb ook geadverteerd op Facebook. M'n laatste campagne had 9800 unieke views, waarvan uiteindelijk iets van 80 mensen doorklikte, en niemand iets besteld heeft.
 
Zonde, dat had ik niet verwacht.

Ik moet wel zeggen dat ik er zelf ook moeite mee heb, om het goed te begrijpen. Heb m 1 keer gelezen en had me voorgenomen 2 a 3 x door te nemen, maar jammer genoeg nog niet aan een 2e keer toegekomen...

Mss dan toch iets te moeilijke materie voor de normaal doorsnee gemiddelde persoon, of het ligt er gewoon aan dat ik het vaker moet lezen :p
 
Is inderdaad nog iets wat ik overweeg.

Bodynet, maar dat forum is op sterven na dood. Heb ook nog in enkele Facebookgroepen gepost, maar dat heeft me ook bijna niets opgeleverd (slechts 2 exemplaren als ik me niet vergis). Heb ook geadverteerd op Facebook. M'n laatste campagne had 9800 unieke views, waarvan uiteindelijk iets van 80 mensen doorklikte, en niemand iets besteld heeft.
Jammer. Maar misschien heeft het wat met de moeilijkheidsgraad te maken, ik kan het niet volgen. Al vind ik het wel een interessant onderwerp
 
Ik heb er tot nu toe te weinig gekocht om break-even met de kosten te spelen :o

Ik ga je helpen! Zal vandaag een exemplaar aan mezelf cadeau doen. Moet het er wel zijn voor pakjesavond he :P:D
 
  • Like
Waarderingen: REJ
Ik ga je helpen! Zal vandaag een exemplaar aan mezelf cadeau doen. Moet het er wel zijn voor pakjesavond he :P:D
Uiteraard, ik doe het vrijwel altijd uiterlijk de volgende dag op de post.
 
Uiteraard, ik doe het vrijwel altijd uiterlijk de volgende dag op de post.
Toppie! Dus kans is groot dat ik het morgen al heb? (paar uur geleden besteld)
 
Toppie! Dus kans is groot dat ik het morgen al heb? (paar uur geleden besteld)
Ik heb hem echt net nog kunnen meegeven aan de postbode, dus waarschijnlijk morgen in huis bij je.

Ik zie dat je de kortingscode niet hebt benut: zal ik je een refund van 10,- eu geven?
 
Ik heb hem echt net nog kunnen meegeven aan de postbode, dus waarschijnlijk morgen in huis bij je.

Ik zie dat je de kortingscode niet hebt benut: zal ik je een refund van 10,- eu geven?
Is onderweg zie ik:thumb:

Nee heb bewust geen korting ingevoerd ...ik heb je gezegd te willen steunen om break-even te komen toch ;)
 
Back
Naar boven