AndroidHealthClinic

aas en bodybuilding gevaarlijk vs normaal

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Wist geen andere manier hoe ik dit topic moest omschrijven.

Ben de laatste tijd nogal actief aan het sporten (bodybuilding en boksen)
Nu had ik laatst een discussie met mijn pa over gezond/ongezond, afvragende hoe gevaarlijk AAS nou is (zegt hij).

Wat is nou een gezondere levensstijl, een normaal mens die af en toe sport. Of een bodybuilder die 5x p/w trained, een voeddingschema heeft en aan de AAS zit.

Hoe kan ik dit goed aan mijn pa uitleggen? Naar mijn idee is iemand op een wat lichtere kuur gezonder bezig, is dt ook zo?

Wat denk je zelf? AAS is niet gezond, dus zonder AAS is gezonder.

Je pa heeft gelijk, je bent gezonder bezig door niet aan de AAS te gaan. Of je hierbij wat minder gains maakt en minder groot zal worden is een 2de. Maar dat is de vraag niet, de vraag was wie is het gezondst bezig. Natuurlijk de gene die niks gebruikt.

"een normaal mens die af en toe sport"

Dus Bodybuilders zijn niet normaal???

• Topic Starter Topic Starter
Wat denk je zelf? AAS is niet gezond, dus zonder AAS is gezonder.

Je pa heeft gelijk, je bent gezonder bezig door niet aan de AAS te gaan. Of je hierbij wat minder gains maakt en minder groot zal worden is een 2de. Maar dat is de vraag niet, de vraag was wie is het gezondst bezig. Natuurlijk de gene die niks gebruikt.

Maar is alle AAS per definitie ongezond?

Dus Bodybuilders zijn niet normaal???

Heb het hier dus over de Bodybuilders vs Gemiddeld mens, zeker wel een afwijkende waarde dus. Dankje voor je nuttige toevoeging in dit topic... :(

**** no! :d

of hormonal problems

waarom heb je trouwens discussies met je pa over AAS als je 16 bent?

Let op mijn woorden. Als ts 18 is gaat de spuit er in. Echt zo een typisch figuur

Al die anabolengasten, bah, rotvolk.:mad:

J/k ofcourse maar ik vraag me serieus af wat nou schadelijker is voor je gezondheid, elk weekend dronken worden of 2x per jaar een kuurtje.
Is misschien wel appels met peren vergelijken maar toch...

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 15:17 ----------

Let op mijn woorden. Als ts 18 is gaat de spuit er in. Echt zo een typisch figuur

Nou en?

16 jaar oud.. je mag niet eens een topic openen man.

Al die anabolengasten, bah, rotvolk.:mad:

J/k ofcourse maar ik vraag me serieus af wat nou schadelijker is voor je gezondheid, elk weekend dronken worden of 2x per jaar een kuurtje.
Is misschien wel appels met peren vergelijken maar toch...

---------- Post toegevoegd Sun 20 Nov 2011 om 15:17 ----------

Nou en?
Ga is squatten en deadliften, joh. Benchnerd

Het is niet gezond en dat moet je ook nooit proberen te verdedigen in een discussie. Wat je wel kan doen is het relativeren door te verwijzen naar andere gewoonten die mensen hebben, en die volgens statistieken véél schadelijker en vooral véél dodelijker zijn.

Het is niet gezond en dat moet je ook nooit proberen te verdedigen in een discussie. Wat je wel kan doen is het relativeren door te verwijzen naar andere gewoonten die mensen hebben, en die volgens statistieken véél schadelijker en vooral véél dodelijker zijn.

no offence, maar hoezo is dit topic nog open T? is forum regels staat duidelijk dat je onder de 17 niet mag posten

no offence, maar hoezo is dit topic nog open T? is forum regels staat duidelijk dat je onder de 17 niet mag posten
De vraag ging er niet over dat hij zelf wilt gaan gebruiken, meer over een discussie rond de gezondheid. Ik vind dat informatie geven dan nuttiger is dan een slotje.

Maar indien nodig gooien we hier nog wel een slot op.

Terug
Naar boven