XXL Nutrition

aas en bodybuilding gevaarlijk vs normaal

Ben benieuwd hoeveel gebruikers nederland -bij benadering- telt.
Iemand?

Je kan beter alles doen wat god verboden heeft dan hoef je ook niks te gaan vergelijken :D:D

AAS is ongezonder. Laat de gemiddelde niet trainende mens die zich 2x per week te pletter zuipt zn bloedwaarden zien en er zal niet mis mee zijn.
Ik wil met jou 10.000 euro zetten op bovenstaande uitspraak. Ik een paar keer in mijn leven een kuurtje en verder gezond leven. En jij je de rest van je leven elke dag kapotroken en vreten en in de weekeinden aan de zuip en af en toe dope. Gegarandeerd dat jouw bloedwaarden vanzelf af beginnen te wijken, overigens zullen die niet of nauwelijks weer in het gareel te krijgen zijn als jij dan je levensstijl zou gaan wijzigen. Wat je niet gaat doen, want dat kost je 10 ruggen :P Mijn waarden zijn enkele maanden na de kuur weer helemaal "eej oké". Los daarvan, ga jij lekker alleen je bloedwaarden meten, wacht ik af tot je een hartverzakking krijgt. :D LOL alsof deze paar waarden allesbepalend zijn mbt iemands gezondheid. Dat is wel héél erg kort door de bocht. :)

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 02:05 ----------

aas is ongezond zoals bijna alle andere dingen in het leven. Als je gewoon fatsoenlijk ermee omgaat en 2 tot 3 kuurtje per jaar neemt die ook niet achterlijk gedoseerd zijn hoef je geen enkel seconden wakker te liggen.
OH NEE?! *IK* lig anders toch mooi wakker te zijn hier sinds ik dat beetje test in mijn poot heb geschoten :D Ckur te wetuh dat je er wakker van ken legguh...

Laatst bewerkt:
AAS is slecht, net zoals roken en drinken en vet eten punt uit..
Beter geen van de opties nemen,dan is het goed.

Ik vind het een nogal ondoordachte vraag en is naar mijn mening ook geen onderwerp waar een 16 jarige zich mee bezig hoort te houden.
Iemand die geen middelen tot zich neemt is altijd gezonder dan iemand die dat niet doet en loopt dus altijd minder gevaar op gezondheidsklachten.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 07:44 ----------

AAS is slecht, net zoals roken en drinken en vet eten punt uit..
Beter geen van de opties nemen,dan is het goed.

Ik ben het eens met je tweede zin, maar je eerste zin is niet waar.
Ten eerste is het niet vergelijkbaar, want hoeveel moet je van wat gebruiken om het met elkaar te vergelijken?
Iemand die bijv 2x per jaar een kuurtje doet en verder gezond leeft is een stuk beter af dan iemand die elke dag een pakje peuken rookt, of iemand die elke weekend een krat bier leeg drinkt, of iemand die elke dag patat en chips eet.
Deze parameters kun je natuurlijk helemaal omgooien waardoor de drinker of roker beter uit de boeken komt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het een nogal ondoordachte vraag en is naar mijn mening ook geen onderwerp waar een 16 jarige zich mee bezig hoort te houden.
Iemand die geen middelen tot zich neemt is altijd gezonder dan iemand die dat niet doet en loopt dus altijd minder gevaar op gezondheidsklachten.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 07:44 ----------

Ik ben het eens met je tweede zin, maar je eerste zin is niet waar.
Ten eerste is het niet vergelijkbaar, want hoeveel moet je van wat gebruiken om het met elkaar te vergelijken?
Iemand die bijv 2x per jaar een kuurtje doet en verder gezond leeft is een stuk beter af dan iemand die elke dag een pakje peuken rookt, of iemand die elke weekend een krat bier leeg drinkt, of iemand die elke dag patat en chips eet.
Deze parameters kun je natuurlijk helemaal omgooien waardoor de drinker of roker beter uit de boeken komt.

Ik heb gewoon algemene intressed in alles (niet alleen op dbb), en ik wil gewoon mijn kennis op elk vlak vergroten. Wat is daar mis mee?

Terug
Naar boven