AndroidHealthClinic

AAS nemen vanwege vermannelijke effecten

Idd mijn bot/pezen en gewrichten opbouw lijkt meer op dat van n ecto.

Heb helaas wel de verbranding van n endo. Kost heel veel moeite om rond de 15% BF te zitten. Qua voeding volg ik al jaren de richtlijnen zoals in BFFM van Tom Venuto.

Heb de indruk dat mn lichaam te weinig en zeker niet optimaal hormonen aanmaakte toen ik in de puberteit zat en erna. Alsof het groeiproces bij 80% raakte en toen stopte door gebrek aan optimale hoeveelheid hormonen.

Het is nou eenmaal je genetica geweest man. Daar is weinig aan te doen, steroïden gaan dat niet verhelpen. Daar zul je alleen meer spiermassa van krijgen. Je moet ook begrijpen dat vanaf jou positie dingen een hele verslavende werking kunnen hebben en je kunt denken dat je dat nu wilt maar over een aantal jaar heb je zeker spijt.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 08:56 ----------

Wat je misschien kunt doen is je voornemen het een paar keer te proberen zodat die droom uit je systeem is. Je zult zien dat steroïden niet zo gek veel doen als je denkt

Vermannelijk heeft niets met je uiterlijk te maken! En gast van 140 kilo kan er ook gewoon verwijft uitzien. Het is de manier hoe je zelf presenteert. Als je al onzeker bent straal je dit naar de buitenwereld uit. Werk eerst aan je onzekerheid! Good luck!

Als je er meer mannelijker wilt uitzien kan je misschien wat borsthaar tekenen:P

Laat je baard groeien, kweek een bier pens . Weet zeker dat je er dan een stuk mannelijker uit ziet.
Aas gaat je niet veranderen van structuur en genetisch bepaalde lichaamsbouw.

Van STH (GH) kun je wel bredere kaken krijgen wat misschien mannelijker uitziet?
Tja dat is lastig, misschien licht kuren en vooral naar een Pschycholoog gaan want aleen steroiden gebruiken, dat lost niks op uiteindelijk.
Ik geloof wel dat je van anabolen er iets mannelijker uit gaat zien, ook je gedrag (en dus ook je uitstraling) kunnen wellicht iets hiermee veranderen..

Veel succes ermee;)

Ik denk dat je beter naar een psycholoog kan gaan om te leren jezelf te accepteren. Aas gaat niet opleveren wat jij wilt. Je hebt ook al keer psychische problemen gekregen toen je kuurde dus leer jezef te accepteren.

- je boutbouw verandert absoluut niet door anabolen
- zelfs hgh gaat niets, en ik bedoel echt niets voor je doen. Hooguit na jaren gebruik wat dikkere handen en grotere kaken. Vergis je niet he....hooguit zei ik.

Je enige oplossing is die hard gaan trainen en eten, en aas gebruiken en een jaar of 4-5 minstens geduld hebben en hopen dat je tot die tijd een kg of 15-20 aan massa erbij heb gebouwd. Dat vult je frame iig wel behoorlijk aan.

De ene persoon heeft van zichzelf nou eenmaal meer testosteron dan de ander.
En ja diegene met meer test, is mannelijker.. meer baardgroei etc.
Meeste personen krijgen bij gebruik ook meer baardgroei, bredere kaaklijn etc. dus wat ts beweerd is niet bepaald onzin.

- je boutbouw verandert absoluut niet door anabolen
- zelfs hgh gaat niets, en ik bedoel echt niets voor je doen. Hooguit na jaren gebruik wat dikkere handen en grotere kaken. Vergis je niet he....hooguit zei ik.

Je enige oplossing is die hard gaan trainen en eten, en aas gebruiken en een jaar of 4-5 minstens geduld hebben en hopen dat je tot die tijd een kg of 15-20 aan massa erbij heb gebouwd. Dat vult je frame iig wel behoorlijk aan.

aas veranderd je botbouw dus wel, je moet hier geen verkeerde info verschaffen
groetjes

Je stats zijn natuurlijk vet gay, en je instelling ook. Dat geeft aan dat je niet echt het karakter hebt om te trainen als een mofo en daarbij ook de mannelijkheid te kweken. Dat zit toch in je karakter en met het juiste karakter kan je ook het bijkomende uiterlijk kweken. Het feit dat je al eens eerder een kuur hebt moeten afhaken wegens psychische problemen zegt ook wel voldoende.

Dat hebben gezegd zou je gewoon een lekkere bulk kuur kunnen zetten, misschien dat dat je eens een trap onder je vrouwelijke ballen geeft. Waarschijnlijk raak je het na je kuur weer kwijt omdat je dan weer vervalt in je eigen zelf met zand in je k*tje. Maar je zou het kunnen proberen.

Succes.

met vrouwe/ dames van 20 uitgaan..

Kost heel veel moeite om rond de 15% BF te zitten. Qua voeding volg ik al jaren de richtlijnen zoals in BFFM van Tom Venuto.

smijt dat bro-science boek weg en begin aan een echt dieet.

Ik raad intermittend fasting aan, lichamelijk niet superieur tov andere dieten, maar psychologisch wel. En het kost niks.

Voor de rest zou ik niet te veel aanklooien en professionele begeleiding adhv een endocrinoloog zoeken.

Misschien eerst eens bloed laten trekken, en kijken of je wel genoeg hormonen hebt.
Is dit het geval, dan moet je gewoon gaan vreten en correcter trainen.

nou dan ga je toch wijven van 22 nken :D

Je ben 1m70 en weegt 80kg. Dan heb je naar mijn mening geen fysiek van een 15-16 jarige.... Zijn deze stats wel correct?

Als je hard traint en aankomt zal je sowieso mannelijker eruit zien dan wanneer je ubermager bent, hoe jij jezelf omschrijft klinkt eerder als iemand van 53kg.

Als je alleen van sust al hebt moeten afhaken door psychische klachten raad ik je kuren ten zeerste af.

Hard trainen, koop kleren waardoor je zelfverzekerder wordt en er volwassener uitziet.
Heb je geen smaak vraag dan een vriendin ofzo.

Succes

Zolang je jezelf niet accepteert hoe je bent, gaat meer spieren je echt niet helpen. Je draagt gewoon een masker met nog steeds hetzelfde probleem er achter.
Ik denk dat je ook snel geneigd bent naar bigorexia, het zal nooit genoeg zijn omdat je een ander beeld van jezelf hebt dan dat de buitenwereld van je hebt.

Ik ga je even niet lastigvallen met het feit dat het gewoon in je genen zit, en dat je harder moet trainen en meer moet eten, want dat wil je toch niet horen :)

Je bent waarschijnlijk tenger gebouwd, en ik gok ook dat je een babyface hebt? :D
Goed -> andere dokter zoeken. Bloedtest laten doen en hormonen laten checken. Je gaat te weinig testosteron aanmaken (te weinig misschien niet, maar een beetje corrupte dokter gaat je vrij makkelijk test voorschrijven als je waarden iets lager liggen dan gemiddeld)
Misschien is je aanmaak van HGH ook te laag, en krijg je er dat ook nog eens bij :)

Wat je hier waarschijnlijk mee gaat bereiken via de dokter: verwacht niet om kuurtjes voorgeschreven te krijgen, maar dat wil je ook niet zei je? HRT/TRT dus, je zal op regelmatige basis een aanzienlijke dosis test voorgeschreven kregen, win-win :thumbs:

gast, als je al 10 jaar traint en dan met deze stats aan komt kakken vraag ik me echt af wat je de afgelopen 10 jaar hebt uitgevoerd..... sowieso is je instelling al helemaal verkeerd. Je denkt dat je naturel niks kunt behalen en gaat meteen aan middelen denken... ga nou eerst maar eens een paar jaar trainen met een goed trainings en voedingsschema en flink zweten en dan komt het misschien nog wel ooit goed.

Terug
Naar boven