Fitness Seller

AAS nemen vanwege vermannelijke effecten

Wat je kunt doen is naar 'n hormoon dokter gaan,
Eerst wel naar de huisarts een doorverwijzing krijgen, als aan de hand je test level lager dan de minum is KUN je AAS voorgeschreven krijgen , ook nog vergoed

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 10:06 ----------

Is het ook niet zo dat na een bepaalde leeftijd botten & schijven dichtgroeien

+1
Dat klopt, ieder lichaam is 't verschillend natuurlijk.

Kan je niet gewoon naar jouw huisarts gaan, en met het oog op depressie/fysiek op recept Androgel krijgen en gewoon leren vreten en trainen door de stickies op dit forum te lezen ?

het grappige is als je een chick bent en een man wilt worden je verzekering test wel vergoed lol

Klopt,

Eerst word je doorverwezen naar een pyshiater, aan de hand daarvan krijg je sust & test allemaal vergoed.

Ken een collega die is omgebouwd,

Op yOutube zie je tientallen blogs video's over de cyle van hun omkering,

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 10:18 ----------

Kan je niet gewoon naar jouw huisarts gaan, en met het oog op depressie/fysiek op recept Androgel krijgen en gewoon leren vreten en trainen door de stickies op dit forum te lezen ?

Ja dat kan, maar eerst moet er 'n "diagnose" vastgesteld worden..
Ook,

Ookal is 1 % lager dan de gemiddelde waarde , dan KUN je 't al vergeten..

Het skelet kan nauwelijks 'vermannelijken' als gevolg van een kuur. Bij profs zie je wel dat door de vele HGH en test ze wat grotere handen of kin krijgen (uiteinden van botten). Je kan ook meer lichaamshaar krijgen en natuurlijk je spiermassa die toeneemt vs vetmassa. Maar een kuur kan je ook vrouwelijker maken, dit komt omdat testosteron kan aromatiseren naar oestrogeen. Je houdt dan meer vocht vast (zachtere, rondere look) en kan vet opslaan op vrouwelijke plaatsen. Je stem kan een andere toon krijgen, je kan vrouwenborsten krijgen... Dus je moet goed weten hoe je kuurt en welke middelen. Maar verwacht dus geen grote transformatie.

Ik zou zeggen ga gewoon goed eten en hard trainen, en later misschien eens een fatsoenlijk kuurtje als het dan nog niet genoeg is.

Het skelet kan nauwelijks 'vermannelijken' als gevolg van een kuur. Bij profs zie je wel dat door de vele HGH en test ze wat grotere handen of kin krijgen (uiteinden van botten). Je kan ook meer lichaamshaar krijgen en natuurlijk je spiermassa die toeneemt vs vetmassa. Maar een kuur kan je ook vrouwelijker maken, dit komt omdat testosteron kan aromatiseren naar oestrogeen. Je houdt dan meer vocht vast (zachtere, rondere look) en kan vet opslaan op vrouwelijke plaatsen. Je stem kan een andere toon krijgen, je kan vrouwenborsten krijgen... Dus je moet goed weten hoe je kuurt en welke middelen. Maar verwacht dus geen grote transformatie.

Ik zou zeggen ga gewoon goed eten en hard trainen, en later misschien eens een fatsoenlijk kuurtje als het dan nog niet genoeg is.

Kun je mij uitleggen hoe dat aromatiseren in zijn gang gaat? , is dat waarneer je té veel test ingespoten krijgt ?

Correct me if i'm wrong

egotje geraakt, papper?

tuurlijk heb ik gelijk.

Egotje geraakt ? :roflol:
Niks met "egotje" te maken Pipo
Op mijn leeftijd ben je al voorbij dat punt.

Na jou opmerking zie ik inderdaad dat deze gasten Jawline hebben maar vind ze nog steeds niet mannelijk/verwijfde gasten.

En hoe jij voor ze opkomt,ze verdedig?

• Topic Starter Topic Starter
STH is groeihormoon.
Altijd lichte doseringen Testosteron,Deca etc rest is maar vocht en vetmassa en overbodige oestrogeen omzetting.

Wat is n lichte dosering?

250mg test e/week en dat 3 maanden ofzo? En hoeveel STH per dag en voor hoelang?

je zal voornamelijk meer lichaamshaar en zwaardere stem krijgen. en met een beetje geluk een kale kop ;)

Wat is n lichte dosering?

250mg test e/week en dat 3 maanden ofzo? En hoeveel STH per dag en voor hoelang?

Is teveel. Bespreek het met de dokter.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 19:58 ----------

het grappige is als je een chick bent en een man wilt worden je verzekering test wel vergoed lol

En als je het voorgeschreven krijgt als man wordt het niet vergoed denk je? :rolleyes:
Met je broscience.

• Topic Starter Topic Starter
Is teveel. Bespreek het met de dokter.

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 19:58 ----------

En als je het voorgeschreven krijgt als man wordt het niet vergoed denk je? :rolleyes:
Met je broscience.

Heb me vorige week laten bloedprikken via een internist, nu op de uitslag even afwachten.

Terug
Naar boven