XXL Nutrition

AAS nemen vanwege vermannelijke effecten

De ene persoon heeft van zichzelf nou eenmaal meer testosteron dan de ander.
En ja diegene met meer test, is mannelijker.. meer baardgroei etc.
Meeste personen krijgen bij gebruik ook meer baardgroei, bredere kaaklijn etc. dus wat ts beweerd is niet bepaald onzin.
beharing heeft volgens mij geen reet met meer test te maken maar met genen anders was elke turk buff

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga je even niet lastigvallen met het feit dat het gewoon in je genen zit, en dat je harder moet trainen en meer moet eten, want dat wil je toch niet horen :)

Je bent waarschijnlijk tenger gebouwd, en ik gok ook dat je een babyface hebt? :D
Goed -> andere dokter zoeken. Bloedtest laten doen en hormonen laten checken. Je gaat te weinig testosteron aanmaken (te weinig misschien niet, maar een beetje corrupte dokter gaat je vrij makkelijk test voorschrijven als je waarden iets lager liggen dan gemiddeld)
Misschien is je aanmaak van HGH ook te laag, en krijg je er dat ook nog eens bij :)

Wat je hier waarschijnlijk mee gaat bereiken via de dokter: verwacht niet om kuurtjes voorgeschreven te krijgen, maar dat wil je ook niet zei je? HRT/TRT dus, je zal op regelmatige basis een aanzienlijke dosis test voorgeschreven kregen, win-win :thumbs:

Mijn hormoonwaarden laten checken is wel een goede advies van je! Hopelijk werkt mn huisarts dit keer wel mee.

Qua voeding zit ik zeker goed. Maandenlang at ik 6 maaltijden/dag schoon (3600 cal)en 20% boven mij caloriebehoefte naast zware krachttraining en slopende kickboks trainingen en wedstrijden.

Resultaat was dat ik qua kracht vooruit ging en matige spiermassa aanwinst maar altijd vet erbij kweekte, wat weer onnodige belasting was tijdens trainingen.

Naar mijn idee, vermoeden en ervaring is dat het lichaam zonder optimale hormoonwaarden van al die calorieen ruim boven je behoefte (+15-25%) weinig spiermassa kan aanmaken en uiteindelijk als vetten opslaat. Bedoel calorieen opzich alleen doet het hem niet.

Sommige van mijn trainingspartners waar ik ook mee optrek hebben slechte eetgewoonten en eten veels te weinig. Maar qua lichaamsbouw en spiermassa zou je dat op voorhand zeker niet denken. Maar mn vermoeden is dat hun natuurlijke hormoonwaardes veel hoger liggen en dat het bij mij tekort schiet.

Ik heb idd een tengere bouw en n beetje n babyface. Redelijk spiermassa maar mis de grove mannelijke bouw wat ik graag met aas wil bereiken.

Me volledig op bodybuilding richten is niet voor me weggelegd.

Als Tarzan eruitzien is geweldig! Maar begrijp me niet verkeerd, ik wil niet als Jane presteren.

Alleen 'cosmetisch' spieren hebben zonder die functioneel in te kunnen zetten is net een ferrari met n golf motor erin. Geen verwijten maar zo ieder zijn smaak/voorkeur.

Badr Hari lol. Lichaamscompositie even terzijde gelaten, plots een volle baard en acne, juist ja :D

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 22:54 ----------

Die Overeem blijft toch een beest. Topfysiek.

Topicstarter: Ik train 15 jaar met gewichten, zit al bijna 10 jaar te prullen met AS en ik heb nog altijd dunne polsen en enkels. Daar valt niets aan te doen. En toch weeg ik 20 tot 25 kg zwaarder dan vroeger. Ik moet er wel bij zeggen dat ik meestal lichte, lange kuren gedaan heb met testosteron en af en toe een winstrolletje ertussen.

Okeeh, dus je spiermassa en vetmassa gaan omhoog maar irriteert het je niet dat het niet in verhouding is met je bot/pezen en gewrichtenopbouw.

Veel spiermassa op een kleine of dunne frame oogt niet compleet naar mijn mening.

Vandaar ik benieuwd ben of er middelen zijn waarmee je dit ook kan aanpakken.

Je polsen en enkels enzo gaan altijd dun blijven bro :)
Tenzij je jaren op hoge doses AAS, HGH, slin,... gaat zitten icm krachttraining. Dan misschien, heel misschien.
Waarom zou je die ook breder willen?

Badr Hari lol. Lichaamscompositie even terzijde gelaten, plots een volle baard en acne, juist ja :D

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 22:54 ----------

Die Overeem blijft toch een beest. Topfysiek.

Haha, vergeet niet zijn schouderwijdte wat ontiegelijk toegenomen is.

Zijn hoofd/nek en kaken zijn ook gegroeid. Zijn gezicht is grover geworden en oogt stukken mannelijker en ouder. Kijk ook eens naar de vooruitgang in zn onderarmen vergeleken met die stokkies in het begin.

Je kan niet kuren,zoals je al aangaf krijg je psychisch problemen van AS of werd dit door iets anders veroorzaakt?

Heb idd door het kuren psychische problemen gekregen. Er zou sustanon in moeten zitten maar of dat ook zo was blijft n gok. Mn kracht ging toen niet echt vooruit wel werd ik snel zwaar en pakte veel vocht.

Maar dat was al zo n 6 jaar terug.

Heb al n psycholoog en verschillende psychiaters gehad zonder resultaat.

Mijn probleem is dat ik mijn uiterlijk niet accepteer en er constant mee worstel. Het is meer ontevredenheid over mn fysiek dan onzekerheid. Accepteren zoals het is wilt maar niet lukken.

Haha, vergeet niet zijn schouderwijdte wat ontiegelijk toegenomen is.

Zijn hoofd/nek en kaken zijn ook gegroeid. Zijn gezicht is grover geworden en oogt stukken mannelijker en ouder. Kijk ook eens naar de vooruitgang in zn onderarmen vergeleken met die stokkies in het begin.

- schouderwijdte is alleen groter omdat hij veel gespierdere volle schouders heeft gekregen. Zijn botstructuur is echt niet verandert hoor.

- zijn hoofd is gewoon typisch plofkop door gebruik van anabolen en hgh. Omdat hij meer vocht vasthoudt. Is ook tijdelijk.

---------- Post toegevoegd Wed 23 May 2012 om 00:27 ----------

als je trouwens 170 bent met 80kg en 15% bf zie er beter uit dan zeker 90% van de mensen qua lichaam. Dus ik snap niet goed waar je je zorgen om maakt.

- schouderwijdte is alleen groter omdat hij veel gespierdere volle schouders heeft gekregen. Zijn botstructuur is echt niet verandert hoor.

- zijn hoofd is gewoon typisch plofkop door gebruik van anabolen en hgh. Omdat hij meer vocht vasthoudt. Is ook tijdelijk.

als je trouwens 170 bent met 80kg en 15% bf zie er beter uit dan zeker 90% van de mensen qua lichaam. Dus ik snap niet goed waar je je zorgen om maakt.

Hoe verklaar je dan bijv (misschien voor sommige een k*t voorbeeld) zyzz? Eerst echt een jongetje, op het laatst epic jawline.

Ik heb foto's van Hari gezien net voordat hij begon met trainen toen tegen Saki hij zag er veel dunner uit dan normaal, 2 maanden later was er opeens een openbare trainingssessie en hij zag er al 15kg zwaarder uit.
Tenminste zo leek het.

Hoe verklaar je dan bijv (misschien voor sommige een k*t voorbeeld) zyzz? Eerst echt een jongetje, op het laatst epic jawline.

aller eerst **** zyzz en ten twee wordt zijn jawline echt sterk benadrukt omdat hij een lange vrij smalle kin heeft. Zelfs dan kan je dat niet puur op aas afschuiven omdat je kaken tot wel in je 30ste doorgroeien, dus wellicht (nou haast zeker) had hij hier gewoon genetisch aanleg voor. Of de aas gebruikt invloed heeft gehad hierop is niet vast te stellen en nog maals als hij er aanleg voor heeft en aas heeft er invloed op dan is aas niet de hoofdreden geweest dat hij grotere kaken heeft gekregen. Als het zo selectief aas gericht was had bijna elke aas gebruiker het wel.

Als je goed kijkt zijn zn spieren
niet echt zo dik en vol zoals bij overeem. Zijn wijdte is zeker niet alleen toegenomen vanwege enkel winst van spiermassa.

Bedoel dat je vocht vast houdt dat zie ik ook wel, maar het oogt veel meer dan dat.

Heb ook n keer gelezen als je n ruime ribbenkast hebt en wijde sleutelbenen je de illusie creert dat je veel breder lijkt dan iemand die dat niet heeft. En zeker in combo met winst van veel spiermassa.

Mijn totale massa en BF klaag ik ook niet over, alleen dat mijn bouw niet ermee in verhouding is. Mijn polsen, enkels, handen, voeten en gewrichten moeten gewoon veel groter. Zeg maar mn hele frame groter krijgen.

Bouw kun je niet veranderen door AAS.

Wat heeft Hari eigenlijk voor shit op z'n rug? Brandwond?

Nee een aandoening.

Becker's nevus (also known as "Becker's melanosis," "Becker's pigmentary hamartoma," "Nevoid melanosis," and "Pigmented hairy epidermal nevus"[1]) is a skin disorder predominantly affecting males.[2]:687 The nevus generally first appears as an irregular pigmentation (melanosis or hyperpigmentation) on the torso or upper arm (though other areas of the body can be affected), and gradually enlarges irregularly, becoming thickened and often hairy (hypertrichosis). This form of nevus was first documented in 1948 by American dermatologist Samuel William Becker (1894–1964),.[3]

Eerste filmpje op 3.10 LOL! Die baas pakt volgens het programma een halve liter test pw :D

Terug
Naar boven